فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

فرشته صورتی من

سلااااام دوستای ماهم چطورن؟؟؟؟

1393/11/22 2:01
نویسنده : مامان و بابا
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

اگه احوال مارو بخواین خوبیم...دخترم خانومی شدههه راه میره یه زبون خوشگل اختراع کرده و حرف میرنه و فقط من میفهمم چی میگه خخخ مثلن به ماست میگه سسسس یه س با تاکید!به آب و شیر و شربت و خلاااصه هرچی که مایع و نوشیدنی باشه میکه شیش که در اصل از کلمه شیشه برداشت کرده چون با شیشه بهش میدادیم الو میگه بلهههههه میگه!میخونم عمو زنحیییر باااف اونم بلند و ادامه دار میگه الههههههه ینی بلههههه!!!و ادامه شعر.. ماما و بابا میگه و ...خلااااصه روزای شیرین و پر از احتیاط و نگرانی رو میگذرونیم...

خیلیییی دلم برای همه شما مهربونا تنگ شدهههه ولی بخدا دست و دلم نمیره به نوشتن اینجا...یه حس بدی بهم میده مثل اینکه چیرای گرانبهاتو بذاری یجایی که هم آدمای خوب اونجان هم بد نمیدونم چطوری بگم...

تولد کژال 18 مهر بود و جای همه خالی...من الان با گوشی اوندم آپ کردم اما قول میدم تا قبل از عید یه پست رمزدار عکس براتون بذارم...دوستون دارم هوارتاا


پسندها (11)

نظرات (0)