فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فرشته صورتی من

تم شب یلدا

1392/10/2 1:32
نویسنده : مامان و بابا
1,542 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسای تم شب یلدا:

 

اولش که برامون آوردنشون این شکلی بودن

 

 

اینم عکس کلی

 

 

ریسه

 

 

شیرینی و تاجنیشخند

 

 

گیفت مهمونا

 

 

خلال خوردنیا

 

 

باسلوق

 

 

کارت تبریک یادگاری

 

 

متن کارت

 

 

اینم کاغذ یادبودی که مهمونا برات نوشتن

 

 

و در نهایت جای عکس با عکس خوشگل خانوم مامانقلب

 

 

این از تم...ایشالا بعد از اینکه کامنتای دوستای گلمو جواب دادم میام عکسای یلدا رو میذارمقلبدوست دارم عشقمقلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

helen
2 دی 92 1:45
جقدر زيبا منتظر عكس هاي فرشته هستيم
مامان و بابا
پاسخ
فدات شم گلم
مامانه کیاناوهانا
2 دی 92 2:26
امیدوارم همیشه خوش باشین وشادیهای زندگیتون مثل یلدا بلند وقشنگ باشه کژال جون قدر این مامان شیما رو بدون که این همه خلاقیت داره وهمچین شب قشنگی رو برات رقم زده... خسته نباشی شیمای عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزییییییییییییییز دلم فدای لطفت بشم گلم و همچنین ندای گل منننن
helen
2 دی 92 2:26
maman shima benazaram age kazhal tavanaie harfidan dasht dost dasht in j0o0mleharo behet bege: mamane azizam mamnunam azat k ba tamam khasteg ihat b a tamame bikhabiha va tamame sakhtihaie k y nozad 2mahe dare b ara sa bte khateratam vaqt mizari o ta alan bidari asheqeta a am behtarin mamane d0o0nia
مامان و بابا
پاسخ
عزییییییییییییییییییییز دلمی هلن جووونمخیلییییی لذت بردم از فکرش
مامان مهرناز
2 دی 92 2:34
افرین به این مامان با سلیقه عزیز دلم یلدات مبارکان شالله همیشه لبتون خندون باشه
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزییییز دلم
مامانِ حنـــــــا
2 دی 92 2:38
خیلی زیبا بود ... لذت برم شیمایی آفــــــــــــــرین شیما عکس کژال دلمو بیشتر از همخ چیز برده میشه عشقمو ببوسی جای من ؟؟؟؟؟؟؟ الهی فداش بشم
مامان و بابا
پاسخ
فداات بشم مرسییییی گلممرسیییییییییییییی خاله جووووووووووووووووووووووون
الناز مامان طاها
2 دی 92 10:07
منتظر ديدن عكسهاي عروسك خوشگلت هستمببوسش از طرف منراستي تمت هم خيلي خوشگله مخصوصا كه با عكس فرشته كوچولو تزيين شده كه زيبايي شو ١٠٠٠٠٠٠٠٠برابر كرده
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووون الناز جونملطف داری خانومی
مامان دانیال
2 دی 92 10:31
به به دستت درد نکنه شیما جون با سلیقه آفرین آفرین همه چیز عالی بود خسته نباشی الهی من قربونت برم پرنسس کژال
مامان و بابا
پاسخ
فدااات بشم عزیز دلمسلااامت باشی خانوم گلم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
2 دی 92 10:36
بسیار زیباااااا
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییییییی عزیییز دلم
سهیلا مامان آیسا
2 دی 92 10:40
یلداتون مبارک............. وااااااااای چه مامان باسلیقه ای......سنگ تموم گذاشتی شیما جون.........همه چیز عالی بود. بوس برای مامانی ودخملی گلش
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییییی عزیییز دلمیلدای شمام مبارک عزیییز دلم
سهیلا مامان آیسا
2 دی 92 10:40
خصوصی
مامان فرخنده
2 دی 92 10:47
هزار آفرین به این مامان باسلیقه
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووون عزیییز دلم
مامان آیدا
2 دی 92 11:42
خداییش آخه این مهمونی باسلوقم احتیاج داشت وقتی خودتون یه همچین خوشگلو خوردنی دارید ای جونم بااین همه سلیقه ایشالله کژالی بزرگ بشه قدر مامان جونشو بدونه راستی دست باباجونم دردنکنه
مامان و بابا
پاسخ
فدااات بشم عزییییییییییییز دلملطف داری خاله جوووون مهربوووووووووووونالهییی آمییییییییییییییییین
Nana
2 دی 92 12:38
چقد قشنگ وباسلیقه
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووووون گلم
آدرینا
2 دی 92 12:58
خیلی زیبل بود عزیزم. بی صبرانه منتظر هکسای کژال عزیز هستم
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییییی عزیز دلم
میترا
2 دی 92 13:13
وای عالی هست خسته نیاشید ما منتظر عکسهای بیشتری هستیم
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی گلکم لطف داری
ازاده
2 دی 92 15:44
وای شیما جونم همه چیز عالی و معرکه شده
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووون عزیییز دلم
مینا
2 دی 92 17:20
نخسته شیماجووووووووووووووون ایشالله همیشه خونت پر از هلهله و شادی باشه
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیزمسلااامت باشییی گلکم
مهسا مامان نویان
2 دی 92 19:15
عززززززیزم خیلی خوشگل بود آفرین به این مامان بسیار بسیار باسلیقه واقعا لزت بردم
مامان و بابا
پاسخ
قربووونت برم عزییییییییییییز دلم لطف داری
فرانک
2 دی 92 20:17
چه مامان با سلیقه ای دستت درد نکنه خیلی عالی شده همه چیز
مامان و بابا
پاسخ
فدااات بشم گلکم
فرانک
2 دی 92 20:17
هنوز رمز ندارم
مامان مهرناز
2 دی 92 22:10
مرسی عزیزم که به ما سرزدی خیلی خوشحالم کردی میشه ما هم رمزو داشته باشیم؟
مامان و بابا
پاسخ
فداات گلمحتماااا
مامان بهراد
2 دی 92 23:34
مـــــــــــــرسی از این همه سلیقه و حوصله قربونت برم الهی.... یلدات مبارک عشق خاله...... الهی همیشه خندون باشی عزیزم... بــــــــــــوس بـــــــــــــــــــوس
مامان و بابا
پاسخ
فداااات بشم عزیییز دلمسلاامت باشی خاله جووون گلم
مامان پانیسا
3 دی 92 0:05
منم رمز می خوامممممممممممممم
مامان و بابا
پاسخ
مگه ندادم بهت عزیزم؟ادرستو برام بذار تا بازم برات بذارم رمزو
فريبا
3 دی 92 0:23
اولين يلدات مبارك عزيز دل خاله. ايشالا هميشه زير سايه پدر و مادر خوبت، سلامت و شاد زندگي كني گل قشنگم. شيما جان بايد بگم كه كاملا انتظار داشتم همه چيز به اين خوبي برگزار بشه. بازم مثل هميشه. بدجوري حس ميكنم دي ماهي باشي. كژال جوني خيلي خوردني شده تو اون عكسا.
مامان و بابا
پاسخ
فدات بشم فریبای گل خودم لطف داری عشقمعزیزم من آذریم متولد 9.9
soheila
3 دی 92 1:43
خيلى ديوانگى بود.مامان شيما سليقه ات واقعا حرف نداره.انشالله سالهاى سال شاد باشين در کنار هم
مامان و بابا
پاسخ
سلااامت باشی گلکممرسیی عزیز دلم
مامان ماریا
3 دی 92 10:15
به به به چه با سلیقه .. یلدای دخملیمون مباااااااااااارک خسته نباشی مامان شیما خیلی زحمت کشیدی
مامان و بابا
پاسخ
فداااات بشم مرسییی عزیییز دلم
helen
3 دی 92 10:57
آپم عزززززززززززززززززیزم[بوسه]
مامان و بابا
پاسخ
الان میام گلم
نيلوفر(مامان پرهام )
3 دی 92 11:16
سلام عزيزم ... خيلي زيبا بود... مخصوصاً عكس هاي كژال خانوم.... حتما خوشگل خانوم با لباس شب يلداش خوردني شده بود....
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی گلملطف داری عزیز دلم
دریا
3 دی 92 12:20
چه خوشگلن به به ..منتظر دیدن بقیه عکسها هستیم
مامان و بابا
پاسخ
فدات عزیزم
مامان نفس
3 دی 92 12:34
خسته نباشی مامان خستگی ناپذیر کژال جووووووووووووونی سنگ تموم گذاشتی ، خیلی ناز بودن ناناز خانومی رو از طرف خاله ببوس
مامان و بابا
پاسخ
فدااات بشم عزیییز دلممرسیییی مهربووونم
مامان دیبا
3 دی 92 12:57
از این همه سلیقه لذت می برم شیما جون واقعا مامان نمونه ایی هستی گل خانومی دخمل نازی به این مامان باسلیقه و خوش ذوق افتخار گلم که با این همه سختی تمام لحظه هاتو شیرین نگه می داره
مامان و بابا
پاسخ
فدات بشم دوست گل و مهربووونملطف داری عزییزم
ماری
3 دی 92 13:12
همه ی خوشی های زندگی کژال و مامان و بابای گلش به بلندای یلدا
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووون عزییز دلم و همچنین خانومی
هلیا
3 دی 92 14:23
سلاااام خسته نباشی شیما جون همه چی عالی بود دستت درد نکنه عکس کژال خیلییییی ناز و ملوس مثله بقیه
مامان و بابا
پاسخ
سلاام گلکمفدای تو عزیز دلم
مریم
3 دی 92 15:39
به به شیما جونی خیییییییییییییییییییییلی باسلیقه بوده خسته نباشی عزیزم کژالمون وقتی بزرگ بشه ببینه کلی ذوق میکنه عاشق عکس خوشگل خانومی شدم روی جا عکسی هندونه ببوسش از قول من
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووووون عزییز دلمفداات بشم لطف داری
مهسا
3 دی 92 17:41
از دیدن وبلاگ دختر نازنازیت لذت میبرم و از نوشته هات انرژی میگیرم. همیشه موفق باشی
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووووون عزییز دلم لطف داری
غزال مامان فاطمه
3 دی 92 19:57
سلام مامانی کژال... خیلی زیبا و خوش سلیقه... مبارکه
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلممرسی خانومی لطف داری
farnoosh
3 دی 92 20:28
شیما جونم واقعا خسته نباشی همه چیز عالی بوده منتظر عکس عزیزه دلمم
مامان و بابا
پاسخ
فدااای تومرسی گلکم
مامان محیا
3 دی 92 20:28
وایییی عجب یلدایی داشتین چه قدر با سلیقه مامان شیما واقعا قشنگن
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی خواهری گل خوشگلم
مامان پرهام
3 دی 92 23:40
خیلی خیلی قشنگ بود یلداتون مبارک خوشکل خانومااااا
مامان و بابا
پاسخ
فدااات بشم من گلمیلدای شمام مبارک
مامان زهراناز
3 دی 92 23:55
سلام کژال ناز نازی خیلی تم یلدات قشنگ بود منتظر عکسهای نازت هستیم دست مامان با سلیقه ات هم درد نکنه اگه ئوست داشتی رمز
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییی عزیییییز دلم فدات بشم خانومیبرات گذاشتم
ندا
4 دی 92 0:31
دست مامان مهربون درد نکنه..خدا قوت... ایشالا همیشه مهمونی و جشن باشه
مامان و بابا
پاسخ
مرسیی عزیییییییییز دلمسلامت باشییی
ندا
4 دی 92 0:40
ممنون که به وبلاگ من سر میزنی
مامان و بابا
پاسخ
فدااای دوست گلم
مریم مامان شاینا
4 دی 92 0:58
آفرین به شیما جون باسلیقه و هنرمندم عزیزم شب یلداتون هم مباررک
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیز دلم لطف داری
mona
4 دی 92 15:01
بازم شیما جونی با خوش سلیقگیت خاطره زیبایی برای کژال خانومی درست میکنی آفرین مامان خانومی
مامان و بابا
پاسخ
فدااات بشم مونای گلمممم
نیلوفر
5 دی 92 12:04
چ مامان با سلیقه ای چ دخمل نازی
مامان و بابا
پاسخ
ممنووون گلم
شیما مامان شاهین کوچولو
5 دی 92 14:49
سلام دوست جونم خوبی؟ نی نی نازت خوبه؟ خیلی حلال زاده ای بخدا خیلی دنبال وبلاگت بودم اما پیدا نکردم... در مورد اون لباسهای تم حیوانات یادتونه ازتون سوال پرسیدم؟؟؟؟ گفتی از بهار خریدم ...من رفتم اما چیزی پیدا نکردم....میشه آدرس مغازه رو بدی؟ آخه تولد شاهین نزدیکه میخوام تم کفشدوزک واسش بگیرم....ممنونت میشم
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلمببین یه پاساژه به اسم چهل ستون واردش که میشی دست راست دومین یا سومین مغازه داره که دو طبقه هستش و کفش پارکت چوبی تیره داره...
شیما مامان شاهین کوچولو
5 دی 92 14:51
چه با سلیقه و زیبا خیلی خوشگله.... یلداتون مبارک با تاخیر دخملتون هم خیلی خوشگل و خوردنیههههههههههههه ... خدا حفظش کنه
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییی عزیز دلم فدات بشم من
شیما مامان شاهین کوچولو
5 دی 92 14:51
میشه منم رمز؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
برات رمزو گذاشتم عزیزم
هدی(مامان نی نی)
7 دی 92 14:24
سلام شیما جون.بالاخره پیدات کردم.خوبه که وقت داری به همه چی برسی.معلومه حسابی بهتون خوش گذشته.همیشه خوش باشین.
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلممگه گمم کرده بودی؟مرسییی عزیز دلم
پریا
8 دی 92 8:28
سلاااااام شیما جون چطوری؟ منو نمی شناسی اما من تو رو خوب می شناسم از وقتی کژال گلمو 6 ماهه باردار بودی من به وبت می اومدم اما هیچ وقت نظر نمی زاشتم تا یه موقعیت مناسب فداش بشم کژال هروز خوشکل تر از دیروزش میشه خب اینم آدرس یه عکس واسه کژال خانومی نمی دونم خوب شده یا نه اما به هرحال واسش درست کردم http://8pic.ir/images/13257584694927285164.png راستی من هرچی زدم رمز مطالب درست نشد سال تولد کژال ماه تولدش روز تولدش سال ازدواجتون و ....... ممنون میشم رمزو بهم بدی دوستت دارم کژال خانوم گل و اینکه من همه ی عکسای کژالو کپی می کنم ناراحت نشی یه وقت
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییی عزیییز دلم فدات شم اما عکس که باز نشد برامرمزو برات میذارم تو وبت گلم
مینا
8 دی 92 22:19
خیلی خوشکلند
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییی عزیییز دلم
شیما مامان شاهین کوچولو
9 دی 92 0:04
شیما جون جواب منو ندادی.... اومدم دیدم اصلا تایید نکردی.... میشه جواب سوالمو بدی ممنونت میشم....
مامان و بابا
پاسخ
تازه دارم کامنترو جواب میدم گلم
هما
9 دی 92 16:12
عزیزممممم چه دخمل نانازی خیلی خیلی اتفاقی وبلاگتو دیدم و کلی حال کردم اخه دخمل منم هم سن کژال هست کاملا احساساتتو درک می کنم واسه منم همش عشق و عشق بوووووووووووس راستی لینکت می کنم که راحتتر بتونم بخونمت ازین به بعد
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییی عزییییییییییز دلمباعث افتخاره گلکم
مامان مینا
13 دی 92 20:02
چه دخمل نازییییخیلی زیبا
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی عزیییز دلم فدات بشم
مامان سونیا
16 دی 92 0:24
افرین مامانی خیلی با سلیقه جوجتم خیلی ناز بوسس پیش ما هم بیا
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیز دلمچشم حتما
هدی(مامان نی نی)
24 دی 92 17:06
ا؟پس نظر من کو؟خیلی وقت پیش بهت سر زدم.ولی نظرمو تایید نکردی.
مامان و بابا
پاسخ
عزییییییییز دلم من همه نظراتو تائید میکنم به خدا