فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

فرشته صورتی من

سلاااام فرشته نااازم

1392/11/3 16:44
نویسنده : مامان و بابا
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه تک ستاره آسمون زندگیمقلب

قربوووون اون چشای نازت بشم که انقد قشنگ میخندهقلباومدم از این روزات بگم نفسی مامان.

یه هفتست که از اصفهان برگشتیم و بسیاااااااااااااااار سخت گذشته این هفته برای ماماناوهاز یه طرف دچار غم غربت شدمافسوساز یه طرفم شما حساااابی بهم وابسته شدی و دوست داری همش تو بغلم باشی و گه گداری اونم در حد یه تعویض پوشک حول حولی رو زمین بند میشی...

روزای اول که اومده بودیم هم من و هم شما دلمون گرفته بودافسوسهمش گریه میکردی و جیغ میکشیدی و نا آرومی میکردی...هیچ جوره هم آروم نمیشدی...خوب حق داشتی عزیزم 3 هفته کم نیست،3 هفته تموووم دورت شلوغ بود و مامانی و بابایی دائم پیشمون بودن و از صب تا شب نازتو میکشیدن و برات همه کاری میکردن از بزن و برقص گرفته تا گردش  با ماشین و کالسکه و یه دنیااااا حرفای شیرین که تو گوشت میزدنقلب

تازه نمیدونی مامان چه حالی دارهنگرانآخه قرار بود بازم بمونم حتی دلمو زده بودم به دریا و میخواستم تا بعد از عید بمونم اماااا....یه چیزایی اتفاق افتاد و مامان بساطو جمع کرد و برگشت به غربت...غربتی که با تموووم تلخیش گاهی یه پناه امنه...بگذرییییییییییییییییم...

ولی الان دوباره حال و روزت خیلی خوب شدهقلبدیروز صب از خواب بیدار شده بودی و داشتی برای خودت حرف میزدینیشخندنمییییدونی چه لذذذتی داره با صدای تو از خواب بیدار شدنقلبمنم زود رفتم و گوشیو آوردم و صدای نااازتو ضبط کردمقلبالانم داشتیم با بابات صداتو گوش میکردیم و لذتشو میبردیمقلب

دیگه اینکه خونه عین بازار شامهنیشخندهرچی توی ساکم بوده کف حال ریخته و یه دنیاااا لباس کثیف داریم...اما جنابعالی اصلا اجازه سر خاروندنم بهم نمیدینیشخندالبته بهترنیشخندکلا الان رو مود کار کردن نیستم نیشخند

الهیییی من قربوووونت برم که حساااااااااااااااااااااااااااااااااابی مامان شناس شدی و برای من دلبری میکنیقلبقلبقلبصدامو که بشنوی دنبالم میگردی و اگه پیدام نکنی میزنی زیر گریهگریهوقتی باهات حرف میزنم کلی ذوووق میکنی و صدادار میخندی الهی دور اووون لبات بگردم جوووووووووووون ماماااااااااااااانقلبامروزم باهم گرگ بازی میکردیم ،هی صدا در میاوردیم و مثلا همو میخوردیمنیشخندچندبار لپمو مک زدی این وسطنیشخند

دیروز که هی برام میخندیدی و ذوقتو میکردم از ته ته ته ته دلم از خدا خواستم هر زنی که میخواد مادر باشه به آرزوش برسهفرشتهالهی هر زنی که واقعا میخواد،طعم شیرین این روزارو بچشهقلبامیدوااارم همه زنای دنیا خنده های شیرین جوجه 3 ماهشونو ببینن و انقده دلشون ضعف بره و بخندن که هم دلدرد بگیرن هم لپ درد!قلبالهی توام مادر بشی عشقکمقلب

یه عااااالمه عکسم هست از اصفهان و این یه هفته که تهرانیم که نگووووووووووووو اما الان واااقعا حسش نیست بشینم دونه دونه ریسایز کنماوهولی قول میدم در اولین فرصت عکساتم اضافه کنم گل خوشبوی ماماااانقلب

دوست دارم عروسک صورتی منماچ

3.11.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان دیبا
3 بهمن 92 16:49
دلم ز دست زمانه بسی تنگ است / چه کنم که کار دنیا فقط نیرنگ است نیرنگهای دنیا هزار و یک رنگ است / خدا کند شود پیدا دلی که با دل من یک رنگ است
حدیث
3 بهمن 92 17:04
شیما جون امیدوارم همیشه ی همیشه کنار گل دخترت لبت خندون باشه عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزیییییز دلم
نیلوفر
3 بهمن 92 17:24
ای جوووووونم.چقدر سخت شد واست که تنها شدی .اما تمام دنیات کنارته زود عادت می کنی دوست جون
مامان و بابا
پاسخ
بلههههههه همه کسم اینجااااست
مامان فرخنده
3 بهمن 92 17:41
شیما جونم کاملا درکت میکنم چون من هم توی تهران مثل تو هستم من هم دوران مرخصی زایمانم همش شمال بودم ولی نگران باش خدا فکر کنم به خاطر همین بهمون دختر داد که توی غربت از تنهایی در بیایم مواظب خودتت و فرشته صورتی ناز باش
مامان و بابا
پاسخ
بلهههههه واقعاااا دختر عجییییییب نعمتیه
هدی (مامان نی نی)
3 بهمن 92 19:13
غربت سخته شیما جون.منم سه سال از خونوادم دور بودم تا بالاخره برگشتم پیششون.خوبه دخترت هست و حسابی باهم خوش میگذرونین.همیشه شاد و خوش باشین.
مامان و بابا
پاسخ
عزیییییز دلممن که قسمتم نیست برگزدمفدات بشم گلم
l مریم مامان شاینا
3 بهمن 92 19:22
شیما جونم خیلی خوشحالم که تو این غربت کژال جون همدم و مونست شده اگه تهران بودم حتما دعوتت میکردم که یه کم از تنهایی در بیای تو رو خدا هر وقت اومدی شمال حتمااااااااااااااااااااااااااااااا تشریف بیارید پیشمون
مامان و بابا
پاسخ
فدااااااااااااااااااای محبتت بشم عزییییییییییییز دلمحتمااااا باعث افتخاره شمام همینطور عزییییییییییییییز دلم
الناز مامان طاها
3 بهمن 92 21:37
از تمام اين لحظات تكرار نشدني لذت ببر شيما جونمفداش بشم كه اينقدر شيرين شدهاز طرف منم ببوسش
مامان و بابا
پاسخ
چشم عزییییز دلمخدااا نکنهههه گلم
fateme
3 بهمن 92 21:46
اوخي....چه دنياييه واسه خودش اين دنياي مادرودختريدلم خواست......
مامان و بابا
پاسخ
عزییییزمی
مامان بیتا و تینا
3 بهمن 92 23:46
سلام عزیز دلم الهی امین..........الهی که تمام زنای دنیا لذت مادر شدن رو بچشن و خدا به حق 5 تن .......تن سالم به فرشته نازت بده و شما با شادی اون شاد بشین از طرف من محکم ببوسش خانمی ما اپیم و منتظر حضورتون
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووووووووون عزییییز دلم
مامان مهرناز
4 بهمن 92 0:51
الهی همیشه بخندین دوست گلم
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووووووووون عزیییییییییییییزم
مامانه کیاناوهانا
4 بهمن 92 0:52
سلام عزیزم رسیدن بخیر ...چقدر مادرانه هات قشنگه شیما جون.کلی کیف میکنم از خوندنش الهی همه ارزومندانی که دلشون نی نی میخواد خدا بهشون یه نی نی سالمو صالح عطا کنه... مواظب خودتو گل دخترت باش ...
مامان و بابا
پاسخ
سلااام گلمممنووووووووووووووون عزییییز دلمالهی آمیییییییییییییییییییییییییییین
foroozandeh
4 بهمن 92 2:11
زود عکساشو برامون بذار.دوست دارم قیافه جدیدش رو ببینم. عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
مامان و بابا
پاسخ
چشم گلم
سهیلا مامان آیسا
4 بهمن 92 12:03
ای جونم..............واقعا این روزها خیلی شیرینه تا می تونی لذتشو ببر شیما جون که تا چشم به هم بزنی این روزها می گذره وآدم دلتنگش میشه
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلمواقعا...خیلی زود داره میگذره
Nana
4 بهمن 92 15:26
چه عشق بازی میکنن خوش بحالتون ایشالا همیشه در کنار هم آرامش داشته باشی وهمیشه سایتون بالاسره کژال باشه
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووووووووون عزییییز دلم
هلیا
4 بهمن 92 17:49
سلام شیمای عزیزممممممممممم و کژال عشققققققق خالهه آخی شیما جون ناراحتش نباش هر جا همسر و دختر گلت باشن همون جا بهترین جاست واست کیلومترها که مهم نیستن ... عزیزم عکسهای کژال خیلییییییییی ناز شدن الهی قربون اون اخماش بشم منننننننن
مامان و بابا
پاسخ
سلااام عزیییز دلمبله واقعا همینطوره عزیزمخداااا نکنههه خوشگلم
آدرینا
4 بهمن 92 18:41
فرانک
4 بهمن 92 22:56
اخی عزیزم بچه داری دست تنها واقعا سخته درک می کنم .... خدایا شیما جون دلم ضعف می ره خدا کنه دخمل منم سالم به دنیا بیاد و این روزا را تجربه کنم خانم خوشمل و قرتیمون را ببوس
مامان و بابا
پاسخ
خیلییییییییییییی گلمایشالااااا عزییییییییییییییز دلم بهترین روزای زندگیتو در پیش داری گلمآماده باش
farnoosh
5 بهمن 92 0:39
غریبی خیلی سخته خدارو شکر که یه دختر ماه داری که یه دلگرمی بزرگه مادر شدن بهترین اتفاق تو زندگی هر زنه منم خیلی دلم می خواد زودتر این حسو تجربه کنم ایشالا همیشه این جوری از ته دل بخندی عززززززییییییززززم
مامان و بابا
پاسخ
موافقمایشالاااا عزیییییییییییییز دلمبه زودی زود ایشالا تجربش میکنی گلم
مامان توتو
5 بهمن 92 7:59
سلام همیشه این حس و این حال و هوا بعد از مسافرت طولانی به وجود میاد... با فرشته صورتی خوش باشید
مامان و بابا
پاسخ
ممنووون گلم
مسیحا
5 بهمن 92 9:40
ممنونم شیمای عزیز بابت رمز.خدا فرشته کوچولوی نازتو تا همیشه برات نگه داره و مثل هر روز بهترین و زیباترین حس ها ر کنارش تجربه کنی. عکساش فوق العاده زیبا بود درست عین خودش.
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووووووووووون گلملطف داری عزیز دلم
fafa
5 بهمن 92 11:45
وای شیما تو تعریف میکنی از خنده هاش من اینجا دلم ضعف میره -چند شب پیشا خواب پاهای تپلی و سفید پسرمو میدیدم نمی دونی چه هیجانی دارم برای دیدنش تا شب صحنش از جلو نظرم نمی رفت
مامان و بابا
پاسخ
ای جووووووووووووووووووووووونم میدونم چه حالی داری منم تو بارداری اون آخراش خیلی خوابشو میدیدم و دلضعفه میگرفتم
المیرا
5 بهمن 92 12:35
عزیزدلم ایشالا همیشه لباتون خندون باشه و سایت بالا سر دختر ماهت
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووون المیرای عزییییزم
نازی
5 بهمن 92 13:27
شیما جون امیدوارم همیشه کنار گل دخترت لبت خندون باشه و شاد باشی
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووون عزیزم
مامان آیسو وآیسا
5 بهمن 92 15:26
عزیززززززززززززم ببوس کژال ناززززمو... دوست خوبم کلی لذت این لحظه ها رو ببر چون تا چشم به هم بزنی میبینی کژال جووونی بزرگ شد ...اونوقت دلت برا روزهای نوزادیش وبوی تنش تنگ میشه عجیب... برا مادر ودختر نازنین
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییی عزییییییز دلمواقعا که زود میگذره
مامانِ حنـــــــا
5 بهمن 92 15:51
جون دلم خاله قربونت برم عزیــــــــــــــــــــــزم . خدا سایه مامان مهربونتو با این احساسات شیرینش از سرت کم نکنه . بخورمت من گاز گاز
مامان و بابا
پاسخ
قربوووووون خاله مریم مهربوووووووووووون
مامان مینا
5 بهمن 92 22:34
ای وای شیما جون ....... کاش بغلی نشده بود. اینجوری خیلی سختت میشه دست تنها
مامان و بابا
پاسخ
آره والا مینا جونم
مامان محیا
5 بهمن 92 22:54
به خدا آدم کیف میکنه نوشته ها تو میخونه از بس با احساسی قربون کژال برم من با اون خنده هاش و حرف زدناش
مامان و بابا
پاسخ
قربوووووووووونت برم عشقم محیا جونم
مریم
6 بهمن 92 8:17
سلام عزززززززززززززززززززززززززیزم تاخیر این چند روز من را ببخش سرما خورده بودم که شکر خدا بهترم ولی در حین مریضی هم فقط دلم میخواست بیام اینجا اول اینکه ممنون بخاطر رمز عکس های آتلیه حرف نداره الهی خاله قررررررررررررربونت بره کژال عزیزم راست میگی غربت خیلی سخت ولی دخترت مونست ما هم هستیم عززززززززززیزم این شاالله کنار دختر و شوهرت همیشه خوشحال باشی دوستان دارم مثل همیشه
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووووون عزیییز دلمحالا خدا رو شکر بهتری؟فدای محبتت گلم
مامان دیبا
6 بهمن 92 10:33
عزیزم شیما جون ، دلمون برات تنگ شد دیگه.. زود زود بیا پست بزار...دلمون برا کژال و مامان شیما یه ذره شده
میترا
6 بهمن 92 18:43
سلام خانمی خوش امدی به قربت ما منتظر عکس ها هستیم از طرف من کژال جان را ببوسسسسسسسسسسسسسس
مامان و بابا
پاسخ
سلااام گلم ممنووون عزیییزمفدای تو عشقم
ندا مامی ویانا
6 بهمن 92 21:06
ویانای ناز همیشه با تک تک کارهاش دلبری می کنه... منتظرت هستم.
ندا مامی ویانا
6 بهمن 92 21:08
جنابعالی اصلا اجازه سر خاروندنم بهم نمیدینیشخندالبته بهترنیشخندکلا الان رو مود کار کردن نیستم خخخخخ عاشق این بهونمون هستم.
soheila
7 بهمن 92 10:12
غريبى خيلى سخته ولى يه فرشته ناز دارى که تموم دنياته توام تموم دنياشى مهم اينه که کنار عشقت و فرشته نازت هستى ايشالله همه دخترها يه روزى اين حسو تجربه کنن. زودى عکس واسمون بزار دلم واسه اين نازگل غش ميره
مامان و بابا
پاسخ
بله....خدارو شکر
غزال مامان فاطمه
7 بهمن 92 15:16
سلام شیما جون. سفرتون بخیر.ببوس روی ماهشو.... کم کم داره خوردنی تر میشه...
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم ممنوووووون عزیییز دلم
foroozandeh
7 بهمن 92 23:40
پس چرا عکساشو نمیذارید دلم تو دلم نمونده برای دیدنش
helen
8 بهمن 92 12:11
خووووووووووووووووووووووووش اومدینایشالا زودی کامل عادت میکنینپیشم بیا شیما جوووووووونمببوووووووووووووووووووووووووووووووس فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرشته کوچولو رو
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییی گلمچشم حتما میایم خوشگلم
ندا_آسمون ریسمون
8 بهمن 92 21:09
عزیزم من حدود 20 روزی نت نداشتم....مثل اینکه رمزو عوض کردی....میشه برام بذاریش... میخوام ببینم بالاخره این دخملون خندیده یا نه؟
مامان و بابا
پاسخ
بلههه که خندیییده عزییییزملینکتو برام بذار بی زحمت
ماری
13 بهمن 92 20:32
ای جونم منم همیشه احساس غربت دارم
مامان و بابا
پاسخ
عزیییز دلمی