فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

فرشته صورتی من

سومین ماهگرد فرشته کوچولو

1392/11/9 2:27
نویسنده : مامان و بابا
1,458 بازدید
اشتراک گذاری

گلم این ماه 2تا ماهگرد داشتیقلباولیشو کیک گرفتیم رفتیم خونه مادر اما شما کامل خوابیدی و عکس قشنگ با کیکت نداشتیقلباینم عکس کیکت و خودتقلب

 

 

نگا دخترم با لباس علوسش روی تخت مادر چه خوااابی رفتهقلب

 

 

برای بار دوم روز آخری که اصفهان بودیم با توماج رفتیم برات از آندلوس یه کیک گرفتیم و یه عااالمه عکس خوجل ازت گرفتیم که اینا چنتاشهقلب

 

انگار کلا عشق آتیشیااا آتیش پاره مننیشخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جیگر منو نگاااااااااقلب

 

 

قربووووووووون اون چشات و نگات همه چیز ماااادرقلب

 

 

 

الهی دورت بگردم سومین ماهگردت مبارک ناااازمماچقلب

پسندها (1)

نظرات (33)

مامانِ حنــــــــــــــــــــــا
9 بهمن 92 5:08
سومین ماهگرد باشکوهت مبارک عشقم با این عکسای خوجلت دلِ ما رو بردی ک دخمل
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی خاله جووونم لطف داری
مامان فرخنده
9 بهمن 92 8:19
سومين ماهگردت مبارك عروسك صورتي با اون خنده هاي نازت شيما جون چرا همش جوارب شلواريهاي كژال جون از پاش بزرگتره ماماني چراااااااااااااا اميدوارم ناراحت نشي چون كژال جون خيلي نازه دوست دارم همش تك باشي ني ني گولي
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی عزیییز دلم ممنووونخانومی چونکه پاشو خیلیییییییی تکون میده اینجوری میشه ما هم چون هنوز خیلی کوچیکه سخت گیری نمیکنیم هی بخوایم تنظیمش کنیم
مریم
9 بهمن 92 8:27
سلام مبارککککککککککک باشه 3 ماهگی انشاالله جشن صد سالگی قربون اون خنده های قشنگ تر از عسلش برم من ببوسش از قول من عزیزم این دفعه که امدی اصفهان باید بیای من این نفس را از نزدیک ببینم دیگه دلم براش یک زره شده عشق خاله نگاه با کلاه چقدر خشکل شده
مامان و بابا
پاسخ
قربووووووووووووووووووووووونت برم عزییییز دلمچشم حتما حتمااا خااانومی
نلی
9 بهمن 92 8:39
معرکه ای دختر کوچولو ماهگردت مبارک
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووون خاله جوووون
مهنوش
9 بهمن 92 9:57
کوچولوی نازنازی سه ماهگیت مبارک عزیز دلم شیما جون من تازه با وبت اشنا شدم..برام جالب بود..دخملامون همسن همند..انگار سلیقه مون به هم شبیهِ تو انتخاب لباس نی نی ها...یه وجوه اشتراک دیگه ای هم داریم البته که به خودت میگم عروسک شیرینتو ببوس از طرف من
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووون عزییییییییییییییز دلمجدی میگی؟الان میام وبت دوست گلم
نيلوفر(مامان پرهام)
9 بهمن 92 11:02
اخ جونييييييييييييييييييي من ... خاله قربونت بره... چقدر فندوق خانوم خوردني شده تو اين عكسها چه خوش خنده وروجك
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییی عزیییییز دلم لطف داری گلم
فریبا
9 بهمن 92 11:04
مبارکت باشه خاله جون دلم میخواد بخورمت اینقدر ناز شدییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی خاله جووووونم لطف داری
مامان باران طلا
9 بهمن 92 11:48
عزیز دلم سومین ماهگرد تولد رویاییت مبارک
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی خاله جوووونم
مامان توتو
9 بهمن 92 12:11
بادا بادا مبارک بادا ان شااله 120 سالگیشو جشن بگیری
مامان و بابا
پاسخ
فدااااااااااااااااااات بشم عزییییزم مرسیییییییییییی
المیرا
9 بهمن 92 12:18
سومین ماهگرد کوچولوی قندعسلت مبارک شیما جون ایشالا صدساله بشه
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووون المیرای عزیییزم
مامان ماریا
9 بهمن 92 12:23
عزیززززززززززززززم عزیزززززم چه نااااااز شده این دخمله... 3ماهگیت مبارک ناز دختر
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووووون خاله جونم لطف داری
حدیث
9 بهمن 92 12:28
ای جوووونم شیما جون نمیگی ما توخونه تنهاییم غش کنیم کسی نیست به دادمون برسه دوست دارم بخورمش,راستی گل دخملت خیلی شبیه خودته مخصوصا چشمای خوشملش
مامان و بابا
پاسخ
ای جووووووووووووووووووون دلم من فداتون بشم اخهمرسیییی گلم لطف داری
fafa
9 بهمن 92 13:06
واااااااااااای این کلوچه یه شیرینو از طرف من بخور شیما
مامان و بابا
پاسخ
تنهایی حال نمیده بیا با هم میخوریمش
مامان مهدی کوچولو
9 بهمن 92 17:03
کژال جونم 3ماهگيت مبارک
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووووون خاله جووونم
Nana
9 بهمن 92 18:14
مامن شیما واسه خودت یه پا عکاسیا 3ماهگیت مبارک کژالی البته الان باید 4ماهگی تبریک بگم پیشاپیش 4ماهگیتم مبارک11روز جلوتر
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون گلکم
آدرینا
9 بهمن 92 21:50
ای جان فدای خنده هات 3ماهگیتم مبارک جوجو
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییییی خاله جون مهربووونم
ازاده
10 بهمن 92 1:09
ای جونم ای جونم هزارماشاالله دختر دلمونو اب نکن با این دخملت شیطونه میگه فردا برم اقدام کنم یه دختری بیارم
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییییی عزیییزمنه خداااایی حالشو داری؟؟؟؟؟؟؟
مامان پانیسا
10 بهمن 92 4:47
مثل مامانت خوشگل و مهربونی مبارک مبارک
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووووون گلم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
10 بهمن 92 11:44
ای جاااااااااااااااااااااااان ماشالااااااااااااااا مبارکه عزیزمممممممممممممم
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییی خاله جوووووووووووووووووونم
مامان آیسو وآیسا
10 بهمن 92 12:44
قربووونت برم ماهگردت مباررررررررررررک
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی خاله جووووووووووونم
farnoosh
10 بهمن 92 21:11
3ماهگیت مبارک عروسکم خدا حفظت کنم خوشگلم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی خاله جوووووووووووووون
fateme
11 بهمن 92 1:07
سومين ماهگردت مبارك فرشته كوچولوالبته باتاخيرلباسات چقدبهت مياددددددد
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییییی خاله جووونم لطف داری گلم
مامانه کیاناوهانا
11 بهمن 92 2:17
ماهگردت مبارک خاله شما هم در نوع خودت خوشتیپی ها کژال خانوم...
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی خاله جوووون لطف دارید
مامان محیا
11 بهمن 92 17:16
عزیزمی خاله جون با این عکسای نازت خوبه ها دوتا دوتا ماهگرد میگیری بلا
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییی خاله جوووون بله دیگه
ماری
13 بهمن 92 20:29
مبارک
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم
soheila
14 بهمن 92 18:27
سه ماهگیت مبارکروز به روز ملوس تر میشی
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی خاله جوووونم
غزال مامان فاطمه
15 بهمن 92 16:52
سه ماهگیت مبارک فرشته کوچولو... ببوسش . چه لباس قشنگی.
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی گلکم فدات شم
هدی (مامان نی نی)
16 بهمن 92 11:58
سومین ماهگردت مبارک باشه فرشته صورتیمثل یه خانوم باوقارم نشستی.
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی خاله جوووونم
مامان دانیال- ویانا
17 بهمن 92 16:12
الهی الهی الهی هزار ماشالا فقط میخوام گازت بگیرم عروسک خانوم خدا حفظت کنه شیما جونم هر روز واسش صدقه بزار و اسفند دود کن دورش بگردم
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووون گلکم قربووون لطفت عزیز دلم
یاسمین
28 بهمن 92 3:25
دورت بگردم من عروسکم
مامان و بابا
پاسخ
خداااا نکنه خاااله جووووووووووووون
مامان شیما
7 اسفند 92 9:29
ای جونم بالاخرهد دخمل نازتو دیدم موش بخولتی نه نه حیفه خودم میخولمت
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییی عزییییییییییییییزم
نازي مامان پورياپارسا
8 اسفند 92 0:36
ماماني که رمزنميده مجبوريم بياييم عکس پست هاي قبليتوببينيم چه ناز هستي بخورمت عسلم عاشق اين عکس اخريتم نازنازي
پانیا
4 اردیبهشت 93 20:47
آخیچه نی نی ناز و خوشگلی ایشاا.... همیشه سالم و سلامت باشه