فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

فرشته صورتی من

سال 92 سال نزول فرشته صورتی تموم شد...

1392/12/28 19:41
نویسنده : مامان و بابا
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااام سلامی چو بوی خوش بهارانقلباول از همه سال نو و اومدن بهارو به همه دوستای گلم و نازدونه هاشون تبریک میگمهوراو برای همه آرزوی بهترینا رو دارمقلب

 

پروفسور حسابی، آلبرت اینیشتین، زکریای رازی، اسحاق نیوتن
من و سایر دانشمندان، سال خوشی را برای شما آرزومندیم!نیشخند

 

یه عالمه متن نوشتم و عکس گذاشتم ولی نمیدونم چرا پریدناراحتایاشالا دوباره بازسازی میکنمماچ

پسندها (3)

نظرات (21)

المیرا
28 اسفند 92 22:12
سال نوی شمام مبارک گلم ایشالا امسال شیرین تر از پارسال عزیزم
fateme
28 اسفند 92 23:29
وقتی تو موفق میشی من با غرور به دنیا می گویم که "این دوست من است" اما وقتی شکست می خوری من کنارت میمونم و دستهایت را می فشارم و میگویم من دوست تو هستم. با آرزوی موفقیت صمیمانه عید روپيشاپيشبه ماماني فرشته صورتي+فرشته صورتي بهت تبریک میگم ...
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
29 اسفند 92 0:31
ای جااااااااااااان اجیم خسته نباشی کژالمو ببوووووس
الناز مامان طاها
29 اسفند 92 1:05
قربونت برم،ميدونم امسال واست با همه سالها فرق داره چون كژال و كنارت داري،اميدوارم ساليان سال نوروز و با هم جشن بگيريددوستون دارم و سال خوبي رو واستون ارزومندمراستي ساعت سال تحويل عدد مقدس شما رو توش داره،به افتخار هفتيهااااااا
مریم مامان شاینا
29 اسفند 92 1:15
شیما جونم سال نو مبارک انشالله که سال خوبی داشته باشید
farnoosh
29 اسفند 92 1:40
شیما جووونممم بهترینارو تو سال جدید برات ارزو می کنم ایشالا همیشه لبت خندون باشه و کناره عزیزانت خوش باشی جلو جلو عیدت مبارک عززززیییییزززززم
آدرینا
29 اسفند 92 10:04
سال نو مبارک شیما جونم امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشین گلم . کژال جونی رو ببوس
حدیث
29 اسفند 92 12:04
الهی فدای فرشته ی صورتی بشم من شیما جونم انشاا... که سالی پر از خیرو برکت پیش رو داشته باشی شما مادر شدی دعا کن خدا امسال به منم یه فرشته ی صورتی بده عزیزم دوستون دارم زیاد سال نو مباک
سیمین
29 اسفند 92 12:26
نوروز آریایی مبارک
foroozandeh
29 اسفند 92 13:06
سال نو شما هم مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
foroozandeh
29 اسفند 92 13:07
خاله جونم اولین بهار زندگیت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مريم
29 اسفند 92 22:13
تنها خدا ميداند بهترين در زندگيت چطور معنا ميشود من در سال نو ان بهترين را برايت ارزو ميكنم دوست عزيزم شيما جان و كژال نازم اميدوارم سال 93 سالي سرشار از خوبي برايتان باشد دوستت داريم
Nana
1 فروردین 93 10:32
سلام شیما جونم امیدوارم سال خوبی داشته باشین وسایت همیشه بالا سر کژال باشه
helen
1 فروردین 93 11:00
عزیزم سال نوت مبارک باشهمبارک باشه اولین سالی که با فرشته کوچولوت سال و تحویل کردی
افسانه
1 فروردین 93 15:08
سلام شیما جون . دخمل گلی چطوره ؟ سال نو مبارک . ایشالله همیشه تو و همسرت و دخمل ناز سلامت و شاد باشین . شیما جون قابلم بدون و بهم پسورد بده . Please
غزال مامان فاطمه
2 فروردین 93 18:50
سلام مامان کژال.عیدتون مبارک. ایشالا سال خوب و پربرکتی داشته باشید . بوس بوس
fafa
4 فروردین 93 20:38
سلام عزیزم عیدتون مبارککک ایشالا سال جدید سالی پر از شادی و سلامتی و تن درستی و خیر و برکت باشه چه حیف که عکسها پرید زود بیا و دوباره برامون عکس بزااار
سهیلا مامان آیسا
5 فروردین 93 13:59
عیدت مبارک شیمای عزیزم،ایشالا سال خوبی داشته باشید
جیران بخشنده
7 فروردین 93 12:46
سال نو مبااارک انشالله سال خوبی داشته باشید به من رمز نمیدین
الناز مامان طاها
14 اردیبهشت 93 14:45
پستها رمز دارن با ايپد نميشه بازشون كرد اينه كه اينجا نوشتم،كجايي دختر خوب،حالت خوبه؟عسل طلاي خاله خوبه؟
الناز مامان طاها
2 مرداد 93 15:32
نتونستم رمز پستها رو باز كنم ولي همين كه اومدي همين كه پست جديد گذاشتي آرومم كرد،خيلي خوشحال شدم