فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

فرشته صورتی من

پیشرفتهای ماه دوم

1392/9/21 5:58
نویسنده : مامان و بابا
429 بازدید
اشتراک گذاری

قلبدختر ناز و قشنگمقلباول از همه دو ماهگیت مبارک نفسمماچماشالا ماشالا مامانیقلبمیبینی دخترم چه زود گذشت عزیز دلم؟خانومی مامان توی این ماه پیشرفتای زیادی داشتی خدارو شکرفرشتهنگاهات دقیق تر و کاملتر شده،گاهی وقتا با دقت به افراد یا اشیا نگاه میکنی.هنوز هود آشپزخونه و کاغذ دیواری خونه رو خیلی دوست داری و بهشون توجه زیادی میکنیگاوچرانکنترل کامل روی دستات نداری اما حرکتاش بهتر شده و از همه مهمتر اینکه چند روزیه چنگ میندازی!صورت خودت اولین هدفه همیشهخنثیاما لباس من،موهام،صورتم،لباسای خودت،چیزای دور و برت و گاهیم صورت و لب بابام از چنگات بهره میبرننیشخند

نمیتونم بگم خیلییی خوش اخلاقی چون اینجوری خالی بستم!نیشخنداما صبحا و کلا وقتایی که تازه از خواب بیدار میشی خیلی خوش اخلاقی و کلی برامون میخندی و آقا و آگا میگیقلبالهی مامان قربون اون لبای کوچولوت برههههقلب

همچنان عاشق حموم و آبیقلبپوشکتو که باز میکنم کلییی میخندی و لذت میبریقلبآویز بالای تختو خیلییی دوست داری،امروز حدود نیم ساعت زیرش بودی و به عروسکاش نگاه میکردی،بهشون میخندیدی و هی آقا آقا میکردی الهی دورت بگردمقلبدرضمن سعیم میکردی دستاتو ببیری سمتشون اما زیااد موفق نبودیماچماشالات باشه گلم هنوز خیلی زوده مامانیماچ

این ماه وقتی روی شکمت میخوابوندمت راحت دست و پاتو جمع میکردی و زور میزدی و سرتو یه مقدار بالا میاوردیتشویقآفرین دختر با پشتکارمماچ

توی این هفته آخرم که دو بار وقتی بیدار بودی رفتیم بیرون،چراغای شهرداری رو با تعجب نگاه میکردی و انقدر دقت میکردی تا چشمای نازت خوابالو میشدنخمیازهقلب

یه روز سی دی بیبی انیشتنو گذاشتم و تو تصویرارو یه کم نگاه میکردی.جالبش این بود که وقتی گربه یا سگو نشون میداد خوشت میومد و هی آگا آگا میکردی و فک کنم صداشون میکردیقلبالهی قربونت بشم ماااادرقلب

کلا سعی میکنم هرچی بهت میگم تو روز همونو به انگلیسی یا فرانسه ام بهت بگم.آخه عزیز دلم شما مجبوری که این دوتا زبونو یاد بگیری...میخوام از الان ذهنت باهاشون آشنا بشهبغل

از لالایی و کلا آواز خوندن ما خیلی خوشت میادقلبوقتیم که تو بغلم میگیرمت و با آهنگی چیزی تکون میخورم آروم میگیری و حس میکنم بازم خوشت میادقلب

یه روز که زیر سینم بودی و داشتی شیر میخوردی شروع کردم ازت فیلم گرفتن که تا دوربینو دیدی دستم سینمو ول کردی و توی دوربین نگاه کردی و خندیدی!!!تعجبقلبماشالات باشه مامانیییییی الهی من قربون اون چشات برمقلب

از هد بند و کلاه و کلا لباس زیاد خیلییییییییییییییییییییییی بدت میاد!به قول بابات از وقتی که بتونی همه چیو کنترل کنی نمیذاری هد بند و چیزای جینگولی رو سرت بذاریمناراحتاخه مامانی من دوست دارم دخملم جینگولی عروسکی باشهقلباما هییییچ اشکالی نداره،هرچی تو بخوای هرجور تو بگیماچ

باباتو خیلیی دوست داریقلبوقتی از سر کار میاد کلییی عاشقونه نگاش میکنیمژهباهمم کلی حرف میزنین!یه عالمه سر و صدای با مزه از خودت در میاری واسش!ماچامااااااااااااااااااااا منو ازون بیشتر دوست داریقلبگاهی وقتا که تو بغل بابایی بر میگردم نگات کنم میبینم محو تماشای منیقلبتا باهات حرف میزنم گل از گلت میشکفه و یه لبخند فوق العاده تحویلم میدیقلبالهی مامان پیش مرگت بشه نانازمقلب

از 3 آذرم برات پوشک شماره 2 بستم عشقمقلباین بسته که تموم شه ایشالا 3 میبندیمماچ

خوشگلم فقط ما موندیم این جیغای بنفشو از کجا یاد گرفتی!آخهروقت اراده کنی یه اتفاقی بیافته چنتا ازین جیغا میزنی و مام تسلیم خواستت میشیم!عشق مامان،من گفتم پای حقت بایست و بگیرش اما نگفتم ماشالا قلدری کن که!نیشخند

نفسم الان دیگه چیزی یادم نمیاد آخه از 3 تا حالا بیداریم و دیگه مغزم همکاری نمیکنه!اگه چیزی یادم اومد میام به پستت اضافه میکنمماچ

دوست دارم گلک نازدونه مامانماچاز خدا اول برای همه بچه های دنیا و بعدم برای تو نور چشمم آرزوی سلامتی و سعادت و خوشبختی دارمقلب

20.9.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

nika
21 آذر 92 8:29
سلام ماشاالله به دختره نازتون من تقریبا از اواخره بارداریتون خواننده وبتون بودم اما خاموش! ارزوی بهترین ها رو دارم برای شما و دخمله نازتووووون
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزممرسی خانومی لطف داری
helen
21 آذر 92 10:31
mashala azizam eshala 2000maheqit
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون
میترا
21 آذر 92 12:03
افرین بهاین دختر زرنگ
مامان دیبا
21 آذر 92 12:05
ای جانم ماشالا به این دخمل گل که اینقدر ماههههه ولی من که رمز رو ندارم که .....
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزییز دلمخصوصیتو چک کنم خانومی
مینا
21 آذر 92 14:49
زبونم قاصره شیماجون فقط میگم ایشالله خدا برات حفظش کنه تا همیشه
مامان و بابا
پاسخ
لطف داری گلم سلامت باشی
مامان آرمین
21 آذر 92 16:36
سلام خانمی.ماشالله چه دخمل زرنگی دارین.ای جووووووووونممن شمارو لینک کردم.خوشحال میشم به وبلاگ پسر منم سر بزنید.واسه پرنسس کوچولوت اسپند دود کن.اگه دوست داشتی به منم رمزت رو بده.مررررررررسی
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم مرسی عزیز دلم لطف داری فدات شم
مامانه کیاناوهانا
22 آذر 92 1:31
شیما جونم امیدوارم هر روز شاهد پیشرفت دختر گلت باشی وهمیشه همینطور شاد وپر انرژی باشی واز پیشرفتهای فرشته گلت بنویسی ...
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیییز دلم ندای گلم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
22 آذر 92 17:52
سلام اجی جون همش وبلاگمو مسدود میکنن
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلمآره دیدمنگرانت بودم...چرااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
فریبا
22 آذر 92 19:05
واااااای من امتحان داشتم عقب موندم از پستاتوووون شیما جون من چی؟؟؟؟ میتونم تقاضای رمز کنم؟؟؟ ای جونم به این کژال خانومی با این همه پیشرفت فوق العادش... هزااااار ماشاالله خاله تحسینت میکنم شیما جون به خاطر آشنا کردن کژال به زبانهای دیگه. این عاااالیه من عاااااشق این جیغاشم به خدا
مامان و بابا
پاسخ
فدای تو بشم عزیییز دلمایشالا امتحانات خوب خووووب شنرمزم واست فرستادم
ماری
23 آذر 92 18:57
چقدر با عشق واسه این خوشگل خانم مینویسی ...
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزمعاشقشم آخه
مامان پرهام
24 آذر 92 0:29
فقط میتونم بگم عالی بود شیما جون
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزییز دلم
جواد برادران
13 تیر 93 10:53
چه خبره این همه خنزر پنزر. به هر حال اگه خواستید تبادل لینک داشته باشیم. ابتدا لینک منو بزار و وبلاگت. بعد به این آدرس بیایید: http://social.niloblog.com/Send_Link ممنون میشم اگه کمی این شکلک ها رو کمتر کنید. آهنگ وبلاگتون هم خوبه ولی این جلوه های گرافیکی خرابه...