فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

فرشته صورتی من

پدر و مادر نعمتی تکرار نشدنی...

1392/10/25 22:33
نویسنده : مامان و بابا
826 بازدید
اشتراک گذاری

قلبدختر نازمقلبدختر معصوممقلبفرشته کوچولوی صورتی مامانقلب

دیشب که معصوم و بی گناه کنارم خوابیده بودی من غرق فکر بودم...دردونه رویاهام ٢٠ سال دیگه که اوج پرواز تو بر فراز آسمون زندگیه مامانت قدم تو جاده پیری و خمودگی گذاشته...تو به فکر آینده و رویاها و آرزوهاتی و مامان دنبال قرص و مسکن واسه تسکین درد استخونا و کرم برای رفع چروکای صورتشهناراحتتو به دنبال لباسای شیک و به روزی و  من به دنبال لباسای گشاد و راحت برای استراحت روزانه و شبانه... تو مشتاق امتحان کردن چیزای جدیدی و من خسته از امتحان کردنا،چسبیدم به کهنه هام و از تازه ها هراس دارم...گل صورت تو تازه داره میشکفه و خطهای پیری یکی یکی صورت منو میپوشونن...گلکم مامان اسیر گذر عمر شدهناراحتولی با اینکه حتی فکرشم غمگینه من ازت میخوام غصه مامانو نخوری...رها باشی رها از فکر رها از غصه برای منی که دارم پیر میشمنگرانعشقم میدونم که اگه قلبت مهربون باشه به اینا فکر میکنی و غصه میخوریناراحتاما مامان راضی به غصه تو نیست...اینو بدون...

مامانم یه روزی مثل تو جوون بوده، عاشق شده ،دلشکسته شده...مثل تو عاشق تازگی بوده...از اول که پیر نبوده!این راهیه که مادر من رفته من میرم و توام خواهی رفت...

کژالم این روزای من پر از استرسه...پر از فکره...پر از غصست...چروکای روی دست و صورت مامان بابام،استخون درداشون،فراموشکار شدنشون،بی حوصله شدنشون و خیلی چیزای دیگه دارن منو میترسوننناراحتهربار یه چیزی منو یاد این میندازه که اونا دارن پیر میشنگریهخیلی غم داره...کاش یه جوری باهاش کنار میومدم...کاش توام به وقتش با این موضوع کنار بیای...فقط یه خواهش ازت دارم گلم...من هر کاری که برای تو بکنم هیچ منتی بر سرت ندارم...اما ازت میخوام نگاه مهربونتو هییییییییییچ وقت ازم نگیریقلبحضور دوست داشتنیتو هرگز ازم دریغ نکنقلبهمیشه یادت باشه مامان برای داشتنت و بوئیدنت و بوسیدنت خیلی چشم براه موندهقلبیادت باشه که حتی فکر نداشتنت و نبودنتم تن و بدن مامانو بدجوووور میلرزونه...ناراحت

خدای مهربونمقلباولین و همیشگی ترین عشق زندگیمقلبازت میخوام به پدر و مادر من و همه پدر و مادرای دنیا عمر طولانی و با عزت عطا کنیقلبامیدوارم هیچ فرزندی نبودشونو نبینه...خدایا همه پدر مادرای درگذشته رو ببخش و بیامرزقلب

 

اینم دوتا عکس ادیت شده از مامان و دخترنیشخنداز دست این نی نی وبلاااگ!!!!!!!

 

 

 

25.10.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

زهرا مامان آرمین
25 دی 92 18:30
عزیزمچرا بیخودی فکرای الکی میکنی.از بزرگ شدن دختر نازت لذت ببر.چروک روی دست و صورت چیه عزیزم.کزال جونم مامان به این خوشگلی داره.غمت نباشه.
مامان و بابا
پاسخ
مرسیی دوست خوبم
fateme
25 دی 92 18:56
خدامادرودختريوواسه هم نگه داره
مامان و بابا
پاسخ
ممنووونم عزیزم
المیرا
25 دی 92 19:06
سلام شیما جون چه دختر نازی من خیلی دوسش دارم خدا واستون نگهش داره از طرف من ببوسش
مامان و بابا
پاسخ
سلاام عزیز دلممرسی خانومی
ندا مامان ویانا
25 دی 92 19:41
آمیییییین.... آفرین که ادیت کردی..خخخخخخخ
هلیا
25 دی 92 21:43
ای جااااااااانم
الناز مامان طاها
25 دی 92 21:47
فداي شما ماماني و دخملي خوشگل و خوشتيپ
مامان و بابا
پاسخ
قربووووووووون الناااز مهربووون و دوست داشتنیه خودم
mona
25 دی 92 22:13
واقعا همین طوره شیما جان خدا همه پدر مادرا رو نگه داره و عمر طولانی بده ،عکساتونم خیلی ناز شدنراستی شیما کژال جونم بدون قنداق میخوابه؟
مامان و بابا
پاسخ
سلااام عزیییزم مرسیییالهی امییییییییییییییینبله گلم من از یک ماه به بعد دیگه نپیچیدمش و اونم الان عادت داره که بدن قنداق بخوابه
farnoosh
26 دی 92 1:40
شیما جوونم واقعا که یه مادر با احساس و یه دختر خوب و مهربون برای پدر مادرت هستی اون قدر نوشتتو دوست دارمو به دلم نشست که چند بار خوندم منم همیشه از خدا می خوام که همیشه پدر مادر برای بچه هاشون حفظ کنه خیلی مهربونو ماهی
مامان و بابا
پاسخ
فداااااای لطف و محبتت دوست مهربوووونمالهییی امییییییییییییییییییییییین
مریم
26 دی 92 8:22
سلام شیما جون عزیزم و مهربانم شیما جون اینم غصه ای که همیشه من هم میخورم وتنها ترس زندگیم از دست دادن پدر ومادرم ولی عزیزم همین طور که تو راضی نیستی کژال غصه بخور من مطمعنم پدر و مادر ما هم راضی نیستند. بهتر تا میشه به این چیزا فکر نکرد ولذت با اونها بودن را ببریم قربون دل پاکت برم
مامان و بابا
پاسخ
کااااش میشد عزییییز دلممن تک فرزندم و میدونم اونا جز من غمخوار دیگه ای ندارن...
نیلوفر
26 دی 92 9:03
چ مامان و دخمی خوشکلی
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی عزیزززززززم
غزل
26 دی 92 9:22
سلام عزیزم خوبی ؟مامانتون اهمیت نمیدن به پیری ،چون فرشته ای مثل تو رو داره و تو هم فرشته ای مثل کژال رو . خیلی ها از این نعمت محرومن .پس این نعمت ارزش پیری رو داره چون بهاش همینه . ایشالا یه روزی کژال دستات رو بوسه میزنه وعاشق مامان باکلاسش میشه . راستی دیدی بعضی از پیرها چه با کلاسن ؟ تو هم از اونا میشی
مامان و بابا
پاسخ
عزیییییییییییییییییییزمیبه پیری امیدوارم کردیااااا
dJGIN30qjKO5JVGRezt5jku7C4ZaqPZddPpebUoDHPXcl2Yt5ErV_Ewv4xr0pJszd-Cb2aTw6LHeb_SXogBRcg..
26 دی 92 10:24
سلام اجی جون خوبی ای جااان بلاخره برگشتی عزیزم از این فکرا نکن عزیزم خوش باش . زندگی کن اجی کژال روز به روز شبیه باباش میشه
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزییییییییییز دلمآره خیلیییییی
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
26 دی 92 10:25
ای وای اجی نمیدونم چرااا اسمم و ادرس سایتم اونجور اومد اگه میتونید ویرایشش کنید ببخشید
مامان و بابا
پاسخ
اشکالی نداره عزیییییییییز دلم
مامان دیبا
26 دی 92 12:15
عزیزم ایشالا سایه پدر و مادرت 120 سال بالای سرتون باشه و تو هم 120 سال جشن تولد کژال رو بگیری براش عزیزم... رسم زنددگی همینه ... عمر گران می گذرد خواهی .. نخواهی.......
مامان و بابا
پاسخ
ایشالااابلههه همینه...
میترا
26 دی 92 13:20
چه زیبا نوشتی چرا نوشتی داری پیر میشی دیگه ننویسی
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلمحالا کو تا پیرییی؟؟؟؟؟اینا مال بعده عزیییز دلم
fafa
26 دی 92 13:49
درک میکنم این حستو چون منم دقیقا تو همین روزهام اما کمی پر تلاطم تر از تو خدا تا هستن برامون سالم و سلامت نگهشون داره دیدن مریضی ها و لرزش دستها و کم شدن سوی چشماشون آتیش به جون ما بچه ها میزنه و همینطور تو و همسرت رو همیشه شاد و سلامت برای این دختر ناز حفظ کنه شاد و پر انرژِی باش
مامان و بابا
پاسخ
عزیییییییییییییز دلمایشالا همیشه پدر و مادرت سلامت باشن گلم
آدرینا
26 دی 92 15:24
عزیز دلم شاید پیر شدن ناراحت کننده باشه اما عزیزم حتما میدونی که پیری یه نعمته که به هرکسی هم داده نمیشه اینکه به سنی برسی که خوشبختی بچه هاتو ببینی .سروسامون گرفتنشون وموفقیتاشون خودش خیلی ارزش داره. ایشالا سایه همه مامان بابا ها همیشه بال سر بچه هاشون باشه
مامان و بابا
پاسخ
بلههههههههههههههههههه اینا شیرینیای پیریه دیگهایشالا همه پدر و مادرا خوشی و خوشبختی و سلامتی فرزندانشونو شاهد باشن
حدیث
26 دی 92 19:31
شیما جونم این حرفایی که زدی دقیقا حرف دل منه, من از بچگی غصم این بود که نکنه مامانم پیر بشه خیلی نگران بودم , الان که ازدواج کردمو پدرمم از دست دادم نگرانی هام چند برابر شده خیلی اذیت میشم,خلاصه تمام این حرفا رو زدم که بهت بگم نا جایی که امکان داره استرس اینکه قراره پیر بشی رو از دختر نازت دور کن تا مثل من همیشه نگران نباشه
مامان و بابا
پاسخ
عزیییییییییییییییزم امیدوارم روح پدرت قرین شادی و آرامش و رحمت خای بزرگ باشهبله عزیزم منم همین حسو دارم
مریم مامان شاینا
26 دی 92 19:41
به به چه عکسی چه مادر و دختر خوشگلی خدا حفظتون کنه میبوسمتون
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووون گلم
سیمین
26 دی 92 22:13
ماچ برا کژال عزیزم[ماچ
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییییی عزیزم
مامان پانیسا
27 دی 92 2:38
چه با احساس نوشتی گلم ایشالله همیشه سایتون روی سر بچه هاتون باشه و خدا تن سالم بهتون بده
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیییز دلمو همچنین شما گلم
فرانک
27 دی 92 9:27
وای شیما چشام اشکی شد خدا همیشه کانون خانوادتون را گرم نگه داره
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی گلم و همچنییین
غزال مامان فاطمه
27 دی 92 12:05
سلام مامان شیما. ببوس فرشته کوچولو رو. ماشالا به مامانش رفته
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییی عزیییییییییییییز دلمسلاااام به روی ماااهت
soheila
27 دی 92 13:58
خدا همه پدر مادر ها رو واسمون حفظ کنه.عزيزم اينجورى نگو غصه ام ميگيره
مامان و بابا
پاسخ
الهیییییییییی آمییییییییییییییییییین
مامان دانیال و.....
27 دی 92 15:57
سلام عسلای من قربونتون برم الهی شیما جونم عاااااااااااااااالی بود هزار ماشالا دست به قلمتم عالیه آره خواهر منم خیلی میترسم یه روز پیر بشم ولی همش به خودم امید میدم میگم نه بابا من همیشه همینجوری میمونم آدم هر چی به خودش تلقین کنه همون میشه قربون این دخمل و مامان نازش
مامان و بابا
پاسخ
سلااام عزییییییییییییز دلمایشالا همیشه جوووون و سر حال میمونی خوشگلمقربون مامان جینگولی برم من
ماما ن آیدا
27 دی 92 21:40
واقعا این نوشته ها اشکمو دراورد باورن نمیشه شیما جون منم درست به همین موضوع فکر میکنم واقعا خیلی سخته ببینی پدرمادرت که خیلی برات باارزشن روزبه روز دارن مسن تر میشن
مامان و بابا
پاسخ
بل آیدا جونم
مامان نفس
27 دی 92 21:56
سلام شیما جونم خیلی قشنگ نوشتی ، اشک منو هم در آوردیبه خدا نمی تونم لحظه ای رو بدون مادر و پدرم تصور کنم خدا همه پدر و مادرا رو واسه بچه ها و بچه ها رو واسه پدر و مادراشون حفظ کنه
مامان و بابا
پاسخ
فدای تو گلمالهی آمیییییییییییییییییییین
مامی رونیا
28 دی 92 6:04
شیما عزیزم این رسم زمونه است دیگه ما هم مستثنی نیستیم ولی الان لذتش رو ببریم حسابی که نصیب هرکس نمیشه .دلم براتون ننگ شده بوداااااااااااا. لطفا عکس از دخملی بیشتر برامون بزار.راستی رمز جدید رو فکر کنم اشتباه دادی . باز نشد پستت با اون رمز. عشق کوچولوی صورتی رو ببووووووووس.
مامان و بابا
پاسخ
عزییییزمی روجای خوشگلمالان برات رمز درستو میذارم گلم
مامان فرخنده
28 دی 92 7:46
شيما جون خيلي قشنگ نوشتي اشكم را در آوردي خانمي. اين رسم بي وفا دنياست نگران نباش كژال جون حتما كارهايي كه در حقش كردي را فراموش نميكنه راستي رمز را عوض كردي
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیز دلمبله...گلم رمزو واست میذارم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
28 دی 92 15:06
اجی نظرات من کجا میرن
مامان و بابا
پاسخ
اگه نظر گذاشته باشی من تائید میکنم عشقم به خدا
مامانِ حنـــــــا
29 دی 92 11:17
شیما ؟؟؟؟؟؟؟ پاک خُل شدی فکر کنم . این فکرای بیخودی چیه میاری تو سرت آخه . گلم فعلا با این فینگیلی عشق کن . حالا کو تا پیری. دوسِتون میدارم من
مامان و بابا
پاسخ
عشقم برای اینکه بنویسی باید به همههه چییییییییییییز فکر کنی...گذشته،حال و آینده...این یه حقیقته که برای بعده های دخترم نوشتم
بهار مامی غزل
30 دی 92 1:53
سلام مامان کژآل جون تقریبن مطمئنم که برات کامنت گذاشتم اما نمی بینم ؟ دخمل نازتو از طرف من ببوسش و خریدهاش هم مبارکه
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووون عزیز دلمهنوز به پیامت نرسیدم بهارم
فرانك
30 دی 92 14:30
من كلي كامنت داشتم نيستشون واي شيما خيلي بااحساس بود خيلي خيلي تك تك جمله هات را درك مي كنم خانمي
مامان و بابا
پاسخ
فدااااات بشم عزییییییییییییز دلم هنوز نخوندمشون شب حتما میبینیشون گلم
ماری
30 دی 92 19:14
چه مامانه نازی چه دخملی
مامان و بابا
پاسخ
قربوووووونت برم عزیییییییییز دلم
نيلوفر (مامان پرهام)
1 بهمن 92 12:20
عزيزم ... بازم فكر و خيال ... اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فكر حال باش با اين جوجوي خوشگلت لذب ببر عزيزم
مامان و بابا
پاسخ
اینا که فکر و خیال نیست گلم...اینا حرفای دل یه مادره برای وقتی که دخترش بزرگ شد...نا سلامتی اینجا یه جور دفترچه ثبت خاطرات و حس و حال یه مادره...همیشه که نمیشه از حال نوشت...باید از آینده هم نوشت گلموگرنه که من یه آدم پر انرژی و شاادمدر حد لالیگا
پینک
2 بهمن 92 0:41
وب قشنگی دارین به منم سربزنید خوشحال میشم
مامان و بابا
پاسخ
ممنووون حتما