فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

فرشته صورتی من

برای دخترکم

1392/10/27 1:12
نویسنده : مامان و بابا
1,447 بازدید
اشتراک گذاری
دختر گلم این متن رو امشب جایی خوندم و به دلم نشستخیال باطلتقدیمش می کنم به تو که عزیز ترینمیقلب
 
دخترکم برای کسی که برایت نمیجنگد نجنگ.... چرا اشکهایت را هر روز پاک کنی.... کسی که باعث گریه ات میشود پاک کن... دخترکم به سوی کسی که ناز میکند دست نیاز دراز نکن... بیاموز این تو هستی که باید ناز کنی.... دخترکم تو زیباترینی... . همیشه با این باور زندگی کن... خودت را فراموش نکن... . شاید گریه یا خنده ات برای بعضی ها بی ارزش باشد.... اما به یاد داشته باش.... کسانی هستند که وقتی میخندی جان تازه میگیرن...د.... دخترک من هیچگاه برای شروع دوباره دیر نیست.... اشتباه که کردی برخیز.... اشکالی ندارد.... بگذار دیگران هر چه دوست دارند بگویند..... خوب باش ولی سعی نکن این را به دیگران بفهمانی کسی که ذره ای شعور داشته باشد خاص بودنت را در می یابد.... زمستان است.... زیاد میشنوی هوا دو نفره است!!!! به درک که دو نفره است تنها قدم زدن دنیای دیگری دارد.. دخترکم شاید شاهزاده را همه بشناسند اما باور داشته باش.... برای پدرت تو ملکه هستی.... گریه کرده ای؟؟؟؟ رنج کشیده ای؟؟؟؟ سرت کلاه رفت؟؟؟ اذیتت کرده اند؟؟؟ عیبی ندارد.... نگذار تکرار شود.... گاهی تکرار یک درد دردناک تر است!!! احساس تو با ارزش است خرج هر کسی نکن... از تمام مردهایی که میبینی و متلک نثارت میکنند از تمام مردان این شهر ممنون باش... ممنون باش که هر روز لطافت تو را، ظرافت تو را، زیبایت را یادآور میشوند... . تو قدرتمندی که با تمام ضعیف بودنت در برابرت ناتوانند... آری .... ناتوانند دخترکم تو با ارزشترین موجود زمین هستی هیچ گاه فراموش نکن.....
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامانه کیاناوهانا
27 دی 92 2:06
خصوصی
مامان پانیسا
27 دی 92 2:42
حرفهات به دلمون نشست به به از این مادر خوشگل ومهربون
مامان و بابا
پاسخ
قربوووون دلتوون برم من
فرانک
27 دی 92 9:22
شیما جون خیلی خیلی قشنگ بود واقعا قشنگ بود دلم می خواد دخترت دخترم همه کوچولوهای معصوم با این ابور بزرگ بشند
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووون عزییییزم فدات شم گلم
غزال مامان فاطمه
27 دی 92 12:00
آفرین خیلی خوب بود
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی
الناز مامان طاها
27 دی 92 14:35
خيلي زيبا نوشتي،به ما رمز داده ميشود عاياااااااااا؟؟؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی عزیزم الان میام بهت میدم عشقم
مامان دانیال و.....
27 دی 92 16:02
نمیدونم چی بگم شیما جون فقط عااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود عالی مرسی گلم واقعا به دلم نشست
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی عزیییییییییییز دلم
مامان بیتا و تینا
27 دی 92 18:42
سلام عزیز دلم چقدر زیبا نوشتی خدا حفظ کنه فرشته نازت رو انشااله که قدر محبتهای تو رو بدونه مهربونم ما اپیم و خوشحال میشیم به ما هم سر بزنین دوستتون دارم
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییی عزییییز دلمباعث افتخااااره
دریا
27 دی 92 20:09
وای مامان کژال جونم من متن زیر و نخوندم و کامنت قبل و گذاشتم فکر کردم منظورشون تمام پست ها بود و تیکه کلامهاش شرمنده ولی شما که نوشتید این متن و جایی خوندید و نوشتید از حق نگذریم منم خوشم اوم از متن
مریم
28 دی 92 8:43
سلام شیما جان خیلی قشنگ بود انگار برای خود من هم کلی درس داشت امیدروارم با امدن بابا کلی به عروسکمون وشما خوش گذشته باشه برامون عکس بزار ولی شیما جون تورا خدا مامان مهربان با فونت بزرگتر بنویس یکمی به فکر چشمای ما هم باش مثل همیشه دوستان دارم راستی گلم اگه دوست داشتی به من هم رمز بده
مامان و بابا
پاسخ
گلم رمزو واست فرستادمراستس فونتم فقط به خاطر شما بزرگتر کردم خیلی وقته ازون بزرگتر بهم ریخته و زشت میشه گلم شرمندتم
غزل
28 دی 92 14:06
برای کژال عزیزم : دختر که داشته باشی، با خود تصور می کنی پیچ و تاب شانه را در نرمی موهای طلایی اش -وقتی کمی بلند تر شوند- و کیف عالم را می بری از انعکاس تصویر خرگوشی بستنشان دختر که داشته باشی، خیال می کشاندت به بعد از ظهر گرم روز تابستانی که گوشواره های میوه ای از گیلاس های به هم چسبیده به گوش انداخته اید -همان هایی که هر که بیاویزدشان از شادی لبریز می شود و خنده ی از ته دل امانش را می برد- دختر که داشته باشی انتظار روزی را می کشی که با هم بنشینید در حیاط خانه مادربزرگ و گل های یاس سفید و زرد به رشته درآمده گرانبهاترین گردن آویز دنیا شود که بیندازیش به گردن دخترت دختر که داشته باشی گاهی دلت می لرزد از فکر اینکه روزی بر شانه مردی دیگر -غیر از پدرش- تکیه می زند دختر که داشته باشی خیال بوی خوش بیسکوئیت های "با هم قالب زده" دلتنگت می کند به آمدن آینده به رونق آینده آشپزخانه دختر که داشته باشی انتظار شیرین زبانی اش را می کشی و پرحرفی اش! دختر که داشته باشی مادرتر می شوی دختر که داشته باشی خوشبخت تر..
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووووووووووون عزییییز دلم خیلیییییییییییییییییییی زیبا بود
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
28 دی 92 15:04
بسیار زیباااااااااااااااا
رویا
28 دی 92 20:31
سلام وای چقدر خوشمله امیدوارم همیشه سالم باشه وهمیشه باعث خوشحالیتون بشه
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووووون عزیز دلم
مامانِ حنـــــــا
29 دی 92 11:08
خیلی زیبا بود شیما . . . عالییییییییییییییییی
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووون گلم
مامان ایسو وایسا
29 دی 92 16:49
قشنگ بودددد
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووون
پریا
29 دی 92 17:57
سلام گلم نمی دونم چرا عکس برات باز نمی شه یه کاری کن این ادرسو تو قسمت ادرس عکس paste کن شاید بیاد http://8pic.ir/images/13257584694927285164.png راستی وبمو حذف کردم شاید یکی دیگه ساختم رمزو خیلی خیلی دلم میخواد نمی دونم چیکار کنم؟
مامان و بابا
پاسخ
زدم عشقم اما نمیادایمیلتو بده برات رمزو میفرستم
حبه قند
29 دی 92 18:20
سلام عزیزم مبارک باشه دختر نازت الهی همیشه لبتون خندون باشه منم نی نی تو دلم دارم که ایشاله با هم دوستای خوبی میشیم روی ماه دخترتو ببوس.
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزییییییییییز دلمایشالا نی نی نازت همیشه سالم و سلامت باشه و به خیر و خوشی پا به این دنیا بذاره
فرانك
30 دی 92 14:31
سلام دلم مي خواد واقعا دلم مي خواد يك روزي همين حرف ها را به دخترم بگم
مامان و بابا
پاسخ
سلااام گلم ایشالاااا
مهسا مامان نویان
30 دی 92 14:47
چرا هیچکدوم از نظرای من نیست
مامان و بابا
پاسخ
تازه دارم میخونم گلم هنوز بهشون نرسیدم
ماری
30 دی 92 19:11
خیلیم زیبا
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووون گلم
مهتاب
1 بهمن 92 0:16
خیلی متن زیبایی بود
مامان و بابا
پاسخ
ممنووون گلم
ساینا
1 بهمن 92 7:39
سلام شیماجون خوبی خانمی متنت خیلی قشنگ بود دیگه نی نی سایت نمیای دلم برات تنگ شده بود کژال رو ببوس عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم خووووبی؟؟؟؟؟؟عزیییزمی منم همینطور گلماصلا وقت ندارم دیگه!!!!!همش کژال بغلمه یه ثانیه رو زمین نمیمونهاینجا رو هم وقتی میخوابه میامخوووبی؟گل نااازت خوبه؟
پریا
1 بهمن 92 15:47
مرسی گلم اینم ایمیلم parialord@yahoo.com
مامان و بابا
پاسخ
برات فرستادم عزیزم
soheila
1 بهمن 92 16:12
سلام خيلى قشنگ بود
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم
ساینا
3 بهمن 92 18:39
مرسی شیما جون مامان با سلیقه میدونم منم که میرم لابلای کارام میام سر میزنم بوسسسسس
مامان و بابا
پاسخ
فداااات شم عزیییییییییزم
فریبا
4 بهمن 92 18:07
شیما جونم خیلییییییییییییییییییییی دوست دارم عاشق کژالم عزیز منه این کژال میبوسمش از اصفهان تا تهران
مامان و بابا
پاسخ
منم خیلی دوست دارم عزیییییییییییز دلماین بوسا هم از طرف کژال برای خاله جونش
مامان بهراد
4 بهمن 92 23:35
سلام خوشگل خانوم گرچه مارو قابل ندونستید رمز بهمون ندادید اما هنوزم میام و سر می زنم بهت ....
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووووون عزیز دلمبرات رمزو گذاشتم گلم