فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

فرشته صورتی من

این روزهای دخترک صورتی مامان

1392/11/15 17:33
نویسنده : مامان و بابا
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازمقلبفرشته کوچولوی زیبای مامانقلبببخش مامانو اگه انقدر دیر به دیر میاد و خاطرات و کارهای شیرین این روزاتو برات ثبت میکنهناراحتاخه گلکم شما ماشالا بزرگتر شدی و نیاز به توجه بیشتری داری و در ضمن اصلا دوست ندارم جلوت بشینم پای لب تاب و غیره...دلم نمیخواد طلایی ترین سنتو بجای بازیهای قشنگ و رنگارنگ با عروسکا و نقاشی و رقص و ورزش و ... بشینی پای بازیهای خشک کامپیوتری و چشمای نازتو به خاطرشون ضعیف کنی...دلم میخواد مثل بچگیای مامان عروسکاتو دورت بچینی،یه روز بشی مامانشون یه روز خالشون و یه روزم بچه اونا!دلم میخواد مثل بچگی من بوی خاک آب خورده،بوی خورده های مداد رنگیا و بوی خوب چوبشون رو حس کنی...گاهی یه مداد دستت بگیری و کاغذا و شاید دیوارای اتاقتو یه صفا بدی و روشون نقاشی بکشینیشخندبیشتر از همه منتظر اون وقتیم که دوتایی بریم دیوارای حمامو با رنگ انگشتی نقاشی بکشیم و بعد همدیگرو رنگی کنیم و کلییی بخندیم دخترمخیال باطلیه وقتایی که بابات خوابه سر به سرش بذاریم و مثلا ناخوناشو لاک بزنیمنیشخندیا آرایشش کنیمنیشخند

خیلییییییییییییی کارای با مزه هست که میتونیم به جای کار با موبایل و کامپیوتر انجام بدیم عزییزکم...برای همینه که نمیخوام تو وجودت ذوق و شوقی برای استفاده ازین وسیله ها به وجود بیاد گلمماچ

عزیییز دل مادرقلباین روزا همه جوره میشه فهمید که دخترک صورتی خونه ما داره بزرگ میشه...هم از چهره و قد وبالات معلومه و هم از کارایی که میکنیقلبنازگلکم جدیدا وقتی بوی غذا توی خونه میپیچه شروع میکنی به بهونه گرفتن و وقتایی که ما داریم غذا میخوریم انچنان نگاه میکنی که طعم اون غذا از زهر مارم تلخ تر میشه برامنگرانبنابراین چند روزیه که وقتی بیداری من غذا نمیخورم،مگر اینکه بابات ببرتت توی یه اتاق دیگه که نبینی...

توی این مدتی که نیومدم سراغ وبلاگت چندباری رفتیم بیرون...باید بگم که متاسفانه زیاد توی کالسکه بند نمیشی و بعد از یه مدت شروع میکنی به گریهگریهولی به  محض اینکه بغلت میکنیم میخندی و طبق معمول دستات میره توی دهنت و شروع میکنی به آواز خوندننیشخندقلبهرکسیم میاد باهات حرف میزنه کلی میخندی و دست و پا میزنیقلب

از خوابت بگم که همچناااان مقاومت میکنی در برابرشقهرتا جایی که خودت از شدت خواب الودگی و کلافگی شروع میکنی به جیغ و داد و گریه اما همچنااان راضی به خواب نمیشی!!!نیشخند تقریبا به زووور میخوابونمت شبا و شمام برای تلافی هر یکی دو ساعت بیدار میشی و شیر میخوری!!!اما همین نیم ساعت پیش یه معجزه رخ داد!جریان ازین قراره که بهوونه گیری میکردی  و منم یه کمی باهات بازی کردم و گذاشتمت توی تختت بین عروسکات و اومدم تا جواب تلفنو بدم که بعد از چند دقیقه دیدم صدات نمیادسوالاومدم دیدم بله عروسک قشنگ من بین عروسکای دیگه خوابش بردهقلباصلا سابقه نداشته که بدون حضور من بخوابی و الان با دیدن این صحنه امیدوار شدمقلبآخه خیلی به شدت به من وابسته شدی با اینکه من هر کاری کردم که این اتفاق نیفته اما شد....این یکی از خواص غربت نشینیه!دیگه بیدار شدی گلم و من باید برمماچ

میدونی که مامان انقدر دوست داره که حتی حاضره لولی پاپشو باهات قسمت کنه؟!چشمکنیشخند

پی اس:بعدا میفهمی که مامان عااااشق شکلات لولی پاپه و حاضز نیست با هیشکی قسمتش کنهنیشخنداما تو با همه فرق داریماچ

در ضمن بعدا به این پست عکس اضافه میشه

 

١٥.١١.٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان کوثری
15 بهمن 92 17:57
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
فرانک
15 بهمن 92 21:21
عزیز دلم دیگه داره بزرگ می شه و دلش غذا می خواد ببوس دخمل نازمون را از طرف منم
مامان و بابا
پاسخ
بلهههه حسااااابیم غذا میخواد قربونش بشم
هلیا
15 بهمن 92 21:49
عجق منی خاله جونننننننننننننننننننننننننن
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی خاله جوووونم
مامان حنــــــــــــــــا
15 بهمن 92 22:21
مـــــــــــــــــــــــن فدا بشم کژالم جون جونیِ خاله ب حرف مامان گوش کنیااااااااااااااااااا مطمئنا دختر خیلی خوبی میشی همونطوری ک مامان مهربونت میخواد
مامان و بابا
پاسخ
جوووووونم خاله جووونمچشم خاله مریم جونم
مامان پانیسا
16 بهمن 92 0:30
میدونی محو دنیای زیبا و دوست داشتنیت میشم وقتی نوشته هاتو میخونم گل نازم مراقب خودت و بچه باشه دوستون دارم راستی فرشته صورتی ما شیر خودتو میخوره
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووون عزییییز دلمبله گلم شیر خودمو میخوره فقط مواقعی که بیرون باشم ونشه بهش شیر بدیم شیر خشک میدیم اونم ناچیز...
سپیده
16 بهمن 92 1:03
چقدر ساده و مهربون نوشتید؛۰ان شااله که این روزا برسه؛ قد یه چشم بهم زدنه؛ مامانم بعضی وقتا بهم میگه انگار همین دیروز بود که کوچولو بودی‏*‏
مامان و بابا
پاسخ
ممنووون گلموااااقعا خیلی زود میگذره...
سپیده
16 بهمن 92 1:09
پیشاپیش ماهگرد کژال خانم مبارک‏*‏
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووووون عزیییز دلم
farnoosh
16 بهمن 92 1:25
همیشه از خوندن نوشته هات لذت بردم از اینکه حس مادرونت اینقدر قشنگه ایشالا زود زود همه این کارارایی که دوست داریو با کژال جونم انجام میدی بووووووووووووووووووووسسسس
مامان و بابا
پاسخ
الهی فدااات بشم منممنوووون گلم
مامان توتو و الینا
16 بهمن 92 8:57
آخی ....شیما جون فکر کنم خیلی دلت واسه بچگی هات و شیطونی هات تنگ شده .....
مامان و بابا
پاسخ
بله عزیییزم خیلیییی بی نهایتمن خیلی خیلیییی تخس بودم
غزل
16 بهمن 92 9:52
سلام عزیزم . خدا نازگلت رو واسه نگه داره ایشالا ...
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم ممنوووون عزییییز دلم
فریبا
16 بهمن 92 11:24
الهیییییییییییییییییییییی خاله قربونت برم........شیما جونم من تند تند دلم برا ی تو و کژال تنگ میشه....................خیلییییییییییییییییییی عزیزین دوستتون دارم
مامان و بابا
پاسخ
عشق منی فریبا گلممام دلمون برات زووووود تنگ میشه مهربونم
هدی (مامان نی نی)
16 بهمن 92 11:49
آخی عزیزم.دختر رفیق مادره.کار خوبی میکنی که نمیخوای بذاری به کامپیوتر نزدیک شه.منم خیلی دوس دارم بعدا با پسم وقت بگذرونم و اونم بیشتر بازی کنه نه پای کامپیوتر بشینه.امیدوارم هردومون تو این امر موفق بشیم.
مامان و بابا
پاسخ
امییییدوارم عزیییز دلم
آدرینا
16 بهمن 92 13:10
حدیث
16 بهمن 92 14:55
وای شیماجون دلم ضعف میره اینجوری میگی عروسکتو ببوس
مامان و بابا
پاسخ
ای جووووون دلمچرا ناراحتی گلم؟
شقايق
16 بهمن 92 16:05
سلام مامان شيما و كژال عزيزم،خيلي دوستت دارم كژال گوگولي خواهش ميكنم عكسارو رمز دار نكنيد،آخه مگه من كه ١٨ سالمه و وبلاگ ندارم چه گناهي كردم كه نميتونم رمز داشته باشم و عكسارو ببينم؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
سلااام گلکمبرات میل میکنم رمزو
مامان آیسو وآیسا
16 بهمن 92 17:48
برای فرشته نازززززززززززززززز کژال جوووووووون
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووووووووون خاله جوووون
تقویم
16 بهمن 92 20:08
غزیزم براتون پاسخ دادم اینجا هم عرض می کنم تقویم سیزده برگ رومیزی 13000 چهار فصل دیواری 8000 تک برگ دیواری 5000
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووون عزیزم
مامان باران طلا
16 بهمن 92 21:02
قربونش برم که داره خانم میشه و خودش می خوابهشیما جوووووون منتظر عکسها هستم زودتر لطفا
مامان و بابا
پاسخ
خدااااا نکنههه گلمچشم گلم
مریم مامان شاینا
17 بهمن 92 0:39
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
زهرا(ترنم عشق}
17 بهمن 92 4:11
وای شیما جونم منم عاشق دخترمممممممممممممم به نظر من خدا خیلییییییییییییییییییییییییییی دوست داشته که بهت دختر داده قدرشو بدون و برای منم دعا کن که خدا لایقم بدونه و بهم عطا کنه
مامان و بابا
پاسخ
ای جوووووووووووووون دلمالهیییی آمیییییییییییین خوشگلم از ته قلبم از خدا خواستم به هرچی که میخوای برسی و دامنت سبز بشه گلکم
helen
17 بهمن 92 10:49
شیما جووونم مثل همیشه زیبا نوشتیو چه خوب میتونی احساساتت رو نمایان کنی
مامان و بابا
پاسخ
قربون هلین گلم برممرسی عزیز دلم
الناز مامان طاها
17 بهمن 92 11:18
الهي قربونش برم عسل خاله رو،خيلي خوب كاري ميكني كه نميذاري به موبايل و تبلت عادت كنه،احسنت به مامان شيمااااااا
مامان و بابا
پاسخ
خداا نکنهههه عزیییز دلمقربووونت بشم من
مامان مهدی کوچولو
17 بهمن 92 14:09
سلام شیما جون با اجازت من از وان یکاد که بالای صفحه وبلاگت هست استفاده کردم اخه خیلی خوشم اومد ولی اگر ناراحت شدی بگو تا سریع حذفش کنم بازم شرمنده
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلمعزییییزم خوب کاری کردی قربونت بشم منم از گوگل برش داشتم مال خودم نیست کهمال خودمم بود هییییچ اشکالی نداشت
مـــن و تکــ عِشقــم:)
17 بهمن 92 19:35
سلاااااااااااااااام وای من عاشق بچه ام ینی بچه خیلیییییییییییییییی دوس دارم دختر گلتو از طرف من حسابییییییییییی ببوس
مامان و بابا
پاسخ
الهی بگردمممنووون گلم
mahiya maryam
17 بهمن 92 21:38
شيما جون چرا منو لينك نكردي بوس كژال جون
مامان و بابا
پاسخ
گلم آدرس وبلاگتو بذار
farnoosh
17 بهمن 92 23:31
شیما جونم کجایی نیستی؟دلمون تنگ شده عروسکم چه طوره؟ بووووووووووووووووسسسسس
مامان و بابا
پاسخ
همین جام گلمنوبت واکسن کزال بود دستم بند بود یکم
mahiya maryam
18 بهمن 92 20:38
سلام شيما جون ازتوپلي خوشگل برامون عكس بذار هروز ميام به وبلاگتون دلم واسش تنگ شده
مامان و بابا
پاسخ
قربوووونت برم عزییییز دلم
مهنوش
18 بهمن 92 21:40
ای امان از این داستان خواب و خوابوندن این فسقلیا من که اگه یه روز با همچین صحنه ای مواجه بشم که ببینم لیانا خود به خود خوابش برده حتما سجده شکر به جا میارم! چون قطعا یه معجزه بزرگ الهی بوده!
مامان و بابا
پاسخ
واااای خدااااا نگوووووخداییش دااااااستانه!!!!
نازنین
18 بهمن 92 21:55
ای جووووووووونم.... بوس رو صورت ناز کژال جونم..
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییی خاله جوووووووون
soheila
19 بهمن 92 11:42
شيما جون خيلى قشنگ مينويسى هر وقت اينترنت گيرم بياد اول ميام به وب شما سر ميزنمعاشق کژال جون شدم از طرف من کلى ببوسش
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییی عزییز دلمخیلیییییی لطف داری خااانووومم
زهرا مامان آرمین
22 بهمن 92 15:40
ماشالله به شیمای عزیزم که اینقدر قشنگ مینویسه.فرشته صورتیت هم کم کم داره بزرگ میشه و دلش غذا میخواد.ای جوووووووووووووووووووووووونم.
مامان و بابا
پاسخ
قربووونت برم گلکمبلههههههه حسابی!
شهرزاد
25 بهمن 92 12:37
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه منم تازه ی وب درست کردم امیدوارم بیایhttp://dokhtarak-surati.blogfa.com/
مامان و بابا
پاسخ
ممنووون گلمحتما
مهسا
1 مرداد 93 18:42
شیماجون...الان چندروزه که همش میام وبتون همه صفحات رو از دوباره میبینم...نوشته هاتون...عاشقانه هاتون همشون یه حس خیلی خوبی بهم میدن.. امیدوارم همیشه خوشبخت باشین و همیشه بهترین ها در انتظارتون باشه.. خوش به حال کژال به خاطر اینکه یه کسی مثل شمارو داره.. اگه امکانش باشه خوشحال میشم رمزو بدونم..چون واقعا از ته قلبم عاشقتون شدم..البته باز هرطور که خودتون بخواید