فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

تست غربالگری 3 روزگی و تست زردی

1392/7/27 1:08
نویسنده : مامان و بابا
971 بازدید
اشتراک گذاری

گلک مامان گفته بودم که پزشک بیمارستان بعد از معاینت گفت یکمی زردی داری و قرار شد روز سوم تولدت همراه با تست غربالگری روز سوم تست زردیم ازت بگیریم...

روز یکشنبه  21.7.92 منو بابا توماج و مامان فریبا و شما رفتیم آزمایشگاه نیلو برای انجام تست...وای که چه لحظات سخت و طاقت فرسایی بودنگرانصدای هق هقتو میشنیدم اما نمیتونستم بیام بغلت کنم و آرومت کنم...واسه یه مادر بدترین چیز دنیاست که بدونه به هر نحوی بچش داره اذیت میشهناراحتبمیرم برای کف پات که چنتا برش کوچولو خوردناراحتولی قلب مامان خیلییییییی عمییق شکستناراحتمادر جووون الهی من بمیرم و نبینم خاری به پاهای کوچولوت بره عزیییز دلمماچ

باید یک ساعتی برای آماده شدن جواب تست صبر میکردیم...بالاخره جواب حاضر شد و عدد زردیت9.8 بود

 

 

اینم عکس فرشته کوچولوی من و مامان ناراحتشناراحتبعد از انجام تست:

 

 

 

بعد از اونجا رفتیم مطب دکتر ربانی که برای بار اول ویزیت بشی...مطب خیلی شلوغ بود ودکتر خیلی...!!!3تا مریض رو باهم ویزیت کرد و بدتر از اون اینکه یه بچه ای که شدید سرما خورده بود با شما کوچولوها راه داد تو و اونم دائما به سمت ماها عطسه و سرفه میکردنگرانداشتم از نگرانی میمردم...بعدم خیلی راحت و سرسع یه ویزیت سریع کرد و گفت هیچیش نیست!!!برین اگه تا 3 روز دیگه زردیش بیشتر شد بیاین!!!خیلی شاکی بودم...بابا توماج بعد ازینکه رسیدیم خونه از یکی از دوستاش آدرس و شماره مطب دکتر برادران رو گرفت و برای فردا عصرش ساعت 5 نوبت گرفتیم.22.7.92 رفتیم اونجا و خدارو شکر مطبش خلوت بود و سریع ویزیت شدیم...دکتر 45 دقیقه ای برامون وقت گذاشت و در مورد همه چی منو راهنمایی کرد از تغذیه خودم تا مراقبتای خاص تو.ولی ازمون خواست باز یه تست زردی ازت بگیریم و بهش تلفنی نتیجرو بگیم.یه سری داروام داد که شامل شربت کولیک معده،شربت برای زردی،قطره سسدیم کلراید برای گرفتگی بینی،ویتامین آ+د(که باید از اول آبان شروع کنیم)و یه شامپوی نرم کننده برای پوستت که یه کمی خشکه.

 

 

فرداش یعنی 23.7.92 من و بابا بردیمت آتیه و تست زردی دادی.خدارو شکر عددش اومده بود پائین

 

 

زنگ زدیم به دکتر و گفت خوبه ولی شربت زردیو تا 2 روز دیگه ادامه بدید و بعد قطع کنید...ولی من دیدم با شربت وضعیت گوارشیت ریخته بهم برای همین تصمیم گرفتم شربتو قطع کنم و با شیر خودم زردیتو درمان کنم.هروقتم بدونم دلت درد میکنه شربت کولیکو بهت میدم.اما خودم عرق نعناع میخورم تا تو دلدرد نگیری...اما نمیدونم چرا عشقم زیاد شیر بالا میاری و جدیدا شیر میپره تو گلوت و به سرفه میوفتیناراحت

 

امیدوارم به جز برای سلامتیت و واکسنات پیش دکتر نریم گلمقلبالهی مامان فدای تو بشه نفسمماچجوون و عمر مامان قربونی توقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الناز مامان طاها
27 مهر 92 2:31
اي جانم سختي ها شروع شد ولي توام با شيرينيه شيما جونمبعضي از بچه ها تا نزديك يك ماهگي اين حالتو دارن كه شير ميپره تو گلوشون،مهم نيست ولي بايد خيلي مراقبش باشي يه وقت موقع شير دادن بهش خودت خوابت نبره


واقعا الناز جونم حتمااا خیلیی باید حواسمو جمع کنم واقعا خطرناکه
fafa
27 مهر 92 12:38

الهی بمیرم خیلی سخته صدای گریه نی نی نو بشنوی نتونی کاری کنی


خدا نکنه عشقم آره خیلی سخته...
مامانه کیاناوهانا
27 مهر 92 22:31
سلام شیما جان دکتر نیری هم دکتره خیلی خوبیه من کیانا وهانا رو اونجا می برم فکر نمی کنم رفتنش ضرر داشته باشه خیلی برای معاینه بچه ها وقت می زاره حتی شماره خونش رو داده که اگه کار اورژانسی داشتم بهش زنگ بزنم ادرسش هم سعادت اباد بلوار دریاست
نی نی رو ببوس


سلام گلکم ممنون از راهنماییت ایشالا خدا دو تا گلتو برات صحیح و سلامت حفظ کنه
mona
28 مهر 92 15:06
آره شیما جون پرهامم همین طوریه خیلی زیاد شیر بالا میاره ولی هنوز نبردمش دکتر همین طور موقع شیر خوردنم سرفه میکنه و میپره تو گلوش نمی دونم چه کار کنم؟


مونا گلم والا دکتر به من میگه طبیعیه...بچم اذیت میشه کلی
نیلوفر
30 آذر 92 11:40
واااای شیما جون امروز باهات آشنا شدم اما دیگه بیخیالت نمیشم باید هر روز از خودتو و دخمل خوشکلت عکس بذاریا.خدا نینیتو شوشوتو نگه داره واست
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییییی عزیییییییییییییییییز دلملطف داری خانومیباعث افتخاره