فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

اولین حمام گل دختری

1392/7/26 16:02
نویسنده : مامان و بابا
581 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز و خوشگلمقلبفرشته کوچولوی صورتی منقلب

اولین حمومتو در تاریخ 20.7.92 رفتیماچمامان فریبا زحمتشو برات کشید عشقمقلبتو تموم طول حمامم دختر ماه و مهربونی بودی و اصلا مامانیو اذیت نکردی.وقتیم حمومت تموم شد من از مامانی گرفتمت و خشکت کردم و لباس تنت کردم عشقمقلبماچولی نمیدونم چرا همیشه موقع عوض کردن پوشک و لباست بی تابی میکنیخنثی

اینم عکسای اونروزت:

 

 

 

 

 

 

عاشقتم نازنازی مامااااااااااانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

عاطفه
26 مهر 92 16:34
سلام خانمی ماشاالله چه گل دختری انشاالله که خدا حفظش کنه....راستی من از خواننده های خاموش وبت هستم و همیشه توی نی نی سایت پستاتو میخوندم....ولی ایندفعه دلم نیومد نظر ندم.....

حتما واسه فرشته نازت آیه الکرسی رو بخون..




سلام عاطفه عزییزم مرسی گلم که به من لطف داری خانومی چشمات ناز میبینن گلم فدای تو
الناز مامان طاها
26 مهر 92 16:54



مامانه کیاناوهانا
26 مهر 92 17:09
سلام عزیزم عافیت باشه
شیما جان رفتی خرید بگو سایز 0 می خوای تیراژه طبقه زیرینش زیاد داره شاید رفتی نداشته جاش چیز دیگه ای داده
ادرسمhttp://neda2.nini weblog.com
خوشحال می شم به ما سر بزنی


مرسیییییییی عزیز دلم.حالا فهمیدم چرا ارور میداد...گلم تو آدرس نباید بین نی نی و وبلاگ فاصله بذاری
الناز مامان طاها
26 مهر 92 17:22
راستي شيما جون لباسهاي سرهمي مارك اشور بعضيهاش سايزش خيلي كوچيكه فكر كنم اندازه كژال خانمي بشه


مرسی الناز جونم فعلا که نا امیدم رفتم بهار و زیاد لباس کوچولو نبود
مامانه کیاناوهانا
26 مهر 92 17:24
شیما جان یادم رفت نام کاربری رو برات بنویسم کیانا و هانای ما ادرسم رو برات تو پیام قبلی گذاشتم اگه ارور داد تو گوگل هم سرچ کنی می یاد


مرسیی عزیز دلم الان چک میکنم
هلیا
26 مهر 92 23:42
سلااااااااااام چند روز مسافرتیم ما اینهمه خبرای مهم گذاشتی اونوقت ما که بودیم شما نبودی عروسک کوچولوووووووو
ای جووونم همه چی مبارکت باشه ؛
مراقب خودتون باشین


ای جووووووون دلم خوش بگذزه گلم شمام مراقب خودتون باشین
ساره
27 مهر 92 0:20
سلام ماماني
دخترت واقعاً يه فرشته است ، انشالله هميشه سلامت باشه و با پاهاي كوچولوش خير و شادي و به زندگيتون بياره .
منم ٢١ شهريور دخترم و تو بيمارستان آتيه به دنيا آوردم ، وقتي براي اولين بار ديدمش از همين سرهمي فرشته تو تنش بود ، با ديدن عكس دخترت سريع ياد اون روز افتادم .
در مورد دكتر آقاي دكتر باستاني زاده رو بهت پيشنهاد مي كنم ، دكتر فوق العاده ايه ، من خودمم دخترم و اونجا مي برم و پزشك چندين تا از بچه هاي فاميل هم هست كه البته بعضي هاشون الان جزو بزرگسالان هستن ، فقط ويتامين و اين جور چيزا زياد مي ده هم به ني ني هم به مامانش .
راستي اسم دخترتم خيلي قشنگه ، انشالله نامدار باشه براتون


سلام ساره گلم مرسی عزییزم خیلی لطف داری اسمشو قبلا شنیده بودم...آدرسش کجاست؟
ممنون گلم خیلی لطف داری
مامان اریا
27 مهر 92 1:26
فرزند نازی دارید خدا براتون نگهش داره


خیلی ممنونم
مامان زهرا ناز
27 مهر 92 2:14
دنیا دنیا تبریک
دختر نازی داری خدا خفظش کنه
من لینکتون کردم خوشحال میشم که به ما هم سری بزنید


سلااام عزییزم ممنونم عزیزم وبلاگتون باز نمیشه که
fafa
27 مهر 92 12:36
آفیت باشهههه

وای چقدر شکلش فرق کرده


مرسییییییییییییییییییی
همینجوره دیگه حالا هروز قیافش تغیر میکنه!
مامان دیبا
4 آبان 92 13:38
عزیزم چه نازییییییییی تو
ایشالا 120 ساله بشه کژال خانم
و قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه



مرسی عزیزم ممنونم
مامانِ حنــــــــــــا
8 آبان 92 13:21
ای جونِ خاله ... دورت بگردم من نفسی . چقد تو شیرین و نازی آخه . عاشقتم فرشته صورتیییییییییییییییییی


فدااای تو مریم جووونم خاله مهربووون
مامان ایدا
9 آبان 92 22:15
ای جونم چقدرنازی تو خداواسه مامان وبابات حفظت کنه


مرسیییی عزییزم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
16 آذر 92 11:57
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااان