فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

اولین بازدید کننده ها و اولین کادوها

1392/7/27 3:48
نویسنده : مامان و بابا
348 بازدید
اشتراک گذاری

عزییز دل مامان اولین کسایی که بعد از تولدت به دیدنت اومدن عمو رضا،عمو حمیدرضا،عمو علیرضا و خاله پریسای مهربون(دوستای مامان بابا) بودندقلبروز دوشنبه 22.7.92...

چند باری ام واسه عمو حمیدرضا خندیدی و بعدش خوابیدی قربونیت بشمماچبه خاطر محدودیت سایت نمیتونم عکسامونو بذارم اینجا اما توی آلبومت نگهشون میدارمقلباینم عکس کادوهایی که واست آوردن:

 

کادوی خاله پریسا

 

 

کادوی عمو رضا

 

 

کادوی عمو حمیدرضا و عمو علیرضا

 

 

 

اینم عکس کات شده گل یه دونه منقلب

 

 

دست همگیشون درد نکنهقلبامیدوارم بتونیم واسشون جبران کنیم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

fafa
27 مهر 92 12:44
به به دستشون درد نکنه عاشق کلاهی که هدیه آوردن شدم


فدای تو عزیزم
رز
28 مهر 92 9:26
عزیزم ی هفته ای سفر بودم و الان اومدم وبلاگت
قدم نو رسیده مبارک
ماشالا و هزار ماشالا چه نازه این گل دختر
هزاااااااااااااااااااااار ماشالا
ای جووووووووووووووووووونم که لباس سایزش سخت گیر میاد .و چقد با سلیقه باز رفتی برا لباس خریدی ماشالا به این همه سلیقه
چه خانواده ی 3 نفریه خخووووجلی ماشالا


سلام عزیز دلم مرسییی خانومی