فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

کژال کوچولو به خرید میرود!!!

1392/7/27 4:24
نویسنده : مامان و بابا
975 بازدید
اشتراک گذاری

گل ناز مامانقلبامروز منو تو و بابایی و مامان فریبا رفتیم بهار تا برات چنتا لباس کوچولو بگیریم...وای که چقدر لباسی که سایزش بهت بخوره سخت گیر میادناراحتهمش با خودم درگیر بودم و میگفتم اگه فشار من بالا نبود تو وزن بیشتری میگرفتیناراحتاشتهامم که کم بود و مخصوصا هفته های آخر نتونستم چیزای مقوی بخورمناراحتهروقت به کوچولو بودنت فکر میکنم قلبم آتیش میگیره...گریه

خلاصه اینکه رفتیم و چنتا لباس و کلاه خریدیم برات...مبارکت باشه خانومییییییییقلبقلبقلبکه البته الان میبینم یه سریش برات کوچیکه و یه سریشم بزرگ!!!!چاره ای نیست دیگه باید یجوری سر کرد...

بعد از بهار رفتیم رستوران و توام دختر گل و ماهی بودی و اصلا اذیتم نکردی الهی قربون اون دست و پای کوچولوت برم منقلباینم از عکسای امشب:

 

 

اینم عکس امشب جمع 4 نفره ما :

 

 

و دختری و مامانیقلب

 

 

عاشقتم نازدونه مامانقلب

 

26.7.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

الناز مامان طاها
27 مهر 92 10:24
مباركت باشه خاله جان لباسهات خيلي خوشگل و نازنانشالله به شادي بپوشيشون


مرسییی خاله الناز جونم
fafa
27 مهر 92 12:49
دختره قرتی چه جورم نیگا میکنه با این همه خرجی که رو دست مامان باباش گزاشته


حالا اینا سایزش شد؟
من که میدونم این با این کوچولوییش مجبورت میکنه بری پارچه تریکو بخری بدوزی براش

خدا فداش بشم


نه عشقم!چنتاش بزرگ بود براش آره دیگه دخترم بند انگشتیه
m2
27 مهر 92 21:44
ووووووووووووای خدای من چه لباسهای قشنگی من هر روز به وبت سر میزنم فقط وفتی خونه نیستم تا میام زرو میام به وبت از راه خیلی خیلی دور عاشق فرشته صورتیت شدم


ای جااان دلم مرسییی خانومی لطف داری
مامی آنا
28 مهر 92 10:33
نگران نباش عزیزم انشااله این فرشته کوچولوی ناز زود زود بزرگ میشه.چون بچه های کم وزن زودتر رشد میکنن.دختر منم وقتی دنیا اومد2/800وزنش بود وخیلی کوچیک بود.ولی خداراشکر زودزود وزن گرفت وسریع رشدکرد.فقط سعی کن 2ساعت یه بار بهش شیربدی


الهی بگردم
چشم حتما عزیز دلم ممنون از راهنماییت
زكيه
28 مهر 92 12:56
سلام
كژال كوچولو خييييييييييييييييلي نازي خدا به بابا و مامان ببخشتت
دست ماماني درد نكن چه لباساي خوشملي


سلام ممنون زکیه عزییزم
فرنیا
28 مهر 92 14:02
سلام شیما جان مجددا تولد دخترت رو بهت تبریک می گم.
خدا زیر سایه مادر و پدرش حفظش کنه.. خواستم بهت بگم نگران نباش کلا بچه هایی که از نظر جثه کوچیک هستن و کم وزن به دنیا می یان خیلی زود وزن می گیرن و رشد می کنن. مشخصه شما هم مادر حساسی هستی و زودتر زمینه رشد کژال نازت و فراهم می کنی. مطمئن باش سر 2 ماه دختر نازت دو برابر امروزش وزن می گیره. از طرف من صورت ماهش رو ببوس


سلااام گلکم مرسی عزیزم
امیدوارم همینطور باشه دوست گلم
mona
28 مهر 92 14:59
عزیزم خاله قربونت بره الهی چقدر ناز شدی ماشالا و چقدر شییما جون خودت عوض شدی نسبت به عکس قبلی که از خودت گذاشته بودی


مرسیییییییییییی عزیییز دلم
مامان نیایش
28 مهر 92 15:51
سلام شیما جون. کژال خاله خوبه؟
عزیزم برا اینکه غصه وزن نی نی رو نخوری وزن دخملمو بهت میگم..........
2300
خیلی سخته گرم گرم وزن اضافه کردنشون ولی...........
خدا بزرگه کمکمون میکنه.
غصه نخور خاله جونی


الهییی بگردم مننن عزیز خاله رو ایشالا زود زووووووود وزن میگیره گلم
هلیا
29 مهر 92 21:52
سلام من برگشتم
وووووووووووووووی خدایا لباساشو نیگا کن ؛ خودشو ببین واقعآ ناز و ملوسه
خیلی دوستت دارم خاله جوووووووون
شیما جون بهتری عزیزم ؟ خوشم مییاد با اینکه تازه زایمان کردی اما بزنم به تخته اکتیوی ؛ خوبه که میری خرید میری تازه با کژال کوشولوووووو ؛ امیدوارم اینجا رو هم زود زود آپ کنی چون دل من واسه جفتتون تنگ میشه
مراقب خودتون باشین .


سلاااااااااااااام عزییز دلم خوش گذشت هلیای گلم؟
عشقم وقتی آدم مجبور باشه اینجوری میشه دیگه
میترا
30 مهر 92 16:30
وای چه لباس های کوچولویی ای جان باید مبارکش باشه و هر کدام از این لباس ها را تنش میکنی عکس بگیری و بذار تو وبلاگ که ما هم ببینیم


مرسی خانومی چشم حتما گلم
مامان سونیا
30 مهر 92 16:37
ای جونم ناناز خانم مبارکت باشه مامانی حاملگی خیلی ورم داشتی درسته


مرسی عزیزم...نه اتفاقا زیاد ورم نداشتم.دو هفته آخر یکمی ورم کردم.چطور؟
الناز مامان طاها
1 آبان 92 17:15
سلام فرشته كوچولو خاله،اولين عيد غديرت مبارك


مرسی خاله گلم
بهار مامان غزل
3 آبان 92 2:47
وای عزیزم من یه ده روز مسافرت بودم و تازه اومدم و دیدم گل نازت بدنیا اومده
هزار هزار ماشالله چقدر خوشگل و خواستنیه مثل فرشته هاست
شیما جون خداییش چه اطلا بهت نمیاد تازه زایمان کرده باشیا خیلی خوبی از لحاظ هیکل و صورت ..چشمت نزنم
بووووووس


مرسیییییییییییییی عزیییز دل من
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//من که خیلی تپل مپلی شدم
بهار مامان غزل
3 آبان 92 2:52
در مورد ربانی اینکه وقت نمیزاره و سرسری معاینه میکنه باهات موافقم که البته اینجوری بنظر میاد! این بشر اونقدر باسواد و باتجربه هست که کودک سالم رو در لحظه اول تشخیص میده و میزان زردی رو بدون دادن ازمایش خون
چون بقدری بیمارهای اختلال رشد پیشش میبرن که اینا رو جدی نمیگیره
در مورد اینکه وقت نمیزاره هم بازم باهات موافقم ..اما من اولین بار توی بیمارستان لاله باهاش روبرو شدم و بیمارستان یکساعت برامون کلاس توجیهی برای شیردادن و اینجور چیزا گذاشته بود اونم بود و خیلی خوب راهنمایی کرد و یکساعت برامون حرف زد
از نقاط ضعفش منشیییییییی بسیار هست که داره
اما این دکتر بعلت ندادن داروهای اضافه مورد علاقه همسر دکتر داروسازم هست .
امیدوارم نینی نازت هیچوقت احتیاج به دارو و درمان نداشته باشه همیشه همیشه سالم و سلامت کنارتون باشه


درست میگی بهار جونم کلا این دکتر خیلی معروفه...اما من با چنتا مریض راه دادنش کنار نمیام...به نظرم اگه یه بچه دارو مصرف کنه ضررش کمتر از اینه که از یه بچه دیگه بیماری سختی وا بگیره...
بهار مامان غزل
3 آبان 92 2:56
چه لباسای خوشگلی شیما به به بشادی بتن کنه
اگه اهل خریدهای اینترنتی باشی من بهت این سایت رو معرفی می کنم که واسه فرشته نازت لباسای خوشگلی داره اگه خواستی بهم بگو تا بگم چجوری میشه از این سایتها خرید کردhttp://ae.nextdirect.com/en/Gender-Newborn_Girls-Gender-Unisex-Category-Dresses


مرسییی عزییز دلم بله بهار جون خیلی دوست دارم اگه میشه بهم بگو
بهار
3 آبان 92 3:00
این لینکو ببین اینجا منم هستم
اون کاربری رژین من هستم
این لباسایی که تن غزل کردم اینترنتی از سایت نکست خریدم
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=559997&PageNumber=149


باشه حتما عزیزم مرسی بهار گلم
مامان زهرا ناز
4 آبان 92 1:17
سلام به روی ماهت
مبارکت باشه انشالله به شادی بپوشی
اون سرهمی کارترز خیلی قشنگه چون خودم از طرفدار های پرو پا قرص کارترزم


مرسییییییییییییییییی عزییز دلم
نیلوفر
4 دی 92 13:22
عشقمه فرشته کوچولو
foroozandeh
28 دی 92 19:59
مگه چند کیلو بود؟ من وقتی به دنیا اومدم پنج کیلو بودم
مامان و بابا
پاسخ
ای جوووون ماشالااااااااااااااااااااااااکژال من فقط 2850 بود
fariba
28 دی 92 20:01
راستش رو بگو مامان فریبا اتفاقی اونجا بود؟
مامان و بابا
پاسخ
نه عزیییزم چطور مگه؟!