فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

فرشته صورتی من

اولین حمام دو نفره مامان شیما و کژال نفسی

1392/8/5 19:07
نویسنده : مامان و بابا
1,311 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان اول بگن که یه چند روزی نبودیم...رفته بودیم اصفهان که همه تورو ببیننقلبحالا بعد واست داستان سفرو تعریف میکنم...

روز جمعه از سفر برگشتیم اما مثل اینکه زیاد خسته شدی توی این سفر،چون خیلی گریه میکنی عزیزکمناراحتکل پریشب رو بیدار بودی و بیتابی میکردی تا ظهرم آروم نگرفتی...این شد که من تصمیم کبری رو گرفتم و خودم تنهایی واسه بار اول بردمت حموم!تا قبل از این مامان فریبا میبردت قربون دستاش برمقلبتوی حمام اول شستمت بعدم زیر آب گرم ماساژت دادم...خیلی چسبیدقلببعد از حمام یه شیر حسابی خوردی و بعد یه لالایی تووووووووووووووووووووووووپ کردیقلبالهی مامان قربونیت بشهقلب

پس اولین حموم دو نفرمونو شنبه 4.8.92 رفتیم نفسمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

fafa
6 آبان 92 11:07

عزیزممممممممممم الهی بگردم چه باحال


فدای تو
رز
6 آبان 92 11:40
چه زود اقدام کردی به حموم 2 نفره عزیز دل


بله دیگه
مامانِ حنــــــــــــا
6 آبان 92 11:58
آفرین شیماااااااااااا . کارت عالی بود . خاله مریم قربونش بره . جوووونم


خدا نکنههه عشقم مرسییی عزیییییییزم
الناز مامان طاها
6 آبان 92 22:09
چه كيفي كردين مادر و دختر


بلهههههههههههه حسابیییییییییییی