فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

فرشته صورتی من

اولین مسافرت کژال کوچولو

1392/8/5 20:15
نویسنده : مامان و بابا
676 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشبوی مامانقلبوقتی 11 روزه بودی من و تو مامان فریبا راهی اصفهان شدیم...نمیخواستیم انقدر زود بریم اما مامان ناهید(مامان بابا توماج) خیلی واسه دیدنت بی تابی میکرد مام به خاطر اون رفتیم به سمت اصفهان...

خیلی سخت بود هم من و هم تو خیلیییییییی اذیت شدیم توی راه و مجبور بودیم توی تموم استراحتگاه ها بایستیم تا هم من یکمی راه برم هم تو رو روی صندلی بذاریم تا کمر و دست و پاهات درد نگیرهماچ

خلااااااااصهههه 5 روز اصفهان بودیم و خیلیا اومدن و روی ماهتو دیدنقلبمامان ناهید که از دیدنت بی نهایت خوشحال بود همینطور عمه سولماز و عمو سهند و بابا احمدقلباولین کسایی که به دیدنت اومدن مادر جواهر(مادربزرگ من) دایی ناصر من و زندایی و فرزان و فرامرز پسر خاله های من بودن.یه روزم من و بابایی بردیمت شاهین شهر دیدن مادر ستاره(مادر بزرگ بابا) اینم عکس تو و مادر جون

 

 

همون شبم کل خونواده بابا اکبر(بابای من)اومدن دیدنمون و بابایی ولیمتو داد عشقمقلب

این دفعه چون موندنمون کم بود کسی فرصت نکرد بیاد دیدنمون...ایشالا یکمی که جون گرفتی و قویتر شدی باز میریم اصفهان نفسی منقلب

جمعه عصرم برگشتیم تهران تا بابا شنبه بره سر کار...دوست دارم عشقمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عسل
5 آبان 92 20:51
تولد گل دخترت مبارک انشالله همیشه شاد و سرحال باشه . بااجازتون من شما رو لینک کردم خوشحال میشم که با هم تبادل لینک داشته باشیم.




مرسییی عزییز دلم باعث افتخاره


fafa
6 آبان 92 11:20
معلومه دل تو دل هیشکی نمی مونه برای دیدن این جوجه کوچولو
خدا رو شکر از حالت بند انگشتی در اومده دیگه لباسش اندازش شده
هفته گذشته دختر داداش منم 20 روز زودتر دنیا اومد و سایز 0 لباسا براش مثل سایز 2 بود




مرسییی عزییز دلم ای جون دلم چه کوچولو بوده
مامانِ حنــــــــــــا
6 آبان 92 11:55
عشق منو نیگااااااااااااااااااااا
داری بزرگ میشی خاله
مگه میشه تو ی جا باشی و کسی نیاد دیدن روی ماهت ... کاش ما هم کنار شما بودیم .... منو مامان شیما تو و حنا جونو میبردیمتون پارک ، شهربازی ، با هم میرفتیم خرید ، میرفتیم شیطونی میکردیم ... وای چ خوب میشد
منتظرم ک زود بیای شمال و قدمتو گل بارون کنم دخترم


واقعا مریمجونم کاش پیش هم بودیم فدات شم قربون خودتو حنای گلت برم من
الناز مامان طاها
6 آبان 92 22:14
هميشه به سفرواي كه چقدر لباسش بهش مياد


مرسییییییییییی عزییز دلم
هلیا
8 آبان 92 21:53
وااااای خداااااااا چه عروسک ملوسی
شیما جون حتمآ واسش اسپند دود کن
دوست دارم خاله جووون


مرسیییییییییی هلیای عزییزم لطف داری گلم