فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

فرشته صورتی من

دخترکم دلدرد داره...

1392/8/10 18:03
نویسنده : مامان و بابا
346 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم،عروسک مامانقلببمیرم برات که اینروزا دچار کولیک شدی و خیلی درد میکشیناراحتبا هربار درد تو از خدا میخوام همه درداتو بده به من...امشب که وحشتنااااک درد داشتی انقدر زور میزدی که رنگت مثل لبو قرمز میشد و رگای سرت معلوم میشدناراحتمهمونم داشتیم،عمو حسین و خاله الناز اومده بودن دیدنمون...بهت یکم عرق نعناع دادم اما انگار بدترت کردناراحتعشقم نمیدونم چیکار کنم آروم بگیریناراحت

دوستای گلم خوشحال و ممنون میشم اگه تجربه ای ،راه حلی چیزی دارین بهم بگینلبخندچون من تنهام و کسیو ندارم که راهنماییم کنه...پیشاپیش از همتون ممنونملبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سهيلا
10 آبان 92 12:32
سلام.وبلاگت خيلى قشنگه خدا دخترتو بهتون ببخشه. هر روز چاى نعناع دم کن و بخور.به کژال جان هم گريمکسچر بده


سلام عزیزم ممنونم خانومی
نیایش
10 آبان 92 17:39
سلام شیماجون. ایشالله که کژال بهتر بشه و از نگرانی دربیای.

یه راهی که ممکنه خوب باشه اینه که کژالو تو یه پتو بزاری و به حالت ننو با بابا توماجش تابش بدین.

یه راهشم گردش با ماشینه.

صدای جاروبرقی و سشوار هم میگن آرومشون میکنه.
البته ممکنه شش ماه تا نه ماه طول بکشه کولیکشون باید تحمل کرد دیگه.

بوووس
باااااای.


سلام نیایش عزیزم مرسی که بهم سر زدی.این طفلی انقدر دردش زیاده که این کارا که گفتی جواب نمیده بچم خیلی اذیت میشه
بهار مامان غزل
10 آبان 92 20:11
سلام عزیزم
شیما جون متاسفانه تنها راهش صبر کردنه چون هنوز دستگاه گوارششون کامل نیست اینطوری میشن به مرور زمان بهتر میشن بخصوص بعد از چهل روزگی
خودت از خوردن غذاهای نفخ دار مثل نخود و لوبیا و بادمجون دوری کن
اروغش هم حتمن بگیر
بعد از هر وعده شیردهی چه اروغ زد چه نزد یکربع کامل عمودی نگهش دار و سرشو بزار روی شونت و اروم به پشتش بزن
امیدوارم کژآل نازنین بزودی خوب خوب شه

مرسی بهار جونم عزیزم لطف کردی خانومی چشم حتما این کارو میکنم ممنون که راهنماییم کردی
مامی رونیاااااااا
10 آبان 92 23:29
عزیز دلم شیما جان نگران نباش همه نی نی ها دلدرد میگیرن و متاسفانه تا ماه 4 و گاهی 5 هم همراهشونه رونی هم همین طور بود. هیچ دارویی هم خوب خوب نمیکنه دلدردشون رو و موقتی تسکین میده باید زمان بگذره فقط. ولی من بعضی شبها به رونی هم کولیک میدادم هم گریپ میکسچر هردو خارجی یکم بهتر بود چون خوب میخوابید فکر کنم چون آرومش میکرد. اینم امتحان کن عزیزم. ولی در کل متاسفانه باید دوره اش طی بشه. ایشالا این چند ماه زودتر بگزره و فرشتت زودی دلدرداش خوب بشههههه.

مرسییی روجای عزیزم بابت راهنماییت طفلیا اینجوری که خیلی اذیت میشن
الناز مامان طاها
11 آبان 92 2:31
الهي كوچولوي خالهعزيزم مصرف لبنيات و قطع كن فقط ماست و اونم كم بخور،راه درمان قطعي نداره.....رو شيكمش حوله گرم بذار(داغ نباشه ها)،تو حموم زير اب گرم ماساژش بده.....دخملي ناز داره ميخواد بغلش كنيد


قطع کردم الناز جونم...بمیرم واسه بچم کاش زودتر این دوران طی شه بچم نفس راحت بکشه...
مامی آنا
11 آبان 92 5:23
عزیزم دختر منم دقیقا همینطور بود.یک هفته بعداز تولدش شروع شد.اینقدرخودش را فشار میدادکه قرمز میشد.بردیمش بهترین دکتر شهرمون بهش colic ez داد وکاراوی میکسیچر که در طول روز چندبار وسر ساعت باید بهش میدادیم.واقعا تاثیر داشت واگه یه وعده یادمون میرفت باز همونطورمیشد.واقعا اینقدر داروها بهترش کرده بود که من فکر میکردم خوب شده ودیگه بهش نمیدادم میدیدم باز شروع شد.دقیقا تا 4ماهگی ادامه داشت وخدا راشکر تو4ماهگی که دارو را قحط کردیم دیگه اذیت نشد.ممکنه اوایلش که دارو را شروع کنید تا دو سه هفته زیاد تاثیر نکنه اما مطمعن باش به مرورخیلی خیلی بهترش میکنه.راجع به داروها اول با دکترش مشورت کن


مرسیییییییی خانومی منم همین دارو رو بهش میدم اما وقت مشخص نداره...حالا از فردا سر وقت میدم کاش اثر کنه مرسی که به ما سر زدی
نيلوفر(مامان پرهام )
11 آبان 92 10:15
سلام شيما جون .. نگران نباش عزيزم پرهام منم تا 3 ماه اينجوري بود ... خودت نبايد چيزهاي نفاخ بخوري و به گژال جون هم شربت گريمکسچر بده منم همينو ميدادم البته دكتر خيلي بردم ولي هيچكدوم از داروها جواب نميداد و مسكن دار بودن داروي گريمکسچر از همه بهتره عزيزم ... به اميد سلامتي كژال كوچولو


سلام عزیز دلم مرسی که بهم سر زدی گریمیکسچرو دکتر گفت از یک ماه به بعد بدم گلم واای 3 ماااااااه؟؟؟؟طفلکی
fafa
11 آبان 92 10:45
آبجی الهی بمیرم که تنهایی
تورو خدا برو داروگیاهی یه مقدار از همون کلپوره با شو ید -که گفتم بگیر -حتی از خود داروگیاهی هم که بپرسی بهت میگه خیلی مفیده برای دلپیچه
یه مقدارشو بریز تو قوری با 1 لیوان آب بزرا بجوشه رنگش زرد که شد و بوی تلخیش که بلند شد قابل مصرفه بعد با نبات مثل چای نبات شیرینش کن نصف لیوان هر روز خودت و در حد 2 یا 3 قاشق هم به دخترت بده

بعدشم بزارش رو دستت تا آروق بزنه
حتی اگه شیرم بالا آورد اشکال نداره

الهی فدای دل موچولوش بشم نازی




خدااااا نکنههه عزیییز دلم چشم الان یادداشت کردم فردا درست میکنم بهش میدم دعا کن بچم آرامش بگیره
fafa
11 آبان 92 11:03
یادم رفت بگ
مجوشونده رو از قوری با چای صاف کن رد کن/
حتما روزی نصف لیوان بعد غذات بخور اگه 2 قاشم از اون ته لیوانت که با نبات شیرین تره بدی بهش که خیلی بهتر





چشم عزیزم مرسی گلم
مامانِ حنــــــــــــا
11 آبان 92 15:05
شیمای عزیزم . خودت خوب میدونی با هم همدردیم خواهری ... فقط برا کژالم عشقم آرزوی بهبودی هر چه سریعتر رو دارم . بمیرم براشون . طفلیا همش دارن درد میکشن


خدا نکنهههه عزییییییییییییییز دلم ایشالا زود میگذره خواهری
مامانه کیاناوهانا
11 آبان 92 22:34
سلام دوستم انشاله که این روزها زود بگذره درکت می کنم چون هانا هم دل دردهای وحشتناکی داشت در حدی که من هم باهاش گریه می کردم با دکترش هم مشورت کردم گفت این دوره باید بگذره درمان خاصی هم نداره اگر روی شکم هم بخوابه تا حدی دردش کمتر می شه ولی باید مواظب تنفسش باشی


سلااااااااام عزییز دلم مرسییی از نظرت پس کاش زودتر بگذره که قلبم پاره پارست دکتر کژالم گفت باید صبر داشته باشم و چاره ای نیست...
مامان دیبا
11 آبان 92 23:20
سلام
ایشالا این دوران واسه دخمل نازت زود می گذره خانومی
دیبا ی من تازه 40 روز از زندگیش گذشته
و بهتر شده
تمام کارهایی که دوستان گفتن درسته و منم رعایت کردم
اما تا زمان نگذره خوب نمی شن...
راستی من لینکت کردم اگه دوست داشتی یه سر هم به وبلاگ ما بزن


سلام عزیزم خدا واست حفظش کنه گلتو مرسی از نظرت حتما منم خوشحال میشم
مامان پارساجونی
12 آبان 92 23:18
سلام عزیزم کژال کوچولو بهتره ؟منم موقعی که پارسا اینطوری میشدکلپوره دم میکردم میخوردم واقعا آب رو آتیشه امتحان کن! خیلی خوبه فقط تلخه باید با نبات شیرینش کنی عزیزم ایشالله این روزا زودتر بگذره و دخملی زوده زود بزرگشه


سلام عزیز دلم مرسی که بهم سر میزنی نه طفلکم همچنان درد میکشه امروز شوهرم رفته عطاری نداشته ایشالا فردا میگیرم هرجور شده...فدای محبتت بشم من
farideh
4 آذر 92 14:26
سلام عزیزم ماشالا به دخترت به من هم سر بزن بیا تبادل لینک کنیم
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم مرسییعزیزم ادرس وبلاگتو نذاشتی برام که...