فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فرشته صورتی من

اولین ماهگرد دخترک صورتی

1392/8/25 23:35
نویسنده : مامان و بابا
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک مامانقلبواسه اولین ماهگردت من و تو بابایی رفتیم یه کیک کوجمولو گرفتیم بعدم باهم رفتیم خانه استیک...ولی چون جیگر مامان اونجا خیلی بی تابی کرد بار و بندیلو جمع کردیم و مراسم ماهگردو آوردیم توی خونه برگزار کردیم...ماچکادوام یه تراول پنجایی نافابل بهت دادیم عشقکمقلبمیخواستیم عروسک بگیریم برات اما دیدیم الان زوده...بزرگ که شدی باهم میریم واست یه عالمه چیزای خوجمل و ناااز میخریمقلباینم چنتا عکس از اولین ماهگرد دردونه صورتی ما:

 

 

بابایی و دختری قلب

 

 

مامانی و فرشته کوچولو قلب

 

 

اینم عکس دختر گلم بعد از یه تولد کوچمولو قلبخسته بوده بچم لالا کردهقلب

 

 

دوست دارم عزیز دل مادرقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان عسل
26 آبان 92 0:28
آخی چقدر ناز خوابیدی . عزیز دلم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانه کیاناوهانا
26 آبان 92 0:48
سلام شیما جان 1ماهگرد کژال کوچولو مبارکبا ارزوی بهترینها برای خانواده 3نفرتون
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلکممرسی مهربونم
مهسا
26 آبان 92 1:12
ایشالا خدا همیشه حافظش باشه
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم
الناز مامان طاها
26 آبان 92 1:39
سلااااااااااام،مبارك باشه عشقمانشالله جشن عروسيت
مامان و بابا
پاسخ
سلاام مرسی خاله جووون مهربووون
mona
26 آبان 92 19:39
1ماهگیت مبارک گل خاله
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی خاله جووووووووووووووووون
fafa
28 آبان 92 12:18
خیلی مبارک باشه یه ماه با یه عشق کوچولوی ناز ایشالا ماه ها و سالها رو به شادی با هم سپری کنین
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیز دلم ایشالا ماهگردای کوچولوی خودت
آدرینا
28 آبان 92 12:22
سهیلا مامان آیسا
1 آذر 92 16:30
1 ماهگیت مبارک عزیز دلم.......واااااااای ببین چه ناز خوابیده