فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فرشته صورتی من

یک ماه گذشت...

1392/8/17 21:03
نویسنده : مامان و بابا
819 بازدید
اشتراک گذاری

گلک مامان فردا یک ماهه میشیقلبخیلییی زود این روزای شیرین گذشت نفسمقلبزندگیم با تو تازه زندگی شده!عاشقتم دختر ناز مامانماچاینم چنتا عکس ازین یک ماه شیرین تر از عسل:

 

 

 

این عکس مال دیشبه که برده بودمت حموم و بعدش واسه اینکه کلاهتو برنداری از سرت(از کلاه متنفری!)روی کلاه این هدبندو بستم!تو این عکسم بعد از شیر خوردنت تو بغلم خوابیدیقلب

 

 

توی این عکسا چند روزت بیشتر نیستقلب

 

 

 

 

 

 

ببین اینجا چه خوشگل تو بغلم خوابیدیقلبالهی مامان فداییت بشهماچقلب

 

 

کلا تو خواب پوزیشنای خوشگلی میگیریقلبهمه فکر میکنن ما اینجوری دستاتو میذاریم و میخوابونیمت،اما همه اینا هنرای خودتهقلب

 

 

 

 

الهی مامان قربون اون نگاات برههههههقلب

 

 

اینم دستای کوچولوت تو روزای اول تولدتقلب

 

 

قربون اون خنده شیرین روزای اولت برم منقلب

 

 

 

 

اینجا دایی ناصر تو گوشت اذون گفت و اسمتو خوندماچمبارکت باشه عشقمقلب

 

 

اینجام که خانومی تیتیش کرده بره گردش و مهمونیقلب

 

 

 

اینم اولین کالسکه سواری نفسمقلب

 

 

 

اینم اولین باری که پستونک بهت دادیمقلب

 

 

اینا اولین لباساته که تنت کردم.دقیقا روز دوم تولدت بود وقتی توی بیمارستان قرار بود فیلمبردار و عکاس بیانقلب

 

 

اینم گیفتای تولدتقلب

 

 

و اینم دفترچه یادگاریات که هرکس اومد دیدنت توش برات یادگاری نوشته

 

 

اینم متن کارت داخل گیفتا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

آدرینا
17 آبان 92 20:36
چه فرشته کوچولوی زیبایی دارین خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنید اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید


مرسسیییی عزیز دلم حتماا کلی خوشحال میشم
الناز مامان طاها
17 آبان 92 21:05
واييييييييي ماشالله هزار ماشالله چه جيگري شده اين نفس خالهاز مامان به اين خوشگلي همچين دخملي هم انتظار ميرفتانشالله به حق اين ماه عزيز و به حق شش ماهه حسين هميشه سالم باشه و شاهد خوشبختيش باشين


مرسیییییییییی النااز مهربونم خیلی لطف داری گلم چشمای خوشگلت اینطوری میبینه
سلامت باشی عزیزم و همچنین طاهای گل خاله
مامانِ حنــــــــــــا
17 آبان 92 22:50
عشقِ خاله مریمو نیگااااااااااااااااااااااااا دورت بگردم دخترک صورتیِ ماااااااا

شیما جووووووووووونم

کژالمون چقَدِ ناااااااااااااااز شده
هزار ماشالا هزار ماشالا ... زبونم بند اومده شیمایی ... عاشقشممممممممممممم
من فدای چشمای نازت بششششششششم . اوووووووف

خدا هزار سال عمر با عزت به کژال و مامان بابای مهربونش بده .
ما 3 تا عاشقِ شما 3 تا


فدای تو خاله مهربووون بشم من مرسیی عزیییییییییییییییزم لطف داری ما 3 تام عاشق شما 3 تاییم عسییییس دلم
نيلوفر (مامان پرهام )
18 آبان 92 11:44
سلام شيما جون خدا اين عروسك خوشگلو واسه شما و بابايش حفظ كنه ... خيلي ناز شده


سلام عزییز دلم مرسی خانومی لطف داری
میترا
18 آبان 92 14:58
خاله قربونت بره چه ناز خوابیده چه خنده ای ای جان


خدا نکنههه میترای گلم مرسی عزیز دلم
میترا
18 آبان 92 15:00
خانمی من عاشق دختر هر وقت عکس جدید میذاری مامانم را صدا میکنم دختر گلت راببیند


عزیییز دلمی ایشالا خدا یه دختر گلم بهت عطا کنه عزیزم منم عاشق دخترم فدای محبتت بشم من
مامانه کیاناوهانا
18 آبان 92 23:14
سلام شیما جان 1ماهگی گلت مبارک تا چشم روهم بزاری زود می گذره از لحظه به لحظه هاش استفاده کن و لذت ببر راستی موفق شدی وبلاگ ما رو ببینی


سلام عزیییز دلم مرسی خانومی آره واقعا خیلی زووود میگذره بله گلم الان بازه جلوم ایشالا میخوام سر صبر بیام گلای خوشگلتو ببینم
سهیلا مامان آیسا
20 آبان 92 10:52
ای جونم.چه نی نی نازیییییییییییی.ماشالا.... دختر خوشتیپ خوشگل.مامانی اسپند دود کن برا دخملی. با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشیم یه سری به ما بزنید سلام عزیز دلم مرسیییییییییییی حتماا منم خوشحال میشم باهم لینک باشیم
Nana
20 آبان 92 13:24
الهی من فداش بشم چرا با احساسات ما بازی میکنه....خدا واست حفظش کنه...عروسش کنی مرسییییییی خانومی لطف داری
مامان عسل
20 آبان 92 13:30
یک ماهگیت مبارک . مرسیی خاله جوون
mona
21 آبان 92 19:50
من قربون این فیگورات برم خاله ،شیمایی جون من چند روز نبودم رمز برام گذاشته بودی ولی چیزی ندیدم
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنهههههههههههههه خاله جووووووووووونجدیدا رمز نذاشتم مونا جونم؟
مامان محیا
22 آبان 92 15:53
وایییییییییی خدا چقدر ناز شده این کژال خاله خدا حفظش کنه عزیزم و مامان و بابای گلشو براش نگه داره امیدوارم همیشه خانواده سه نفریتون گرم و شاد باشه شیما جونم
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییی خاله محیا جووووووووووووووونش
الناز مامان طاها
25 آبان 92 0:34
سلام گلم،خوبي؟كژال كوچولو خوبه؟دلدردهاش بهتر شد
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی گلمتو خوبی؟طاهای خاله خوبه؟چند روز نبودم دلم براتون تنگ شده بود
fafa
25 آبان 92 11:31
وای خدا باورم نمی شه این فسقلی هر روز یه شکلیه ماشالله هزار ماشالله دل پیچش بهتر شده؟ من یه هفته ای خونه مامانم بودم نتونستم بپرسم ازت چیکار کردی
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم آره خیلی تغیر میکنه قیافش...کلپوره که گفتی خوردم به کژالم دادم اما فایده ای نکردهنوزم دلدرد داره نمیدونم کی میخواد خوب شه
fafa
25 آبان 92 19:09
عزیزم خدا نکنه نمیدونم چیکار کنم خوب شم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
7 آذر 92 15:23
ای جاان چه نازه
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم لطف داری
عاطی مامان آوینا
20 خرداد 93 15:26
سلام مامان مهربون امروز اتفاقی وبلاگتون رو دیدم و خاطرات این روزاتون من رو یاد خاطرات خودمو دخترم انداخت.هزااار ماشاالله خیلی ناز کژال خانوم.خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی