فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فرشته صورتی من

کژال خانومی به آتلیه میرود!

1392/9/1 1:54
نویسنده : مامان و بابا
604 بازدید
اشتراک گذاری

قلبدختر ناز مامانقلببه مناسبت 40 روزگیت روز چهارشنبه 29.8.92 من و بابا توماجت و مامان فریبا بردیمت استودیو فلیک تا چنتا عکس خوجمل ازت بگیریمقلبخانوم عکاس گفته بود قبل از رفتن به آتلیه یه حمام دبش ببریمت تا موقع عکس گرفتن شما لالا کنی...اما دقیقا وقتی که خانوم دوربینو به دست گرفت دخترک صورتی مام چشماشو باز کرد و با یه لبخند ژوکوند چشم دوخت به دوربین مبارک عکاس باشی!!!تازههههه هی پشت سر همم آغون واغون میکردی!الهی مامان قربونت برهقلباون نامردم نکرد اول یه عکس از اون خنده های جیگریت بگیره بعد بیاد و بخوابونتت...دیگه خلاصه با هزار زور و زحمت و تلاش مامان فریبا بنده خدا جنابعالی یه لالای کوچمولو کردی و عکاس عکساشو گرفت!تو نصف بیشتر عکسام که بیداری!ولی یکیش هست که من عاشقشمقلبتو لالا کردی و گذاشتنت توی یه کوزه فیروزه ای،دستاتم زیر صورتتهقلبانقد تو آتلیه قربون صدقت رفتم که همه برگشته بودن مات مات نگام میکردن!!!!

خلاصههههههههههههههه بعد از 4-5 ساعت از آتلیه برگشتیم و متاسفانه یه دو ساعتیم تو ترافیک گیر کردیم...و همین باعث شد که همگی به محض رسیدن به خونه بیهوش شدیم!

اینم از داستان دیروز ما!عکسات که حاضر شدن برات اینجا میذارمشونقلب

دوست دارم خوشگل مامانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الناز مامان طاها
1 آذر 92 10:56
الهي قربونش برم من،دخملمون خودش مثل ماههعكسهاش چي بشهمنتظريم
مامان و بابا
پاسخ
مرسیی خاله جووون مهربووووووووووووون
fafa
1 آذر 92 12:33
عزیززززززززززززززم وای خدا بگردم ماشالله یادته نگران بودی وزنش کمه ببین چه زود بزرگ شد و شیرت بهش افتاد؟ زوده زو د عکسای خوشکلشو بزاری که من یکی دل تو دلم نیست این فندق و بببینم دوباره
مامان و بابا
پاسخ
فدای تو بشم عزیزمآخی یادش بخیر چه زود گذشت...
نیایش
2 آذر 92 13:18
سلام خاله شیما منتظر عکسای خوشگل نازدونه هستیم یادت نره برامون بزاریا
مامان و بابا
پاسخ
سلاام عزییز دلم حتما حتماا
آدرینا
3 آذر 92 10:07
الناز مامان طاها
4 آذر 92 23:09
خصوصي
مامان ديبا
5 آذر 92 9:28
عزيزم ماشالا چه بزرگ شده ناز بود نازتر هم شده. بوووووش عكساش بايد خيلي ناز باشن. زود بزاريشونا... ميبيني چه زود بزرگ مي شن اين كوچولوها جلوي چشامون رشد مي كنن قد مي كشن تپل مي شن اين گذر عمر ماست
مامان و بابا
پاسخ
آره به خدا عزیزم واقعا همینطوره...ایشالا همشون صحیح و سلامت باشن
الناز مامان طاها
5 آذر 92 15:47
خصوصي
مامان پرهام
6 آذر 92 13:48
ماشاله به دخمل ناناستون من باافتخار لینکتون کردم شماهم به ماسربزنید
مامان و بابا
پاسخ
مرسیی خانومیباعث افتخاره حتما