فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فرشته صورتی من

کژال به فرحزاد میرود!

1392/9/7 15:15
نویسنده : مامان و بابا
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

قلبعشقک مامانقلبفرشته کوچولوی صورتی منقلبدیروز من و تو و بابایی حسابی ترکوندیم!اول از همه رفتیم مطب دکتر سودمند که مامان چک بشه.قربونش برم دختر مامان تموم وقتی که اونجا بودیم خوابیده بودی و اصلا اذیتمون نکردی...البته خانوم دکتر که کلیم عاشقت بود گفت دفعه دیگه که میریم اونجا باید بیدار باشی تا حسابی لپاتو بچلونه!قلب

بعد از اونجام رفتیم فرحزاد!بلههههه!خونواده 3 نفریمون به افتخار حضور دختر گلمون رفتیم فرحزاد برای صرف شامقلبالهی مامان دورت بگرده که هرکی اونجا می دیدت عاشقت میشدقلباون رستوران پاتوق همیشگی ماست و همه میدونستن که من باردار بودم و وقتی تورو تو بغل من دیدن از خنده روده بر میشدن و میگفتن خانومو آوردین گردش؟!شام دیشب در کنار گل خوشگلم یه چیز دیگه بود و حسااااااااااااابی چسبیدخوشمزهگرچه مامان و بابا رژیم داشتن و محتاتانه غذا میخوردن!اینم عکسامون که چون دوربین نبرده بودیم با موبایل گرفتیم واسه همین کیفیت ندارن:

 

 

 

 

دیگه بگم که این روزا خیلی شیرین تر از قبل شدیقلبصبح به صبح از خواب که بیدار میشی وقتی دارم پوشکتو عوض میکنم کلی باهات حرف میزنم و بازی میکنم توام یه عالمهههههههههه آقا، آگا و انواع صداهای دیگه از خودت در میاری و واسه مامان میخندیقلبوای که نمیدونی چقدر شیرینهههههههههههقلب

اما اینروزا همش میخوای یه نفر پیشت باشه و باهات حرف بزنه و بازی کنهقلببیشترم دوست داری توی بغل باشی...همه خستگی مراقبت از تو می ارزه به بودنت وداشتنتقلبهمه جون ما فدای تو قلب

ولی بمیرم برات که از مامان سرما خوردگی رو وا گرفت و از دیشب تب کردیناراحتالبته بهت استامینوفن دادم تبت اومد پایین ولی امیدوارم بیشتر ازین سرما نخوری...یه ساعت پیشم بردمت حموم و حالام مثل یه گل توی گهوارت خوابیدیقلب

دوست دارم نفسک منقلبهیچ وقت یادت نره که همه وجودمیقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

Nana
7 آذر 92 19:58
گشنم شد
مامان و بابا
پاسخ
عزییزم
مامانه کیاناوهانا
8 آذر 92 2:53
امیدوارم همیشه خوش باشین شیما جان من که خیلی وقته لینکتون کردم اگه شما هم دوست داشتین ما رو لینک کنین
مامان و بابا
پاسخ
ندا جونم منم شمارو لینک کردم کهمیام بهتون سر میزنم
الناز مامان طاها
8 آذر 92 23:33
انشالله هميشه شاد و خندون باشيشيما جون رژيم از حالاامكان داره شيرت كم بشهحالا بذار كژال شش ماهش بشه بعد
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییییی عزیز دلمنگران نباش رژیمم شیردهیه فدات شم
مریم مامان شاینا
9 آذر 92 2:14
همیشه شاد و سر زنده باشید
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم
مامی آنا
9 آذر 92 6:15
مطمعنن رژیم موثری گرفتین چون هردوتون نسبت به عکس های قبلتون خیلی لاغرتر شدین.میشه نکات کلیدی رژیمتون را بگین؟
مامان و بابا
پاسخ
عزیزم اولا هله هوله کلا حذف شد.برنج و نون حداقل.گوشت بسیااار و سالاد و سبزی بی نهایت...رِژیم دکتر فرشچی
نيلوفر( مامان پرهام )
9 آذر 92 11:27
شيما جان براي كژال جون و خانواده تون آرزوي سلامتي و تندرستي ميكنم ، هميشه به گردشكه انشالا هميشه جمعنون جمع باشه ... مراقب گلي خانوم باش سرما نخوره طرف ما سرما خوردگي بدي اومده مراقبش باش خانومي
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیییز دلمخیلی لطف داری خانومی
مریم(مامان حنا)
9 آذر 92 12:00
عشق خاله رو نگا چ نااااااااز شده . عزیزم... ایشالا همیشه سه تایی کنار هم خوش باشید .
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییییی خاله جووونیییایشالا شما سه تام همیشه کنار هم شاد و خوشبخت باشین
ماری
9 آذر 92 17:07
عشقتان همیشگی
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان پرهام
10 آذر 92 13:20
ماشاله چه نی نی خوشکلی چه مامان خوشکلیییی
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیز دلم لطف داری
مامان نازنین
26 بهمن 92 12:54
مامان میخام این گونه هاتو گاز بگیرم بسکه خوشجلییییییی
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی عزیییییز دلم
جواد برادران
13 تیر 93 10:56
اوه اوه عکس حاج آقایه رو حذف کن دلم ترکید.