فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

فرشته صورتی من

لباسای جینگیلی دختر نازم

1392/9/13 20:32
نویسنده : مامان و بابا
799 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز مامانقلبقرار بود این آخر هفته خونواده بابا توماج بیان خونمون که متاسفانه یکی از اقوامشون فوت شد و نیومدن...اما منو بابایی و شما قبل ازینکه بدونیم رفتیم تیراژه و واسه شما چنتا لباس جینگولی خریدیمقلبایشالا به سلامتی به تن کنیشون گل نازمقلباینم عکساشون:

 

 

 

 

 

اینم ستشون:

 

 

 

اینم عکسای دخترم در اولین پاساژگردیش:

 

 

اینم مامانی و دخملی(حالا نگی چرا مامانم همش این مانتوهه تنشه هااا!!!مامانت حسااابی کپلی شده لباسای دیگش فعلا سایزش نیستن!!!چون داره وزن کم میکنه ام لباس نمیگیره فعلا!!!بلهههه اینجوریاااساز خود راضی)

 

 

اینم بابایی و دخملی

 

 

فدای دختر نازم بشم که اولین پاساژگردیشو 12.9.92 رفتهقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

الناز مامان طاها
13 آذر 92 21:07
اي من به فداي اين دخمل خوش تيپ و مامان خوش سليقهوقتي پوشوندي بهش ازش واسمون عكس بذار
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنهههههه الناز جون خودمچشم خاله جووون
هلیا
13 آذر 92 21:42
سلام خاله جووووووووون ای جانم که تا من رفتم یه سفر و برگشتم انقده بزرگ و ماه شدییییییی لباساتم خیللللی فشنگه مبارکت باشه عزیزم دلم براتون تنگ شده بود
مامان و بابا
پاسخ
سلاام عزییز دلمخوش گذشت؟خاانوووم همیشه به سفر باشیخوش به حالت من انقد دلم سفر میخواد که نگووووووووووو مرسی خاله جووووووون خوشگل و مهربونم
فريبا
13 آذر 92 22:42
آخييييش... جونم! قرتي خانومو... از حالا تيراژه و ميلاد نور و ... ماماني مراقب باش! اين جور پيش بري پس فردا از پس دخمليمون بر نميايا... شيما يعني ميشه! فكرشو بكن! يه روز اينقد غر بزنه، مامان بريم ديگه... مامان پس كي ميريم! مامان بريم خريييييد...! ماماااان... منكه دلم ضعف رفت... قرص ماهمو ببوس
مامان و بابا
پاسخ
منم دلم ضعف رفت به خداآره دیگههههه دخملمون قرتیه خاله جونش
فريبا
13 آذر 92 22:51
راستي يادم رفت بگم! خيييلي شيكن لباساش مامان خوش سليقه. چي ميشه كژال جوني تو اين لباسا. ايشالا با شادي و سلامتي به تن كنه. پدربزرگ و مادر بزرگ كژال خواستند بياند تهران خبر بده، من كلي بوس وبغل و عشق واسش بدم بيارن.
مامان و بابا
پاسخ
ای جاااااااااااااان دلممرسی فریبا جونمقربون محبتت
مامان پرهام
13 آذر 92 23:26
واهی چه لباسای خوشکلی شما که به ما سر نمیزنید اما من به جاش زود زود بهتون سر میزنم
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیز دلمببخشید گلم امشب اومدم وبتونفدای پرهام خوشگلم
مامانه کیاناوهانا
13 آذر 92 23:40
مبارک باشه لباسهای قشنگت خالهحالا شیما جون فکرش روبکن بعدها هر وقت بری تیراژه یه سرهم باید سرزمین عجایب بری برای کژال عزیزم ومامان جونش
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلمای جووووووووون واقعا کی بشه
fafa
14 آذر 92 1:16
.وااااااااااااااااااااااای اینا چه نازن دختر رژِیم نگیری لاغر بشی الان به این تپلی و نازی شدی حیف نیست من آرزومههههههههههه اینجوری تپل بشم معمولا بعد زایمان یه مدت ورم بارداری میمونه زیاد خودتو درگیر این چیزا نکن مخصوصا اینکه موقع شیردهی مادر همیشه شاداب و تپل میشه
مامان و بابا
پاسخ
من دارم دیوانه میشم فافا جونممنم یه زمانی میگفتم کاش تپلی شم اما الان به شدت پشیمونمدلم هیکل سابقمو میخوادهیچ کودوم لباسام اندازم نیست
نيلوفر( مامان پرهام )
14 آذر 92 9:34
عزيزم... چه ناز خوابيده ... تو اين دوران بهترين زمان واسه گردش همش خوابن ولي واييييييييييييييي از وقتي با اون پاهاي كوچولوشون شروع كنن به راه رفتن يادت ميره واسه چيكاري رفتي بيرون همش بايد دنبال اين فسقليها بدويي ...
مامان و بابا
پاسخ
واقعا درست میگی!ولی همونم شیرینه
مامان دیبا
14 آذر 92 11:29
عزیز دلمی چه لباسای نازی داریی توی تنت چه می شن بووووووووووس شیما جون کم کم خوب می شی و کی شی مثل گذشته الان فقط از زندگی و دخمل ناز نازیت لذت ببر
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیز دلمایشالا که بشم!فدای محبتت
مامانِ حنـــــــا
14 آذر 92 11:43
چ لباسای نازی خریدی خوشگلم . الهی فدات بشم من اینا رو تو بپوشی چی میشییییییییییییی ای جون دلم . ایشالا لباس عروس تنت کنی کژال نازنینم
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییی خاله مریم جون مهربونم
مامان بهراد
14 آذر 92 12:20
چه لباسای خوشملی مـــــــــــــــــــــرسی مامان با سلیقه
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزییز دلم لطف داری
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
14 آذر 92 12:29
اجیم ای جوووووووووووووووون بخورم دخترخانوم گل رو الهی فدات بشم دلنشینم
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنههه عزیییز دلم
غزال مامان فاطمه
14 آذر 92 15:17
سلام مامان کژال جون. مبارکش باشه ببوسش
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم خانومی
آدرینا
14 آذر 92 16:53
مبارک باشه عسلی لباسای خوشملت
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جون
ماری
14 آذر 92 16:55
من دلم برای این گل دخترررررررررررررررررررر ضعفففففففففففف میررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره
مامان و بابا
پاسخ
قربووون دلت بررممم عزییزم
mona
14 آذر 92 17:34
آفرین به این مامان خوش سلیقه هم لباسا نازن، هم مامانی هم دخملی
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزییز دلممونای گلم
بهار مامان غزل
14 آذر 92 20:17
به به اولین پاساژگردیت مبارک خوشگل خانوم لباساتم مبارکه مثل همیشه خوشگله مامانیش این مانتو خیلی خوشگله و بهت میاد فعلن توپولی بمون
مامان و بابا
پاسخ
ملسی خاله جونجدی؟نمیشه بهار جونمباید لاغر شم
میترا
15 آذر 92 18:33
وای چه لباس های شیکی مبارکت باشه خاله جان
مامان و بابا
پاسخ
مرسیی خاله جونم
مهسا مامان نویان
17 آذر 92 18:42
عزیز دل خاله مبارکت باشه دختر به این خوشگلی تو لباسات خوردنی میشی
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
سپیده
17 آذر 92 23:46
سلام.مبارکت باشه کژال خانم. ان شالله به شادی بپوشی. بوس
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی خاله جووون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 آذر 92 5:31
چقدر لباساش قشنگه مبارکش باشه خودشم خیلی نازه هزار ماشالله نی نی کوچولوی ناز نازی میبوسمت
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزمفدای محبتت
خواهرشوهر
21 آذر 92 16:43
اقا من فکر کردم هنوز دنیا نیومده الان عکستونو دیدم خدا حفظش کنه ایشالا عروسیشو ببینى
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیییز دلم
جواد برادران
13 تیر 93 10:55
ماشاء الله دود خونمونو برداشت از بس اسپند دود کردم. ایشالا جشن تولد صد سالگیش.