فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

فرشته صورتی من

تولد مامانی

1392/9/13 20:13
نویسنده : مامان و بابا
429 بازدید
اشتراک گذاری

قلبدختر گل مامان شنبه 9 آذر تولد مامان شیمات بودهوراامسال دوست داشتم فقط خودم و خودت و بابات باشیم واسه همین از توماج خواستم اگه میخواد برام مهمونی بگیره کنسلش کنه...نگو بابایی بنده خدا قبلا مهموناشو دعوت کرده بوده ولی تا من بهش گفتم گفت باشه عزیزم و طفلکی دونه دونه زنگ زده به مهمونا و با کلی عذر خواهی و داستان ریسمون بافتن کنسلش کزدهمژه

مامان فریبام پیشمون بود اتفاقا...اون شب اوی خونه چنتا عکس گرفتیم و بعد رفتیم رستوران شاندیز برای شام.توی کادوهای بابات این دوتا از همه خیلییی بیشتر به دلم نشستقلبخیلی دوسشون دارمقلبالبته اینارو با یه کارت پستال خوشگل از طرف تو بهم داد عشق مامااانقلبمرسیییی از پدر و دخترنیشخنداینم عکسشون:

 

 

ممنونم توماج مهربونمقلب

راستی اون دو تا قاب پشت مجسمه ها رو هم گرفتیم برای اینکه اثر کف دست و پاتو بگیریم و داخلشون بذاریم و بزنیم به دیوار اتاقتقلب

دوست دارم عشقمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مینا
13 آذر 92 20:23
تولدت مبارک باشه شیما جونم الهی 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی یه دنیا تبریکم برا کژال جون و باباییش که همچون تویی رو دارن زود به زود بیا آپ کن گلم خیلی مارو منتظر میزاریا
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی مینای عزیییزمسلامت باشی الهیلطف داری خانومیچشم سعی میکنم زودتر بیام اگه کژال خانوم رضایت بدن از سر کول من پایین بیان
مینا
13 آذر 92 20:46
شیماجون شکلک آخری تو نظر قبلی اشتبا شده با شکلک چشمک اصلاحش کن گلم آخه دوتاش مث هم بود مرسی عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
اشکالی نداره عزیز دلمفدات شم
الناز مامان طاها
13 آذر 92 21:05
وايييييي تولدت مبارك عزيزمانشالله ١٢٠ساله بشي و سايت بالاي سر كژال كوچولو باشه،
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییی عزیز دلمفدای لطف و محبتت بشم من
فريبا
13 آذر 92 22:31
سلام شيما جون مهربون. تولدت مبارك عزيزم. انشاالله هميشه سايت بالاي سر كژال جون مستدام باشه و خنده هيچ وقت از لبهاتون كوچ نكنه. كژال عزيزمو ببوس. نظرات من ثبت نميشه، يا شما تاييد نميكنيد!
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیییز دلمممنونم خانومی لطف داری عزیزمعزیزم اگه کامنتی بوده م تایید کردمازین به بعد دقت بیشتری میکنم با این حال
مامان پرهام
13 آذر 92 23:23
تولدتوون مبااارک ایشاله صد ساله بشین
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی نیلوفر عزیزم
مامانه کیاناوهانا
13 آذر 92 23:36
سلام شیما جون تولدت مبارک عزیزم البته با تاخیرچه جالب گفتی پرچم اذریا بالاست واقعا چون کیانا جونم هم اذریه .امیدوارم روزهای خوبی رو با همسر ودختر نازت داشته باشی عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلااام گلممرسییی عزیز دلم ندای خوبمبلههههه بالای بالاستسلامت باشی عزیزم ایشالا شمام همینطور
fafa
14 آذر 92 1:10
تبریــک عزیزم سایه پر مهرت 120سال رو سر دختر نازت باشه عزیزم کامنتی نبود از طرفت
مامان و بابا
پاسخ
فدات بشم گلممرسیییییدوباره گذاشتم
مامی رونیا
14 آذر 92 1:36
مامان شیمای عزیز تولدت هزاران بار تبریک.ایشالا این سال از عمرت رو در کنار دختر گلت و همسر مهربونت شاد شاد شاد باشی.
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم روجای گلملطف کردی خانومی
نيلوفر (مامان پرهام )
14 آذر 92 9:31
تبريك ميگم عزيزم ايشالا 120 ساله بشي و زندگي خوب و شادي رو با كژال جون و باباييش بگذروني و سايت هميشه بالا سرت كوچولوي نازت باشه عزيزم
مامان و بابا
پاسخ
مرسیی عزیز دلملطف داری
مامانِ حنـــــــا
14 آذر 92 11:19
بازم مبارکهههههههههههههه الانه ک بزنی لهم کنی از بس بهت تبریک گفتم . خخخخخخخخ پس اینطووووووووور !!!!!! میخواااااستین تنها باشین خوب صاف و پوسکنده میگفتی خواهرِ من ... ای بابااااا بوووووووووووس
مامان و بابا
پاسخ
الهییی من دور تو بگردمممممممممممن غلطت بکنم یه دونه دوست مهربونمو بزنم مریم جووونمعاشقتم به خداااااااااااا
مامان دیبا
14 آذر 92 11:32
تولد تولدت مبارک عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی خانومی
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
14 آذر 92 13:23
مبارکه اجیمممم
مامان و بابا
پاسخ
قربونت برم گلم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
14 آذر 92 13:23
1000000000000000000 ساله بشی اجیمممممممممم
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییی عزیییز دلم
آدرینا
14 آذر 92 16:51
تولدت مبارک باشه عزیزم (با یه کم تاخیر)
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییی خانوم گل
ماری
14 آذر 92 17:00
تولدت مبارک و عشقت پایدار
مامان و بابا
پاسخ
ممنووووون گلم
mona
14 آذر 92 17:39
تولدت مبارک شیما جونم ایشالا 100 ساله شی راستی شیما جان منم تولدم 3 آذر بود دیگه حسابی بابت آذری بودنمون هم خوشبختم
مامان و بابا
پاسخ
ای جااااااااااااااااااااانم مرسی عزیز دلمتولد خودتم مبارک باشه مونا جونمپس بیخود نیس اینهمه دوست دارمااااا
بهار مامان غزل
14 آذر 92 20:18
تولدت مبارک دوستم ایشالله سالهای سال در کنار همسرت و کژال جون شاد و سلامت باشی
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم بهار گلمسلامت باشی خانومی
مهسا مامان نویان
17 آذر 92 18:32
عزقزم تولدت مبارک ایشالله در کنار همسر و دختر خوشگلت 120 ساله بشی و به همه آرزوهات برسی
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییی مهسای گلمفدای محبتت
سپیده
17 آذر 92 23:48
درسته که الان از تولدتون گذشته اما بهتون تبریک میگم.
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم سپیده عزیزم
مونا
14 اردیبهشت 93 14:03
سلام عزیزم دختر نازی داری خدا حفظش کنه می تونم بپرسم قاب عکسا رو از کجا خریدی؟ ممنونم