فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فرشته صورتی من

مامان شیما میخنده!

1392/9/26 0:30
نویسنده : مامان و بابا
687 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک نازمقلبمامان شیما خیلی خوشحالهنیشخندمیدونی چرا؟چون امروز معلوم شده توی دو هفته گذشته 2 کیلو 400 گرم وزن کم کردههوراخیلی حال میده ببینی با رژیمی که نصفه نیمه رعایت کردی وزن کم کرده باشینیشخندارادم قویتر شد گلی خانوووومنیشخندکلا 3 هفتست که رژیممو شروع کردم و توی این سه هفته 4 کیلو کم کردم...از فردا میخوام سفت و سخت تر رژیممو رعایت کنماز خود راضیالبته اگه جنابعالی اجازه بدی من پیاده رویمو بکنمکلافهماشالا همش میخوای تو بغلمون باشی،نه من و نه بابات وقت پیاده روی نداریمناراحتدکترم گفتش رژیم طوری طراحی شده که فقط هفته ای یک کیلو با پیاده روی کم میشهخنثییعنی من نزدیک 3 کیلو عقب افتادمناراحت

اینجور که حساب کردم تا عید اون چیزی که میخوام نمیشم اما خوووب میشمنیشخندواااااااااااااااااااای خیلیییییییییییییی خوشحاااالمنیشخندنیشخندنیشخند

26.9.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامانه کیاناوهانا
26 آذر 92 1:13
به به مامان شیما میبینم که خندونی امیدوارم همیشه لبت خندون باشه عزیزمراستی شیما جون اگر اشکال نداره بگو غیر از پیاده روی چیکار کردی انقدر زود جواب دادراستش منم باید رژیم بگیرم هی امروز فردا می کنم اخه عروسیه خواهرمه البته 2کیلو کم کنم خوبه برای مامان شیما :مانکن اینده...وفرشته کوچولوش
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیییز دلمگلم الان میام تو صفحت برات میگم
سپیده
26 آذر 92 1:30
سلام شیما جونم. انشاالله که کژال خانم همکاری میکنه تا به وزن دلخواهتون برسید. کژالو ازطرف من ببوس
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیییزممرسی خانومی
مامان بیتا و تینا
26 آذر 92 1:44
سلام عزیزم اول از همه به خاطر رمز ممنونم وبعدش بازم ممنون که اومدی پیشمون با افتخار لینکتون میکنم خوش به حالت که میتونی رژیم بگیری..........من چون شیر میدم نمیتونم
مامان و بابا
پاسخ
فدات بشم عزیز دلمباعث افتخاره خانومی
مامان بیتا و تینا
26 آذر 92 3:56
سلام عزیزم الهی من دورت بگردم به خدا خیلی خوشحالم میکنی اگه بهم بدیش دوستت دارم
مامان و بابا
پاسخ
فدات شم
helen
26 آذر 92 8:36
به نظر من خواهر داشتن ی جاهایی خوبه ی جاهایی بد عزیییییییییییییییییییزم ایشالا کلی خواهر برا کژال بیاری ایشالا که زودی به وزن ایده عالی که میخوای برسی خانوووووووووم
مامان و بابا
پاسخ
ایشالاااااااااااااااااامرسی عزییز دلم
مریم
26 آذر 92 8:51
آفرین شیما جونی ولی گله شما که خوبی اما لاغری خیلی خوب من به تازگی 9 کیلو کم کردم ولی بیشترین ترسم از اینکه دوباره چاق بشم هر چی میخورم با دلواپسی ولی شما اگه خودت شیر میدی به عسلمون خواهی نخواهی لاغر میشی
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلممرسی گلم لطف داریآفرییییییییییییییییین خانومینه نترس از قدیم میگن از هرچی بترسی دچارش میشیپس نترس و فقط رعایت کن
غزال مامان فاطمه
26 آذر 92 9:09
سلام مامانی . خوبی؟ خداروشکر میخندی. شیما جون اگر دخملمون شیر خودتو میخوره نباید رژیم سخت بگیری. ببوسش
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیییزمنه رژیمم اصلا سخت نیست...من خودم کمتر از رژیمم میخوردممرسی عزیز دلم
مامان ارمین
26 آذر 92 9:58
عزیزم شیر خودت رو به کزال میدی یا شیر خشک؟اگه شیر خودت رو میدی نگران نباش زودی لاغر می شی.من تو بارداریم 72 کیلو بودم الان شدم 49
مامان و بابا
پاسخ
گلم هردوش...ولی بیشتر شیر خودمو میدم هروقت شیرم خیلی کمه جوریکه کژل سیر نمیشه بخصوص تو شب شیر خشک میدمخدا کنههههههآفرییین خانومی به ارادت
مهسا مامان نویان
26 آذر 92 11:20
آفرین عزیزم با اراده برو جلو من زمان بارداریم 30 کیلو اضافه وزن پیدا کردم ولی با رژیم و ورزش برگرشتم سرجای اولمتو موفق میشششششییییییی
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزییز دلمآفریییییییییییییییین مامان با ارادهکاش منم ارادم همینجوری باشه
آدرینا
26 آذر 92 13:26
واقعا وزن کم کردن خیلی آدمو خوشحال میکنه منم همیشه رژیمام نصفه نیمه اس
مامان و بابا
پاسخ
آره واقعا لذذذذت بخشههمینجوریش خوبه اصلا
farnoosh
26 آذر 92 13:31
سلام شیما جون ایشالا همیشه خوشحال باشی عزیزم اگه بتونی همزمان که رژیم و ورزش می کنی صبح ناشتا بهتره یا روزی 1 بار 1 لیوان اب کرفس بخوری خیلی خوب لاغر میکنی و طی روز به جای چای سیاه چای سبز بخور اینم خیلی کمک می کنه زود لاغر بشی شیما جون مرسی که بهم رمز دادی ولی الان نگاه کردم تو mailam نبود
مامان و بابا
پاسخ
گلم من نمیتونم آب کرفس و چای سبز بخورم چون شیر میدمباز دوباره رمزو واست میفرستم گلم
غزاله
26 آذر 92 14:46
عزیزم انقدر به خودت سخت نگیر.
مامان و بابا
پاسخ
چشم عزیزم سعیمو میکنم
مامان آیدا
26 آذر 92 15:10
سلام عزیزم مبارکه ایشالله عروسک خاله کژال جونم بزاره مامانش پیاده روی کنه ولی تروخدا من چیکارکنم الان به نظر خودم خیلی دارم چاق میشم فکر میکنم چون شیر میدم همیشه دلم ضعف میره وکلی شکمو شدم نمیدونم چطوری وزن کم کنم رژیمم نمیشه گرفت چون دارم شیر میدم اگه میشه منم راهنمایی کن شیماجون
مامان و بابا
پاسخ
الهی بگردم عزییز دلمببین این رژیمی که من دارم همش بخور بخورهمن با اینکه نصفشو نمیخورم ولی باز اصلا گرسنم نمیشه
هلیا
26 آذر 92 15:31
سلام عزیزم من نمیدونم این چه جورشه که اونایی که لاغرن دوست دارن یکم چاق شن و اونا که چاقن میخوان لاغر شن ! تو اون پستت که گفته بودی قبلنا که لاغر بودی دوست داشتی چاق بشی و الآن پشیمونی خندم گرفته بود آخه منم مثله خودن بودم الآنم 58 کیلوآم البته قدمم بلنده 170 خیلی بهم میگن 5 کیلو اضافه کنی عالی میشی اما من گول نمیخورم چون همه میگن چاق شدن کاری نداره اما امان از وقتی که بخوای لاغر شی آفرین به تو انشالااااا که واسه عید همونی بشی که میخوای
مامان و بابا
پاسخ
آره به خدا هلیا جونمهیشکی از وضع خودش راضی نیست...نهههههههههههههههه اصلا به حرفشون گوووش ندیاااااهمینجوری عالییی هستی به خدا
میترا
26 آذر 92 16:27
افرین مامان شیما من چقدر ناراحت شدم که دوباره لاغر شدم و شما خوشحال بازم خوبه
مامان و بابا
پاسخ
رسم دنیا همینه دیگه
میترا
26 آذر 92 16:29
من یادم نرفته من منتظر عکس های هستم
مامان و بابا
پاسخ
فدای تو بشم من
مامان دانیال
26 آذر 92 16:32
سلام شیما جون نازم آفرین به این ارادت ولیییییییی همینجوریم کلی ناز و دوست داشتنی هستی بخدا فقط میگما یه وقت باعث نشه کم شیر بشی آخه نفسمون گناه داره میدونی که قطره قطره شیر خودت چقدر براش مفیده قربونت برم بهر حال ایشالا موفق باشی عسیسم بوس واسه خودت و پرنسس کژال
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلموااای مرسیییییییییییییییییی عزییز دلم خیلی لطف داری به منفک نکنم شیرمو کم کنه آخه من خودم خیلییی کمتر ازین میخوردمفدای تو بشم من الهییییی
Nana
26 آذر 92 18:31
آفرین به این اراده نصفونیمهمیشه بگین چند کیلو بودین چند کیلو شدین؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلمنه آقااا نمیشهولی باید بشم 57
مریم مامان شاینا
27 آذر 92 0:02
آفرین به اراده ات شیما جونم انشا الله به وزن دلخواهت میرسی عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیییییییییز دلم
ندا مامان ویانا
27 آذر 92 0:29
آفرین چه خوب لاغر شدی....میشه رژیمو به من هم بدی؟
مامان و بابا
پاسخ
گلم رژیمو گذاشتم تو وب
ازاده
27 آذر 92 1:48
helen
27 آذر 92 10:04
عزیزم آپم با پست تولدم[بوسه]
مامان و بابا
پاسخ
الان میام عشقم
سهیلا مامان آیسا
27 آذر 92 12:26
میشه به منم بگی همراه رژیم چه کارایی انجام میدی که به این زودی اینقدر وزن کم کردی شیما جون؟ آفریــــــــــــــــــــــــــــــــن به این اراده
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیز دلمرژیممو گذاشتم تو وبلاگم
مامی آنا
27 آذر 92 12:31
خوش به حالت من که هنوز چند کیلو اضاف دارم وکلی سر این موضوع غصه میخورم.آخه رژیمی که دکتر من داد خیلی سخت بود.میشه بگی رژیمت چطوریه وچی میخوری وچی نمیخوری؟من خیلی شکمو هستم وهمش در حال خوردن فست فود هستم
مامان و بابا
پاسخ
عزییز دلم نباید سخت بگیری گلمرژیمو گذاشتم تو وبلاگ
مامان دینا
27 آذر 92 12:37
مامان پرهام
27 آذر 92 12:49
کسی که خوشکل باشه چاقشم قشنگه
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییییییی عزییییز دلمخیلی لطف داری
مامانه کیاناوهانا
27 آذر 92 13:02
سلام شیما جونم گفته بودی می یای وبلاگم توضیح می دی اومدی ؟اخه ندیدم چیزی!
مامان و بابا
پاسخ
نه گلم وقت نکردم بیام
فریبا
27 آذر 92 15:15
باید سابجکت این پست میبوووود: مامان شیمای با اراده... ایشالا که کللی لاغر میکنی شیما جون. اینطوری پیش بری عالیه. موفق باشی
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیییز دلمخدا کنهسلامت باشی عزیز دلم
ماری
27 آذر 92 16:39
ایشالله زودتر به وزنه ایده آل خودت میرسی مامانه خوشگل
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی خانومی
الناز مامان طاها
28 آذر 92 0:12
افرين بر مامان با ارادهخصوصي
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی الناز گلم
خاله
10 دی 92 0:24
خدا دختر نازتو برات نگه داره وب دختری به روز شده بدو بیا که منتظرمااااااااااااااااااا
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییی عزیز دلماووومدم