فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

فرشته صورتی من

خطاب به بازدید کنندگان عزیز...

1392/3/20 0:06
نویسنده : مامان و بابا
335 بازدید
اشتراک گذاری

 

با سلام به همهلبخند

صحبتی داشتم که بهتر دیدم همین جا و خیلی راحت زده بشه...خانوما و آقایون عزیز لطفا بیاین تلاش کنیم که لااقل افراد بتونن برای خودشون در دنیای خودشون طعم حریم شخصی رو بچشن...یعنی اینکه به خودمون اجازه ندیم در تفکر ، منش ، زندگی و انتخابهای شخصی دیگران دخالتی داشته باشیم همون طور که دوست نداریم کسی در زندگی ما دخالت کنه... اینکه هر فرد چه راه و روشی رو برای زندگیش انتخاب کرده فقط به خودش مربوطه مخصوصا اینکه اون فرد انسان بالغی باشه... اگر ماها خودمون معنای آزادی عمل و دموکراسی رو به خوبی درک و اجرا کنیم این موضوع در جامعه هم عملی میشه وگرنه که واویلا... بی خود نیست این روزا ایرانیا سرتاسر دنیا از هم فرارین و نسبت به هم بدبین...! ای کاش به جای اظهار نظر و دخالت بیجا کمی به فکر اصلاح امور خودمون باشیم...

ممنون میشم اگر مطالبی که من برای جگر گوشم می نویسم به مذاق کسی خوش نیومد با بستن پنجره پروفایل به من لطف بفرمایند!!! چون این مطالب برای جلب توجه دیگران ثبت نشده اند و فقط جنبه یادگاری برای فرزندم دارند...

با تشکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)