فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

فرشته صورتی من

اولین نامه

1392/3/23 20:36
نویسنده : مامان و بابا
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک قشنگم...

الان که دارم برات می نویسم تو 4 ماه ونیمه که توی دل من نشستی و من و بابایی رو خوشبخت ترین مامان بابای دنیا کردی.نمی دونی چقدر خوشحالم...اول اینکه تورو دارم و بعدم اینکه به لطف خدا زحمتام نتیجه داد و تو دختر شدی قلب البته اگه پسرم می شدی همینقدر دوست داشتم.

کوچولوی من با وجود تو قدرت خاصی پیدا کردم دیکه هیچی برام مهم نیس جز آینده تو...همش دارم برای آیندت برنامه می ریزم برنامه های قشنگ برنامه های رنگارنگ...برات بهترینا رو آرزو دارم عزیزکم...

                                                                                                                               بهترینا خیال باطل

پسندها (1)

نظرات (2)