فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

فرشته صورتی من

لباسای گل دخترم (سیسمونی قسمت اول )

1392/5/22 23:23
نویسنده : مامان و بابا
2,927 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

این لباس کریسمسته عزیزم قلب

 

 

 

 

 

عزیزم این لباسو وقتی تو دوران عقدمون رفته بودیم قشم واست خریدیم قلب

 

 

اینم لباس پلوخوریته نیشخند واسه عید 93 قلب

 

 

 

 

 

 

 

 

گل مامان این بادیو مامانی و بابایی وقتی من خودم بچه بودم واسه نوشون از مکه آوردن . حالا قسمت تو شده عزییییزم قلب

 

 

 

 

 

عشقم این لباس با مزه روهم واسه تولد یه سالگیت گرفتیم قلب

 

اینم لباس علوووست نیشخند

 

 

 

 

این سوئیشرت خوشملم مامانی و بابایی واست از ایتالیا آوردن نانازم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه سری کفش دیگه ام هس که بزودی به این عکسا اضافه می کنم گلم

 

3تا شلوار گل دخترم

اینام لباسای راحتی چند تکه:

 

 

 

 

و...بیکینی قرتی خانوووووووووم :

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

محبوبه
22 مرداد 92 1:31
سلام . مبارکش باشه ایشالا به سلامتی استفاده کنه


سلااام ممنون محبوبه جان لطف کردید
mona
22 مرداد 92 13:32
مبارکش باشه عزیز دلم ،خیلی مامان خوش سلیقه ای داره دخملیمون


مرسیییییی مئنا جونم لطف داری گلللم بوس
عاطفه
25 مرداد 92 11:55
تا حالا اینهممممممممممممممه لباس خوشگل خوشگل خوشگل یه جا ندیده بودم ! چه خوش به حاله خانم کوچولو شده ! مبارکش باشه و ایشالله به سلامتی بیاد و به شادی همه رو تنش کنه


مرسی ی ی ی عاطفه عزیییز لطف داری گلم
درنا(مامان محمدرهام)
18 شهریور 92 2:03
اخخخخخخخخخخخ الهی بگردمممممم خوشبحال این فرشته کوچولو بااین لباسای خوشگلش

عزیزم لینکت کردم




مرسی درنا جون لطف داری منم شمارو لینک کردم


مینوش
18 شهریور 92 2:05
عااااااااالی بود
عزیزم میشه بپرسم سرهمی ادم برفی مادرکر ازکجا وچد خریدی؟


مرسییییی مینوش جووون قابلتو نداره عزیزم.اینو از مادرکر دوبی گرفتم خانومی فک کنم تقریبا 70_80 شد
سهیلا مامان آیسا
11 مهر 92 14:46
سلام.خیلی قشنگ بودن به سلامتی استفاده کنه دخملی.با اجازه لینکتون می کنم شما هم اگه دوست داشتید یه سر به ما بزنید


سلااام عزیزم مرسی که به ما سر زدین.حتماا باعث افتخاره
شیما مامان شاهین کوچولو
15 مهر 92 23:31
شیما چون سیسمونی خیلی قشنگیهههههههه...مبارک جوجه تون باشههههه یه سوال کالسکه رو چند گرفتین؟؟؟ خیلی قشنگه.... و اون لباس تولدش که تم مرغه رواز کجا گرقتین و قیمتش چند بود؟؟؟؟ واینکه مدلهای دیگش هم بود؟؟؟ مرسی عزیزم اگه میشه تو وبلاگ شاهین جوابمو بده.... یه عالمه بوس واسه نینی تو راه
مامان هلیا
8 دی 92 17:56
خیلی قشنگ و کامل بود سیسمونی مبارکش باشه
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیییز دلم
مامان ایسو وایسا
29 دی 92 16:46
وبلاگ قشنگی دارید خیلی وقته از طریق وب کیانا وهانا میخونمتون!!!خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشم!!! کژال جووون هم خیلی ملوس ونازه
مامان و بابا
پاسخ
ممنوووووووون گلماگه میشه لینک وبلاگتو برام بذار گلم که بشه بیام
مامان پارمین
6 بهمن 92 17:09
چه با سلیقه است مامان جیگین خانوم.مبارکش باشه.اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن عزیزم.
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی عزیییییز دلمباعث افتخاره
ندا
17 بهمن 92 20:23
سلام شیما جان سیسمونی گل دخترت خیلی عالیه.... میشه بگین لباس اردک و از کجا خریدین؟
مامان و بابا
پاسخ
ممنووون گلکمحیابون بهار پاساژ 40 ستون سومین مغازه دست راست
مامان رها
20 بهمن 92 21:07
مرسی عزیزم... کژال جونو ببوس....
مامان و بابا
پاسخ
قربونت برم گلم
فریبا
9 اسفند 92 10:44
شیما جون ... لباساش خیلی نازن ! به سلامتی تنش کنه ! میشه بگی لباسها رو بیشتر از کجاها گرفتی؟ بخصوص اون لباس آدم برفی رو ؟
سحر
24 خرداد 93 0:32
خیلی خوشگلن به من رمز میدید؟