فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

دخملی و بابایی

1392/5/21 17:28
نویسنده : مامان و بابا
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم این 2تا عروسکی که عکسشونو گذاشتم یه جورایی نماد تو و باباییته نیشخندداستانش اینه که وقتی منو بابایی عقد بودیم من عروسک سمت چپیه رو توی ویترین یه مغازه دیدم و گفتم توماج این خیلی شبیه بچگیاته نیشخند برام بخرش...خلاااصههه که این عروسکه توماج منه قلب این چند سال گذشت تا اینکه دیشب توی یه مغازه عروسک سمت راستی رو بابات دیده بود و با ذوق به من نشون دادش و گفت اینم دخترمنیشخند این شد که پدر و دختر عروسکاتون مثل هم شد البته منم یه عروسک شکل خودم دارم که بعدا همراه با داستانش عکسشو واست میذارم نیشخند یه همچین مامان بابای با حالیی داریا نیشخندچشمک

دوست دارم 7 تاااااا قلب

21.5.91

پسندها (2)

نظرات (1)

مریم
1 شهریور 92 23:09
قربونش برم من ک میخواد همه اینا رو تنش کنه و دل همه رو آب کنهههههههههه . جوووووووونم .


خدا نکنههههههه ایشالا با نی نی خاله مریمش با اون لباسای جینگیلی خوشمممللل