فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

دختر ناز مامان

1392/5/26 1:25
نویسنده : مامان و بابا
635 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دختر خوشگلم آخه مامانی تو چرا انقد ماه و مهربونی؟قلب مامانی من میدونم تو فرشته ای نیازی به اثباتش نیست... آخه چقدر آرومی گلم،شبا با مامان می خوابی صبحا با مامان بیدار میشی،زیاد ضربه های دردناک نمیزنی،از همه مهمتر جای زیادی نگرفتی و شکم مامانو گنده نکردی که مامان کمر درد نگیره...آخه الهی قربونت برم عشقم یعنی من لیاقت این همه خوبیتو دارم مامانی؟؟؟؟فرشته

 

عزیز دل مامان دختر مهربونم فرشته شیرین زبونم خیلی دوست دارم 7 تا دوست دارم قلبماچ

عشقم دیگه چیزی به تولدت نمونده مامانی،قلب مامان و بابا خیلی بی تابتهقلبهمه چیز آماده ورود فرشته صورتیمونه...با خیال راحت بیا گلم...یه عمر عشق تضمین شده به نامته قلب

26.5.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)