فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

فرشته صورتی من

تلاش

1392/6/16 17:32
نویسنده : مامان و بابا
267 بازدید
اشتراک گذاری

در آرزوی روزی هستم که تو بیایی

دوست دارم وقتی که تو می آیی تمام شهر را بشویم از دروغ

به یمن ورودت پاک کنم هستی را از بدی

کینه و بخل را محو کنم از روزگار

آرزو دارم وقتی که تو می آیی چشمان معصومت هرگز پلیدی را نبیند

قلب کوچکت نگیرد از این همه ناپاکی

اما باید ببینی .... باید بشناسی ....باید انتخاب کنی ....

من کنارت خواهم بود آنگاه که دلت شکست دلداریت می دهم

بهت زده که شدی شانه هایت را می گیرم

نمیگذارم روحت را تسخیر کنند

چون خوبی هم هست

عشق و ایثار هم هست

خدا هم هست

می آموزمت

همانگونه که پدر و مادرم سعی کردند به من بیاموزند

تلاش میکنم .... تلاش میکنم....

                                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

درنا(مامان محمدرهام)
18 شهریور 92 2:07
خیلی زیبا بوددددددد
این فرشته کوچولو کی میااااد


مرسیییی عزیییزم.ایشالا اواخر مهر میادش
mona
20 شهریور 92 3:30
آفرین به این ذوق خیلی قشنگ نوشتی شیما جان


مرسییییی مونای عزیییزم لطف داری خانومی