فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

فرشته صورتی من

بی تابی من

1392/6/18 15:56
نویسنده : مامان و بابا
319 بازدید
اشتراک گذاری

عزییز دل مامان دیشب دوباره خوابتو دیدمقلبپیشم بودی توی بغلم آرووووم مثل فرشته ها خوابیده بودیقلببوت میکردم بوست میکردمماچخیلیییی حس قشنگی بود عشقمقلباما انگار شیر نداشتم و خیلیییییی غصه خوردمناراحتمیدونم دیدن این مسائل توی خواب طبیعیه و الان اصلا نگران نیستم دخترکمماچمن به بدنم دستور دادم برات بهترین و گواراترین وشیرین ترین شیرو آماده کنه تا بیای و نوش جونت کنی ملوسک مامااااانقلب

 

دوست داشتنی ترینمقلبمامان برای دیدنت بی تابهقلبمرسی که به خوابم میای و آرومم میکنی...دوست دارم فرشته کوچولوی صورتیمقلبماچ

 

18.6.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
19 شهریور 92 9:46
سلام عزیزدلم
چه قدر مامان خوب و با احساسی هستی
خوش به حال کژال جون با این مامان مهربونش
عزیزم خیلی خیلی دوستت دارم خواهری ان شا لله زودی دخترتم میاد بغلت و همه اینا به واقعیت تبدیل میشه
خیلی کم مونده خیلی



مرسییی محیای گلم لطف داری خواهرییی بوووس
ازاده
24 شهریور 92 1:08
شیما جان بهت تبریک میگم واسه قلمه خوبت مثله نویسنده ها مینویسی ادم لذت میبره نوشته هاتو میخونه خوشبحاله کژال که بعدا کلی کیف میکنه واسه وبلاگش من هرچی سعی کردم وبلاگ بسازم دیدم فایده نداره چون نمیتونم مثله تو بنویسم فقط بلدم قربون صدقه برم



عزیییییییییییییییز دلم لطف داری آزاده جونم...این حرفارو نزن گلم من میدونم که خیلی روون و زیبا و پر احساس مینویسی واسه کسرای عزیییزم همون قربون صدقه ها شیرین ترین و پر محبت ترین حرفای یه مادر واسه بچشه...بووووس
تنهاترینم
16 بهمن 92 23:45
good