فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

هفت روزگیت مبارک عزیز دل مامان بابا

1392/7/26 2:13
نویسنده : مامان و بابا
1,918 بازدید
اشتراک گذاری

گلک مامان امروز بابای مهربونت سورپرایزمون کردقلبوقتی از بیرون اومد دیدم تو دستش یه جعبه کیک کوچولو و 3 تا شاخه گل رز قرمز بود...من اینجوری شده بودمسوالبعد توماج اومدش یکی از گلارو داد به من یکیشو به مامانی و یکیشم آورد گذاشت کنار تو دختر نازمقلببه هر گل یه کارت کوچولو وصل بود.وقتی خوندم دیدم روش نوشته بود:شیما بانو،عشقم،امیدم،گلم،هفت روزه که مادر شدی!مبارکت باشهقلب

روی کارت گل مامانی نوشته بود:مامان فریبا،مامان گلم،هفت روزگی مامان بزرگ شدنت مبارکقلبو روی کارت گل تو نوشته بود:کژال بابا دخمل گلم،هفت روزگیت مبارکقلب

یه کیک کوچولوام واست گرفته بود فداش بشم منقلب

قبلا بهت گفته بودم عشقم که 7 عدد مقدس منو باباییتهقلباز روز اول آشناییمون همیشه 7 بینمون بوده!7تا همو دوست داشتیمقلبحالام تو به جمع ما پیوستی و عددت 7 شده قربونیت بشم مامانیییییییقلبدوست دارم عروسک قشنگمقلب

هفت روزگیت مبارک باشه نفسمماچقلببرات بهترینارو آرزو دارم عمرمقلباینم چنتا از عکسای امروز:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الناز مامان طاها
26 مهر 92 2:25
افرين به اين باباي خوش سليقهالبته خوش سليقگيشون از انتخاب شيما جون مشخص بودانشاالله هميشه زير سايه خداوند شاد خندون باشيد


مرسیییییییییی الناز عزییزم لطف داری گلم
الناز مامان طاها
26 مهر 92 2:30
اااااااااااا يادم رفت......، فرشته صورتي خاله،عروسك خانم ٧روزگيت مبارك


مرسییی خاله جووووون مهربونم تولد شمام مبارک
الناز مامان طاها
26 مهر 92 2:45
راستي پس منم تو دنياي مجازي دوست مقدس هستم،چون متولد هفتمين ماه سالم


واااای وااااااااااااای واااای پس واسه همینه انقدر ماه وگلی الناز جونم

پس تولدت همین روزاست؟تولدت مبارک گلم
fafa
27 مهر 92 12:26
هفت روزگیت مبارک شیطون بلاااااااااااااااا


مرسییی خاله جووون
مامان بهراد
12 آذر 92 10:51
سلام دوست عزیز هزار هزار ماشالله واسه ی این پرنسس خانوم خوشگل توروخدا براش اسپند دود کن عزیزم وااااااااااااااااااای من که عاشقشم. الهی همیشه سالم و سلامت باشه و سایه ی پدر و مادر گلش روی سرش... با اجازتون لینکتون می کنم خوشحال میشم دوستای گلی مثل شما داشته باشم عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلاام خانووومیمرسییی گلم خیلی خیلیی خیلییییییییییی لطف داریفدای محبتت باعث افتخاره منم شمارو لینک میکنم گلم