فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

اولین خرید برای کژال کوچولو بعد از زمینی شدن

1392/7/26 15:03
نویسنده : مامان و بابا
387 بازدید
اشتراک گذاری

کزال مامانی وقتی به دنیا اومدی  وزنت 2840 بود و 48 سانتی مترم قدتقلبوقتی که اینارو روی کارت بیمارستانت دیدم فهمیدم که حتی یه لباسم توی خونه اندازت نداریم!!!واسه همین 19 ام بعد ازینکه مرخص شدیم و اومدیم خونه شیرتو دادم و خوابوندمت و سپردمت به مامانی و با بابا توماج رفتیم تیراژه تا چنتا لباس کوچولو واسه دختر کوچولومون بگیریمقلبخیلی سخت بود مامانی اما به عشق تو رفتم و اومدم...اما از بین همه اون لباسایی که واست خریدیم فقط یکیش سایزت شدناراحتقربونت برم عزیییز دلم که کوچولویی انقد مامااانییییییییییماچ

اینم عکست با لباسات!!!

 

فعلا این لباسارو به عنوان رو انداز میشه برات استفاده کرد!!!!الهییی دور قدو بالات بگردم ماااادرقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانه کیاناوهانا
26 مهر 92 15:41
سلام شیما جان وای که این نی نی چقدر بند انگشتیه تازه با سایز کردنش با این لباس معلوم شد راستی طبقه زیرین تیراژه لباس سایز 0 زیاد داره سایز 0گرفتی؟من برای هانااکثر سایز 0 ازاونجا گرفتم[قلب


میبینیی دوستم؟؟؟؟خیلیییییییییی کوچولوئه بچم اتفاقا زیر تیراژهرفتم اما اینایی که گرفتم کوچیکترین سایز موجودشون بود...حالا امروز میرم بهار ببینم چیزی گیر میاد واسه بچم...راستی عزیزو من هرچی میخوام وبلاگتو باز کنم ارور میده.آدرس وبلاگو درست گذاشتی؟اگه میتونی آدرسشو واسم پیام بذار بیام دوتا گل نازتو ببینم عزیزم
الناز مامان طاها
26 مهر 92 16:53
سلام شيما جونم،واي كه اين دخملي چقدر عروسكه،عزيزم بهش شير بده چشم به هم بزني ١ماهش نشده هيچ كدوم لباساش اندازش نيست،طاها كه دنيا اومد ٣/٢٤٠بود وزنش تقريبا ٢ماهش نشده وزنش شد ٥/٧٠٠ تا شير خودمو ميخورد وزن گيريش همينطور بود،اما وقتي شيرم تموم شد و شير خشك خورد بهش نساخت و مريض شد و لاغر پس تا جايي كه ميتوني بهش شير خودتو بدهعزيزم برو بهار لباسهاي سايز زير صفر واسه ني ني هاي ريزه ميزه داره


سلام گلم ای جوووووووووووون دلم طاهای خالهههههه چشم عزیزم حتما...امشب بهار بودم اما راضی نبودم الناز جونم
fafa
27 مهر 92 12:33
عزیزززززززززززززززززززززززم
باید واسش سایز نیو برن بگیری که کوچیکتر از صفره
یه چند تا وبلاگ سراغ دارم سایز های زیر صفر داره اما من خودم ترجییح میدم بگردم و لباس رو انتخاب کنم دوست داشتی یه نگاه به پست سرهمی و بادی هاش بنداز سایز های زیر صفر داره
http://melodywear.persianblog.ir/


نگران قد و وزنشم نباش شیر خودتو بده بهش تا حسابی تپل مپل بشه

مرسییییییی عزیز دلم
میترا
30 مهر 92 16:34
خانمی نری زیاد لباس ریز بخری نوزاد زود رشد میکند مهران 20 روزش بود لباس های صفر اصلا اندازه اش نبود


حتماا عزییز دلم