فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

فرشته صورتی من

دختر گلم پیرهن چین چین پوشیده!

1392/9/7 15:36
نویسنده : مامان و بابا
623 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان واسه 40 روزگیش لباس چین چین پوشیده بود مامان فداش بشهقلبانقدر ذوق کردم که لباست اندازت شده که نگووووووووووووووووونیشخندقلباینم دو تا عکس از دخترم:

 

 

 

خاله جوووناااشقلببه نظرتون پیرهن به دخملم میااد؟؟؟؟

 

این عکسم که این زیره داستانش اینه که جیگملی مامان یه روز انقدر گریه می کرد و بهونه میگرفت که مامان نمیدونست چیکار کنه...بعد تصمیم گرفت که گلشو ببره حموم تا شاید آروم بشه.وقتی می خواست بره حوله و وسایل قرتی خانومو بیاره دخملیو همینجوری به شکل نشسته گذاشت گوشه گهواره و رفت سمت اتاق که یهو دید داره صدای خنده میاد!برگشت و دید بلههههههههههههههههه!خوشگل خانوم از این حالتی که مامان نشونده بودش خوشش اومده بود و داشت میخندید!دیگه خلاصه تا اومدم دوربینو بردارم و بیام همین یه ته خندتو تونستم شکار کنم خوشگل دوست داشتنی منقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مهسا مامان نویان
7 آذر 92 15:42
عزیزم ماشالله چه دختر نازی چه مامان خوشگلی خیلی وب خوبی داری با اجازه لینکت میکنم شمام اگه دوست داشتی به ما سر بزن
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیییییییییییییییزمباعث افتخارهمنم لینکتون کردم
مامان فاطمه
7 آذر 92 16:38
قدم نورسیده مبارک. ماشالا. به ما هم سر بزن
مامان و بابا
پاسخ
مرسی گلم باشه حتما
مینا
7 آذر 92 18:33
سلام شیماجون خوبی عزیزم؟ کژال جون خاله رو ببین که همه ژستای آتلیه رو از بر کرده ایشالله که چشم بد از این خونواده ی خوشبخت دور باشه گلم
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلکم ما خوبیمتو خوبی؟نیایش خاله خوبه؟الهی من فدای تو بشم مرسی گلکمدوست دارم
مینا
7 آذر 92 18:37
من که میگم این دخملیا خوردن دارن نگو نه
مامان و بابا
پاسخ
واقعا گلم
Nana
7 آذر 92 19:55
farideh
7 آذر 92 20:51
سلام هم خودت ماهی هم دخترت گل و خوشگل به من و دخترم هم سر بزنید مرسی
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم مرسییییییییییییییییییییی گلم آدرس وبتو واسم نذاشتی که
نازنین
8 آذر 92 2:19
سلام... چه گل دختر دوست داشتنیو نازی دارین. خدا براتون نگهش داره. من با اجازه لینکتون کردم. خوشحال میشم اگه به ما سر بزنید.
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی لطف داری خانومیباعث افتخاره منم شمارو لینک میکنم
مامانه کیاناوهانا
8 آذر 92 2:50
برای کژال عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی خاله جوووون
مامان پرهام
8 آذر 92 11:25
بووووس واسه ی فرشته کوچولو
مامان و بابا
پاسخ
مرسیی گل من
آدرینا
8 آذر 92 14:47
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
8 آذر 92 18:54
ای جااااااااااااااااان نازی
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
8 آذر 92 18:54
اجی جووووووونم تولدت مبارک
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییییییی عزییییز دلم مننن
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
8 آذر 92 18:55
الهی خاله قربونت بشه
مامان و بابا
پاسخ
خوودا نکنهههههههههه خاله جووون
الناز مامان طاها
8 آذر 92 23:38
اخه اين ديگه پرسيدن داره ميشه اين فرشته ناز و خوشگل خاله چيزي بهش نيادمثل يه تيكه ماه شدهكژال از اوناست كه شعار خوشتيپي از كودكي رو داره اجرا ميكنه،اي من به فداي تيپت فرشته كوچولو
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییییییییییی خاله جووووووووووون مهربوووونشلطف داری الناز جونم
مریم مامان شاینا
9 آذر 92 2:12
عسلم معلومه که پیراهن بهت میاد مبارکت باشه عروسکم عزیزم با اجازه تون لینکتون کردم
مامان و بابا
پاسخ
مرسیی خاله جووونباعث افتخاره
یک آدم رنگ عوض شده!!!!!!!!!
9 آذر 92 11:18
واژه مادری را آدمایی مثل شما معنا می‌دن، عاشق، صبور و مهربان همیشه سالن باشید و شاد در کنار هم
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم لطف داری خانومی
نيلوفر( مامان پرهام )
9 آذر 92 11:28
بوس فراوان واسه فندق كوچولو
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیز دلم
مریم(مامان حنا)
9 آذر 92 12:05
من فدای تو بشم ک انقد عسلی شدی . میام قورتت میدما.... معلومه لباس خوجلت بهت میاد دخمل نانازی ما
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه خاله مریم جووووووووووووونقربون خودت و حنا خوشگله
هدی(مامان نی نی)
9 آذر 92 15:08
ماشالا چه نازه.ایشالا قدمش براتون خیر باشه.
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیز دلم
ماری
9 آذر 92 17:06
ماشالله اسپند یادت نره برای بچه دوود کنی
مامان و بابا
پاسخ
مرسیی عزیز دلم
fateme
9 آذر 92 21:22
اي جونم كاش منم ازاين فرشته هاداشتمخداحفظش كنه
مامان و بابا
پاسخ
عزییز دلم ایشالا هرچی میخوای خدا بهت بده گلم
سپیده
9 آذر 92 23:30
سلام.چه دخمل بامزه ای من تازه باهاتون اشنا شدم
مامان و بابا
پاسخ
سلام مرسی عزیییزمخوشبختم از آشناییتون
بهار
10 آذر 92 5:32
قالب وبلاگ و تقویم کامـــــــــــلا سفارشی با عکس کوچولوتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com/
سهیلا مامان آیسا
10 آذر 92 8:44
ای جونممممممممممم
میترا
10 آذر 92 11:36
ای جان دختر قرتی چه ناز شده ادم دوست داره بخورتش
مامان و بابا
پاسخ
مزسییییییییی میترای گلم
mona
10 آذر 92 21:26
سلام شیما جون خوبی عزیزم کژال جونم خوبه؟ خوشگل خاله خیلی لباست بهت میادا عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
سلام مونای گلممرسییییییی عزیز دلم
مامان نفس
12 آذر 92 10:22
سلام عزیزم کژال جون خیلی نازه ، همیشه بهتون سر میزنم وقتی عکسای جدید کژال جونو میبینم دوست دارم بخورمش با این لباس هم خوردنی تر شده خاله فدای اون لبخندت بشه با اجازه لینکتون میکنم عزیزم تا بتونم بیشتر کژال جونو ببینم
مامان و بابا
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااام عزیییییییییییییییییز دلممرسیییی گلملطف کردی گلمباعث افتخاره خانومی منم شمارو لینک میکنم
مامانه کیاناوهانا
12 آذر 92 11:05
خصوصی
fafa
12 آذر 92 19:07
ای خداااااااااااااا نیگاش کن این قرتیو عروس من میشییییییییییی؟
مامان و بابا
پاسخ
آی جووووووووووووووووووووونمن قربون دوست گلم و گل پسریش بشم الهییییییییییییییییمبارکههههههههههههههه گلممم
مامی رونیا
14 آذر 92 1:32
مامان شیما اینم سوال داره؟ کعلومه که به این فرشته کوچولوییی ناااااااااااز همه چی میااااااد چون خودش هزار ماشالا خوشگلههه عین مامانشش.
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییییییییییی عزیییز دلمقربون روجای خوشگلم و رونیای نازش بشم من
مامان فرزانه
20 آذر 92 8:59
سلام فرشته صورتی ماشاالله ماشاالله چقدر نازی خدا حفظش کنه من از 5 ماهگی منتظر دیدن شما و پسرم بودم شما 1 کم از پسر من بزرگتر بودی ولی شیطونک من 23 روز زودتر بدنیا اومد الان 14 روز از شما بزرگتره تا الان وقت نکردم به وبلاگتون سر بزنم الن که دیدمت کلی ذوق کردم . میبوسمت عزیزم . راستی میدونستی یکی از بهترین مامانای دنیا نصیبت شده قدرشو بدون گلی خانم
مامان و بابا
پاسخ
سلام فرزانه عزیزمای جون دلمخدا گل پسری رو برات حفظ کنهمایه افتخاره که دوستایی مث شما داریم من و دخملیاز آشناییت خوشبختم.بازم بهمون سر بزن
نیوفر
30 آذر 92 11:46
ای جوووون همه چی به دخملت میاد شیما جونم
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی نیلوفر گلم