فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

فرشته صورتی من

شیطونک من

1392/3/23 20:37
نویسنده : مامان و بابا
385 بازدید
اشتراک گذاری

واااااییی عزیز دلم قربونت برم که انقد بلاییییی دختتتتتتر ی خنده امروز وقتی دکتر داشت دستگاه می ذاشت روی شکمم که صدای قلبتو بشنوه تو یه لگد زدی به دستش و رفتی اون پشت مشتا قایم شدی و نذاشتی دیگه صدای قلبتو بشنوه نیشخند مثل مامانی شیطون بلاییییی لابد کلیم ازین کارت خوشحال شدی الهی فدات بشم ممممممنننن قلب گل خوشگل من...

امروز یکی از مامانایی که می شناسم دکتر بهش گفت فردا نی نی هاش به دنیا میان فرشته انقد خوشحال شد که نگووووو البته مامان شیمای توام آرزو کرد که این چند ماهم به سلامتی طی بشه و تو رو زودتر بغل کنه...

 

دوست دارم عزیز دلم...هفت تا دوست دارم قلب(هفت عدد مقدس من و بابا توماجته برای ما هفت یعنی بی نهایت یعنی مقدس...)

راستیییی از دیشب وول حوردناتو حس می کنم نیشخندخیلی حس خوبیههههه قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)