فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

فرشته صورتی من

شب آخر...

1392/7/18 1:01
نویسنده : مامان و بابا
1,740 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان امشب شب آخریه که توی شکمم هستی...فردا صبح قراره توی بیمارستان آتیه با عمل سزارین پا به این دنیا بذاری...

حالم عجیبه...هم خوشحالم هم ناراحت...

عزیییزم پیشاپیش تولدت مبارکقلببه امید خدا فردا عصر از طرف تو شمع تولدتو فوت میکنم و برات آرزوی سلامتی،موفقیت،خوشبختی،سعادتمندی،خوشحالی،عاقبت بخیری و در نهایت عشق میکنمقلب

اینم یه عکس از آخرین لحظات باهم بودنمون عزیز دلم:

 

 

دوستای گلم که این مدت منو تنها نذاشتین و جویای احوال ما بودین از همتون بی نهایت ممنونم و به همتون التماس دعا دارم...متاسفانه برعکس خواست من که دوست داشتم طبیعی زایمان کنم شرایط مارو مجبور کرد که تن به سزارین بدیم...البته خواست خدا برام مهم تر از هرچیز دیگست...انشالا فردا یعنی 18.7.92 کژال عزیزم به دنیا میادقلبخیلی برام دعا کنید دوستای گلمماچدوستون دارمقلببه محض اینکه بیام خونه و بتونم از احوالمون براتون میگم...

17.7.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الناز مامان طاها
18 مهر 92 1:13
واااااااي شيما جونم چقدر خوشحالم كه ميتونيم گل دخملمون و ببينيماصلا نگران نباش عزيزم،الان واست ايت الكرسي و وان يكاد خوندم،انشالله به سلامتي گل دخترت مياد توي بغلتما رو بي خبر نذاريا،منتظرتيم


مرسییییییییییی الناز عزیزم دوست دارم خواهر گلم
مامان کیاناو هانا
18 مهر 92 3:30
امیدوارم که روزهای خوشی رو با نی نی تون داشته باشین برای سلامتی 2 تاتون دعا میکنم


ممنووووووووووون عزیز دلم و همچنین من برای شما
ساينا
18 مهر 92 4:22
به سلامتي شيما جون
اميدوارم كه از ايز به لعد در كنار كزال جون لحظات شيريني در انتظارتون باشه شيرين تر از بارداري بوس


ممنونتم ساینای گلم عزیزمی
fafa
18 مهر 92 9:10
جیغ
جییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
نهایت ذوق کردن من همیشه به جیغ ختم میشه
وای تولدتش مبارک
قدم نو رسیده برا مامان باباش مبارک
وای زود بیا عکسشو بزار که دارم میترکمممممممممممم

الهی قربونت برم چه نازو تپلی هستی
ای دون


فداات بشم مننننننننننننن عزیز دلم کی شه من برای تو ذوق کنم گلم
خدا نکنههه گلم میبینی چه تپلی شدم؟!از فردا پس فردا رژیمو شروع میکنم
فرنیا
18 مهر 92 10:25
سلام عزیزم. امیدوارم دختر نازت به سلامتی به دنیا بیاد و سال ها زیر سایه پدر و مادرش زندگی سربلندی داشته باشه.
ازت می خوام موقع زایمانت برای سلامتی همه بچه ها دعا کنی. خصوصا بچه ای که چند روز پیش از بلندی افتاده و الآن تو کماست.
از همین الان صورت لطیف دختر نازتو می بوسم.
مراقب خودت و عزیز کوچولوت باش.
راستی به وبلاگ پسر من هم سر بزن عزیزم.
بای


الهی بمییرم براش ایشالا زئد زئد خوب شه...
مرسی خانوم گل حتما سر میزنم عزیزم
ازاده
18 مهر 92 12:16
ای جونم واسه مامان خوشگل.. انشاالله که زایمان راحتی داشته باشی
الان که دارم این ومینویسم به احتمال زیاد کژال جون تو بغلته خوشبحالت مارو هم دعا کن


مرسی آزاده گلم ایشالا توام زایمان راحتی داشته باشی و قدم کسرای گلم برات عااااااااااااااااااالی باشه مامان خوجل
رز
18 مهر 92 14:25
سلام عزیزم من تازه با اینجا آشنا شدم
ایشالا به سلامتی فارغ بشی


مرسییی خانوومی لطف داری
رز
18 مهر 92 14:25
برم آرشیو بخخونم عزیزم چه سیسمونیه نازی داره دخترت
رز
18 مهر 92 14:26
منتظر خبر سلامتی خودت و گل دخترت
. عکس های پرنسس کوچولو هستیم


ممنون عزیییییییییز دلم
هلیا
18 مهر 92 21:53
واااااااااااااااای بسلامتی شیما جون
اصلآ وقتی خوندم تپش قلب گرفتم نمیدونم چرا ...
امیدوارم هر دوتون سلامت و با لب خندون برگردین
و تا آخر عمر خوشبخت خوشبخت باشید


ممنوووووووووووون هلیای عزییییییییییییییزم و همچنین شما فدای قلب مهربونت
الناز مامان طاها
18 مهر 92 23:37
سلام خاله جون،فرشته کوچولوی من زمینی شدنت مبارکمنتظر دیدن روی ماهت هستمشیما جون خوبی؟بهت تبریک میگم مامان خانم


سلام خاله جووووووووووووووون گل خوبم الناز عزیزم ازین بهتر نمیشه!!!
مامان نازنین
26 بهمن 92 12:50
ماشالا هزار ماشالا از صورتت معلوم بوده دختر داریاااااااااااااااااااا
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیییزم