فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

فرشته صورتی من

بازم خوابتو دیدم عروووووووووووووسکم

1392/7/14 0:55
نویسنده : مامان و بابا
436 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامااان دیشب برای بار چندم خوابتو دیدمقلببه دنیا اومده بودی ولی هنوز توی کیسه آب بودی و پرستار داشت میبردت که تر و تمیزت کنه...

ولی تو داشتی از اون تو منو نگاه میکردیقلبصورتت گرده گرد بود مماخت عین بابات بود اماااااااااااا چشمای نازت آبی روشن بودقلبهمینجوری داشتی به من نگاه میکردی و من بلند بلند قربون صدقت میرفتمقلبمیگفتم ماماااااانی قربون اون مماخ گردت برم فدای اون صورت ماهت بشم توام غش غش میخندیدی و اون لثه های بی دندونت معلوم میشدقلب

مامان جون دارم میمیرم براتقلبهمه دنیای منیقلبدوست دارم گلکمقلب

13.7.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الناز مامان طاها
14 مهر 92 1:27
بذار بیاد مامانی آرزوی خوابیدن و خواب دیدین به دلت میمونه ولی همین بیخوابی ها هم شیرینه


طوری نیست الناز جونم...بالاخره همسری به درد همچین جاهایی میخوره دیگه
مریم m2
14 مهر 92 1:31
مامانی خوب دیگه چیزی نمونده تا بیاد بیشت تو بغل بگیریش نوازشش کنی




بله مریم جونم دیگه چیزی نمونده
سفارش نمدی
15 مهر 92 0:06
سلام شیما جان در صورت سفارش و تعداد بالا بله تخفیف هم میدیم.فقط تاریخها تا 2 آبان پر هست و اگر بخواین باید زود سفارش بدید تا تاریخ بدم بهتون و باتوجه به تعداد کارتون انجام خواهد گرفت ممنون
شیما مامان شاهین کوچولو
15 مهر 92 0:07
واییییییییی یادش بخیر منم خیلی خواب میدیدم... عزیزم ایشاله زودتر نینیتون رو تو بغل بگیری... وای که اگه همه دنیا رو بهت بدن حاضر نیستی این لذتو از دست بدی... حالا این نینی ناز کی به دنیا میاد؟؟؟؟



عزییز دلمیی خانومی ایشالا به زودی زودی میادش مرسی که به ما سر زدی
fafa
15 مهر 92 18:29
واااااااااای الهی فداتون بشم
من چند روزیه خونه مامانم هستم و تا امشب نیومدم نت اولین صفحه ای که باز کردم به شوق دیدن روی این گل دختر وب شما بود اما ضحی خیال باطل آخ فداش بشممممم من عاشق نی نی هایم خدا به سلامتی فارقت کنه و حالت خوب باشه و زودی بیای عکسای خوشکلشو برامون بزاری





الهیییییییییییی فدات شم عزیز دلم مرسی لطف داری گلم دعا کن واسمون خانوم گل
الناز مامان طاها
16 مهر 92 16:32
سلام فرشته كوچولو،پس كي ميايروزت مبارك عزيزم


مرسی خاله جون گلم
ساینا
17 مهر 92 21:00
زوئی و به سلامتی میاد بغلت عزیزم امشب هیجان خاصی دارم خوش باشی


مرسییییییییییییییییی عزیییز دلم
هلیا
17 مهر 92 22:04
سلام عزیزمم
امیدوارم خوب باشی و این روزای آخرُ به سلامتی بگذرونی و زودتر روی ماه نی نیتو ببینی


سلام گلم فدات بشم من الهییی مرسی خانومی
mona
18 مهر 92 0:12
چه خواب باحالی شیما ایشالا نی نی خوشگلتو هر چه زودتر سالم بغل کنی


مرسی عزیییزم دعا کن واسم گلم