فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

فرشته صورتی من

کادوی یادگاری آقای فروشنده!

1392/6/23 23:00
نویسنده : مامان و بابا
530 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم یه مغازه تزئینی فروشی توی پاساژ میلاد نور هست که مامان هروقت میخواد هنرنمایی کنه وسایلشو از اونجا میگیره...فروشنده هاش یه زن وشوهر تقریبا کر ولال هستند که خیلیییی خیلییییی مهربون و دوست داشتنینقلب

چند روز پیش که رفته بودم وسایل مورد نیازم واسه ساختن سبد بیمارستانتو بگیرم متوجه بارداری من شدند و کلی ذوق کردن،مخصوووصا وقتی فهمیدن که تو دختریقلبخلاصه وقتی میخواستیم خداحافظی کنیم آقای فروشنده رفت و این جامدادی موزیکالو آورد و به عنوان کادو به من دادقلبکه البته کادوی شماستماچ

 

 

چقدر خوبه که همچین آدمایی وجود دارن،آدمایی که تو غشق ورزی و محبت از هم سبقت میگیرنقلبامیدوارم هرجا هستن خوشحال و خوشبخت باشن...(در ضمن به لطف خدا اون زن و شوهر دوتا دختر ناااز و دوست داشتنی دارن که سالم و سرحالن و بسیاااار خوش سر و زبون)

این خاطره مربوط به21.6.92 است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الناز مامان طاها
23 شهریور 92 23:16
چنین آدمهایی نایاب شدن تو این دور و زمونه
مبارکت باشه اینو همیشه به عنوان یادگاری نگه دار.


واقعاااا...حتما
fafa
29 شهریور 92 0:03
آره واقعا الان وقتایی که لک بینیم زیاد میشه نمی دونی چه حسی دارم همش میگم خدایا ببخشید خدایا ببخشید دیگه نمی نالم حتی الان که دارم برات کامنت میدم ساعت شبه و کلییییییییی حالم بد اما سپاسگزار خدام همه جوره بابت این هدیه زیبا



آخی عزییییز دلم...دور از جونت ولی از من میشنوی 3 ماه اولو تا میتونیییی استراحت کن مخصوصا که میگی لک بینیم داری...ایشالا زود زود بگذره . حالت خوب خوب شه...بووس