فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

فرشته صورتی من

مامان شیما و بخور بخور!!!!و عاشقانه ای کوتاه...

1392/6/30 3:21
نویسنده : مامان و بابا
429 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز و ملوووسمقلبمامان دو روزه با هر سختی که شده داره حسابی میخوره که دخمل گلش بهتر وزن گیری کنه...البته همین حالاشم وزنت طبق هفته بارداری نرمال و خوبه...اما من میخوام یکم بیشتر وزن بگیری و در ضمن بدن خودمم آسیبی نبینه در اثر کم غذا خوردن...(تو 2 هفته گذشته 1 کیلو کم کرده بودم آخه در اثر بی اشتهایی و غذا نخوردن) میخوام تو این 3 هفته حداقل 3 کیلو اضافه کنم...خلاصههه از اینور میخورم از اونور حالت تهوع شدییییییییییییییییییییید میگیرمناراحت

همه اینا به کناار...امیدوارم صحیح و سلامت بیای بغلم و ازون به بعد رشدت و سلامتیت کامل باشهقلبدوست دارم دختر نازم،مایه افتخارم،تبلور آرزوهای قشنگ مامانیییقلبهفته دیگه معلوم میشه که مامان میتونه طبیعی شمارو به دنیا بیاره یا باید سزارین بشه...هرچه پیش آید خوش آید،چونکه از خدا خواستم هرچی به صلاحه پیش بیاد عزیزکمماچدیگه اینکه این روزا یکم فشارم بالاست و برای بار سوم تست پروتئین 24 ساعته دادم و خدارو شکر منفی بود...دکترم بهم گفته فعلا استراحت کنم و زیاد بیرون نرم...یعنی فقط بخورم و بخوابم!نیشخند

 

راستی دیشبم دوستای مامان و بابا خونمون بودن،دست بابا توماجت درد نکنه همه کارارو انجام داد و خیلییی خسته شدخمیازهیه کیک کوچولوی صورتیم واست گرفتیم و اومدنتو جشن گرفتیمقلب

چهارشنبه هفته پیشم رفتیم آتلیه و این روزای قشنگو ثبت کردیمقلبیه عکسم با کیک پوشکی و سبد وسایل بیمارستانت که خودم درست کرده بودم گرفتیم مخصوص اتاقت،خودمونم لباسامون صورتی بود و بک گراند عکس سقید...فک کنم خیلیییییییییییی به اتاقت بیاد عشقمقلباین عکسو تا 10 مهر بهمون میده اما بقیشو گفته یک ماهی طول میکشه...فک کنم با خودت میریم تحویلشون میگیریمنیشخندالهییی فدای اون صورت زیباات بشم مننننننننقلب

 

از 4 شنبه این هفته به بعد روز شماری مامان شروع میشه نفسی مننقلبآرزوی 24 سالم بزودی براورده میشه و مادر میشمقلبچقدر باهم خاله بازی کنیم،نقاشی بکشیم،برقصیم،بخندیم...چقدر باهم بابایی رو دوست داشته باشیمقلبهر روز ساعت 6 من وتو ترگل و ورگل آماده اومدن بابایی بشیم...من رژ بزنم تو بگی منم میخواااام اونوقت برم اون ست لوازم آرایش مخصوص بچه ها که قبلا برات گرفته بودمو بیارم و بدم بهت...تو از ته دلت ذوق کنی و بدویی بری تو اتاقت...وقتی برمیگردی حتی ابروهاتم رژ قرمز زده باشننیشخندقلب

بپری بغل بابایی بگی برام آهنگمونو بزن،بابایی شروع کنه به زدن و خوندن و تو عاشقونه نگاش کنی و ما عاشقونه با معنی آهنگ که تو هنوز هیچیشو نمیفهمی پرت شیم به 20 سال دیگه...اونجایی که میگه تو عروس شدی فامیل کس دیگه ای روته(آهنگ خارجیه)و داری میری پی زندگیت بغض من و بابایی بشکنهنگرانگریهولیی تو متوجه نشی...من بیام بغلت کنم محکم توی بغلم بگیرمت،انگار که با این کار میتونم جلوی رفتنتو بگیرم!!!!!بو بکشمت،انقدر ببوسمت که لبام ترک بخورن و تو کلافه از این همه محبت خیلی کودکانه آغوشمو پس بزنی و بری سراغ بازی...من و توماح با چشمای خیس به هم نگاه کنیم...همدیگرو عاشقونه بغل کنیم و به هم بگیم هنوز خیلییییییییییی به اون زمان مونده...هنوز خیلییی وقت داریم...قلب

 

اون روزا زیاد دور نیست دخترک زیباروی منماچروزای باهم بودنمون خیلی نزدیکه...

30.6.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهار
30 شهریور 92 3:28
عزیزم سیسمونی نینی نازتو دیدم خیلی خوشگل بود ایشالله بسلامتی بدنیا بیاد و استفاده کنه
پیشاپیش ورودت رو به جمع مامانهای دختر دار تبریک میگم روزهای خیلی خیلی شیرینی پیش رو داری انشالله


مرسییی بهار عزیزم لطف داری خانومی...خیلی ممنون.میدونم چه روزای فوق العاده ای در پیشه ممنونم از خدای بزرگ
الناز مامان طاها
30 شهریور 92 3:33
انشاالله به زودی میاد بغلت و به تموم این آرزوهات میرسی،مامانی زایمانت خیلی نزدیکه اونوقت هنوز تصمیم نگرفتی طبیعی زایمان کنی یا سزارین بشی


مرسیی عزیز دلم.من که طبیعی میخواستم اما دکتر گفته به احتمال زیاد نمیشه و این هفته لگنمو چک میکنه و تصمیم نهایی گرفته میشه...مگه همه تو هفته 37 این کارو نمیکنن؟
مامان محیا
30 شهریور 92 9:37
سلام مامان شیما خوبی؟
چه متن قشنگی نوشتی عزیزم اشک تو چشام جمع شد.به این فکر کردم که یه روزی این اتفاق برای دختر منم میفته و میره از پیشمون
هنوز نیومده نگاه ما به چیا فکر میکنیمااا



سلام عزیییییزم محیا جونم فدای تو...آره میبینی تورو خدا!!!!!!
مامانِ حنـــــــا
31 شهریور 92 11:38
با این نوشته هات اشک ما رو در آوردی ... شیما عالی مینویسی ......... عاشقتونم


گریه نکن عشقم...این راهو همه باید بریم...فدای تو بشم من...منم عاشقتونم
vadie
31 شهریور 92 19:58
سلام گلم ممنون که به ما سرزدى من جوابتو تو وبم دادم اگه زحمتى نيست اونجا ببين سيسمونى هم خيلى قشنگ بود ايشالا به سلامتى ازشون استفاده کنه نى نى راستى اسم گل دخترو نگفتى
مواظب خودت باش عزيزم


سلام عزییز دلم مرسی که جوابمو دادی حتما الان میام میبینم...چشمات قشنگ میبینه خانومیی
اسم گل من کژال هستش فدات شم
helen
29 آذر 92 21:40
shima junam emruz dashtam dobare arshiveto mikhondam neveshti ax ba lebas sorati o posh zamine sfid o keik poshaki mishe age mishe in ax bezari baramun benazaram kheyli b ayad shik o ziba bashe shima junam kheyli basaligeie
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزیزم ولی گذاشتم یه بار که سایت متاسفانه سانسورش کرد