فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

فرشته صورتی من

کادوی بابایی و مامانی(ذخیره بند ناف رویان)

1392/7/11 14:39
نویسنده : مامان و بابا
436 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم فرشته کوچولوی صورتیمقلببابایی و مامانی (مامان بابای من) پیش پیش کادوی تولدت که هزینه قرارداد ذخیره بند ناف رویان بودو دادن به من و بابا توماجت.الهی قربونشون برمقلبدستشون درد نکنه که انقد به ما محبت دارن...خلااااصه امروز پنج شنبه 11.7.92 صبح با بابا توماج رفتیم رویان وقرارداد بستیم...الهی هیچ وقت لازم نباشه ازش استفاده کنیماچ

خیلی دوست دارم عزیزکمقلب7تاااا دوست دارمقلب

11.7.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الناز مامان طاها
11 مهر 92 23:55
طاها هم ذخيره بند ناف و داره،انشالله كه هيچ وقت بهش احتياج پيدا نميكنن،به ما كه يه كيف با يه ساعت هم به عنوان هديه دادن،به شما ندادن؟


الهی آمیییین...چرا به ماهم دادن،یه کیف صورتی و یه ساعت میکی موس آبی!
مریم
12 مهر 92 0:03
سلام مامانی خوب که این همه زحمت کشیدی برای فرشته کوچولوت دستت درد نکنه[گل


سلام عزیز دلم...مرسی که به ما سر زدی
عاطفه
12 مهر 92 22:12
ایشالله گل دختر هیچ وقت بهش نیاز پیدا نکنه و همیشه سلامت باشه


مرسییی عزیییزم
ماری
4 آذر 92 19:43
هزینش حدودا چقده عزیزم ؟
مامان و بابا
پاسخ
فک کنم 1800 خود رویان میشه و نزدیک 200 هزینه آزمایشات مادر عزیزم