فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

فرشته صورتی من

گل خوشبوی مامان و بابا

1392/3/23 20:38
نویسنده : مامان و بابا
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز ماماااااااان دختر قشنگمقلب الهی مامانی قربون اون دست و پاهای کوچولوت بره گلکم قلب

امروز با بابایی رفتیم دکتر برای چکاپ سلامت جنین ماه پنجم...برای اینکه شما حسابی تکون بخوری و راحت خانوم دکتر همه چیزتو چک کنه کلی چیز شیرین با خودم بردم که بخورم...به هزار زور و التماسم خوردم!اما دریغ از یه تکون شما لبخندتازه امروز فهمیدم که گل مامان از سونو زیاد خوشش نمیاد چون دائما پشتتو میکردی و سعی داشتی با دستات صورت کوچولوتو بپوشونی... وای که چقد عاشقتم ناز نازک ملوسکمقلب تازه از خانوم دکتر خواهش کردم یه عکس 3 بعدی خوجل موجل از دخترم بگیره... نمی دونیییی چه عکسی شد...کلی من و بابایی واست ذوق کردیییییم همه چیزت کپی باباتهههه نیشخند از گردی سرت گرفته تا لب و بینی قلب بابایی که کلی تو دلش قند آب کردننیشخند خیلی خوشحاله که دختر گلش بهش انقد شبیهه...

خلاااااااصههههه...

وقتی اومدیم خونه من میرزا قاسمی اصل خوردم که خیلیم دوست دارم .بعدش فهمیدم که توام مث منی و از غذا لذت بردی چون یه سره داری تکون می خوری و منو غرق شور و شعف می کنیقلبنیشخنددختر گلم،ناز نازکم،ملوسکم،فرشته صورتیم قلب بی نهایت دوست دارم و برات بهترینارو آرزو دارم قلب

مامانی خوشحالنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)