فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

فرشته صورتی من

دوست دارم

1392/3/23 20:41
نویسنده : مامان و بابا
302 بازدید
اشتراک گذاری

نیشخندلحظه دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام مستم

باز می لرزد دلم دستم

باز گویی در جهان دیگری هستم...

های!نخراشی به غفلت گونه ام راتیغ

های!نپریشی صفای زلفکم رادست

و آبرویم را نریزی دل!

         لحظه دیدار نزدیک است...

 

 

دختر گلمممم قلب نصفه راهو رفتیم به لطف خداااا نیشخند نمی دونی چقدر خوشحالم عزیزززززززززززززم.این روزام که تکوناتو بیشتر  حس می کنم و دائما قند تو دلم آب میشه... نیشخند 

مامانی امروز من و بابایی شهرو زیرورو کردیم واسه یه قرصی که من باید حتما بخورم ولی گیر نیومد ناراحت کلی ناراحت شدم هم واسه خودم هم واسه کسایی که بیماریای سخت دارن ناراحت طفلکیا هم اینکه داروهاشونو به سختی باید گیر بیارن هم اینکه لابد خیلییییم گرون شده داروشون...ناراحت امیدوارم حالا که وضعیت اینطوریه خود خدا درمانشون کنه و کسی بیماری و بدبختی عزیزشو نبینه... ناراحت همین جور که داشتم به این چیزا فکر می کردم با خودم گفتم نباید بذارم آینده تو و خواهر برادرای آیندت توی ایران خراب بشه چون فعلا اینجا هیچ جوره جای مناسب زندگی نیست... و با تموم سختی تصمیم گرفتم هروقت کارمون درست شد و مدیکالمون اومد بهونه گیری نکنم و (فعلا) بریم اونور...اما بهت قول نمیدم برای همیشه اونجا بمونیم،چون من عاشق مامان بابامم و اگه اونا نیان اونجا پیشمون من دووم نمیارم ناراحت و باید به وقتش کمک حالشون باشم قلب مامان بابای من بهترین و مهربون ترین مامان بابای دنیان عزیززززم حالا خودت میای و می بینی ماچ

راستی اینم بگم که دختر گلم ماشالا چه پا قدمی دارههههه، هنوز خودت این دنیارو ندیدی اما برکتت زودتر از خودت اومده جیگر مامااااان قلبماچ اولیش اینکه ما خونه قبلیو فروختیمو یکی دیگه خریدیم توشم کلی خوشگل کردییییم نیشخند بعد اینکه مامانی و بابایی (مامان بابای من) بالاخره خونشونو فروختن و یه نوساز خوجل خریدن هورا و تازه یه زمینم تو کلار دشت خریدن ودارن توش یه ویلای تووووپ می سازن نیشخند من و بابا تم میخوایم پولامونو جمع کنیم و یه استخر سرپوشیده تو حیاطش درست کنیم نیشخند وااااااااااااااااایییی چه ششوددددددددددددددددنیشخند همه 4 شنبه 5 شنبه جمه ها میریم اونجا کلییی حال می کنییییم چقدر بهت شنا یاد بدم گوگوللم قلب

خلااااصهههههههه خانومی مامااان همه چیز واسه اومدنت آمادست همه چیز نو و تمیزه خیال باطل فقط جای خودت خالیه عزیزکم ماچ

مامان عاشقته عزیزکم قلب

 

پسندها (1)

نظرات (0)