فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

فرشته صورتی من

این روزها

1392/3/24 16:46
نویسنده : مامان و بابا
797 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان این روزا منو بابایی حسابی مشغول کارای خونه هستیم... اتاق خوشگل تو رو هم مرتب کردیم و 5 شنبه هفته دیگه هم ست تخت و کمد و ویترینتم میارن نیشخند خیلی خوشحالیییییییم نیشخند 

این روزا یه کم دلدرد و کمر درد دارم اما نگرانیم فقط اینه که این درد نشون دهنده ناراحتی تو نباشه وگرنه همه جون من فدای تو قلب  راستی بابایی (بابای بابا ) فردا داره میره مسافرت و قراره واسه دختر نازم کلی چیزای خوشگل سوغاتی بیاره هورا 

خیلی دوست دارم دختر خوشگل ماماااان قلب

در ضمن از ٢٠ خرداد تکونا و ضربه هاتو بهتر و بیشتر حس می کنم ماچ خیلی حس شیرینیه... هربار که یه تکونی می خوری کلی می خندم نیشخند باباییم از خنده من می فهمه که شما تکون خوردی و کلی قربون صدقت میره قلب مامان به قربون دختر خوشگلش بشه الهییییی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)