فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

فرشته صورتی من

نیم ساله شدنت مبارک گل نازم

1393/1/18 0:51
نویسنده : مامان و بابا
1,687 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزک مامانقلبفردا به سلامتی نیم ساله میشی خوشگلمهوراامشب با بابات رفتیم برات ظرف و ظروف و صندلی و خلااااصه امکانات غذا خوری بگیریم که به جز یه صندلی غذا دیگه هیچی پسند نشد و دست خالی برگشتیم خونهناراحت

ایشالا اکه بشه میخوام برات جشن نیم سالگی بگیرم نفسم و به زودیم میریم آتلیه ٦ ماهگیماچعاااااااااااااشقتم کوچولوی دوست داشتنیه مامااااااااااانقلب

 

راستی دوستای گلم کسایی که تجربه دارن میتونن راهنماییم کنن که چه صندلی ماشینی راحت و ایمنه؟یا اینکه شما چه صندلی ماشینی داشتید و تجربه و نظرتون چیه؟سوالآخه کریر کژالو بدون تحقیق خریدم و اصلا راضی نبودم...کژال اصلا توش راحت نبود...پیشاپیش از لطف همه ممنووووونمقلب

پسندها (3)

نظرات (49)

غزل
18 فروردین 93 10:45
سلام عزیزم . عشقم چطوره ؟ الهی خاله فداش بشه که انقدر ماشالا ماشالا بزرگ شده . دختر مارک دار ما 6 ماهه شده . واااای دختر خارجکی خاله بمیره برات ؟؟؟؟؟ من اصلا از کریر وصندلی لینا چیزی سر در نمیارم ...
مامان و بابا
پاسخ
خدااااااااااا نکنه خاله جووووونمعزیز دلمی به خدا غزل
خاله نفیسه
18 فروردین 93 11:52
نیم ساله شدنت مبارک کزال جونم... خاله خیلی دوست داره.....
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جوووون عاشقتم
gilnar
18 فروردین 93 11:54
shima joonsaleno mobarak azizam carsit marke maxicosi az hame behtare
مامان و بابا
پاسخ
ممنووون گلم ممنون بابت راهنماییت
سیمین
18 فروردین 93 17:12
رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیمین
18 فروردین 93 17:14
نیم سالگی عشقم مبارک
مامان و بابا
پاسخ
مرسییی عزییییزم
فریبا
18 فروردین 93 19:04
6 ماهگیت مبارک خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مامان و بابا
پاسخ
مرسییییییییی خاله جون خودممم
farnoosh
18 فروردین 93 20:23
سلام شیما جونم نیم سالگی عروسکم مبارک برا پست قبلیا نظر گذاشته بودم انگار نرسیده قربونه عروسکم که می خواد غذا بخوره
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم الان میخونم گلم
بهار مامی غزل
18 فروردین 93 22:22
سلام شیما جون سال نو مبارک سال خوب و خوشی برات در کنار خانواده و فرشته صورتیت کژال خانوم زیبا ارزومندم بوووووس
مامان و بابا
پاسخ
سلااام عزیزمم ممنووون خانومی و همچنین برای شما بهار خوشگلم
مهسا
18 فروردین 93 22:36
به من رمز نمیدی مامان شیما؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
میدم گلم
مامان رها
18 فروردین 93 22:37
سلام شیماجان میشه بگید عکسهاروچطور وب میذارید که باگذشت زمان حذف نمیشه همه عکسهای صفحات اول وب رها حذف شده اعصابم به هم ریخته اخه کلی زحمت کشیده بودم واصلا فرصت بازسازی ندارم شیمای عزیزم فدات شم میشه هرچه زودتربهم جواب بدی خیلی کلافه ام . ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان و بابا
پاسخ
میام برات میگم عشقم
مامان رها
19 فروردین 93 13:13
سلام گلم .......خوبم مرسی رهاهم خوبه عزیزم......من تواینترنت مینویسم آپلود رایگان عکس وازاون طریق میذارم این بارچندمه عکسام حذف شده منتها اونارو سیو شده داشتم عکسهای اولی رو اصلا ذخیره نکردم باید دوباره کارکنم از20اردیبهشت هم میرم سرکار اخربرج سفرکربلا داریم اصلا فرصت ندارم تازه اگه هم بازسازی کنم چه فایده مطالب که زیادمیشه مطالب اولیم حذف میشه بابا اونقدراعصابم به هم ریخته که نگو منم به بابای رها میگفتم کاش منم یه جای دیگه یا نرم افزارمطمئن میشناختم که اونجا خاطرات رهارو ثبت میکردم اینجوری بخوادحذف بشه فایده نداره وقت گذاشتن قربونت برم شیما جان زحمت کشیدی کژال جان رو ببوس خیلی خاطرتو میخوام خواهرخودم میدونم که کزاحمت شدم خیلی ماه وخانومی قربونت:زهرا
مامان و بابا
پاسخ
عزیییییییییییییییز دلمیایشالا به سلامتی برین و بیاین گلم
مامان هلیـــــــــــــــــا
19 فروردین 93 14:16
سلام شیما خانم خوبید من خیلی وقته شما رو لینک کردم وب جالبی دارید نی نی هامون تقریبا هم سنن دوست دارم از تجربیات همدیگه استفاده کنیم اگه دوست داشتید لینک کنید خوشحال میشم نیم سالگی دخمل گلت مبارک
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم حتمااا
مامان صدرا
19 فروردین 93 17:25
بهترین هارو براتون آرزو میکنم در سال جدید.....
مامان و بابا
پاسخ
ممنوون عزیز دلم و همچنین
ترنم عشق ( زهرا)
19 فروردین 93 22:51
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههه عسیسمممممم
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی خاله جون
مامانه کیاناوهانا
20 فروردین 93 1:03
خصوصی
مامان آیسو وآیسا
21 فروردین 93 13:06
نیم سالگیت مبارک کژال نازی
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جوووون
مریم مامان دیبا
21 فروردین 93 14:38
سلام عزیزم سال نو مبارک شیمااااجون کژال نااااااااااااازم رو ببوس اگه برای صندلی ماشین به نتیجه رسیدی من رو خبر بدی که چی خوبه خوشحال می شم چون من هم دارم دنبال صندلی ماشین می گردم و هنوز نتونستم تصمیم بگیرم
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلممکسی کوزی بهترینه عزیزم
مامان توتو و الینا
23 فروردین 93 8:24
سلام عزیزم خوبی ایشالا صد سالگی گژال ... به نظر من مادر کر عالیه..............بقیه مارک ها رو نمیدونم
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون بابت راهنماییت
بهار
24 فروردین 93 16:18
مبـــــــــــــــــــــــــــــارک باشه......
مامان و بابا
پاسخ
مرسیییی
سارا مامان آيلين
24 فروردین 93 16:21
سلام عزيزم ٦ ماهگى كژال خانوم مبارك باشه، ميشه تبادل لينك كنيم ؟ اگر موافقيد درخواست رمز،،،
مامان و بابا
پاسخ
سلااام گلم ممنووووووووون بلههه با کمال میل
ناهيد
26 فروردین 93 16:45
سلام عزيزم مبارك باشه شش ماهگي كژال جونم ديگر دخترم حتما كلي خانوم شده شيما جون من هم صندلي ماشين و صندلي غذا نخريدم چه خوب ميشه از اطلاعاتت استفاده كنم
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلکم ممنووووووووون خانومیببین من صندلی غذا مارک گود بیبی گرفتم که هم از نظر قیمتی به صرفست و هم وااااقعا ازش راضیموصندلیش بالا و پایین میره،3 حالت خوابیده لمیده و نشسته داره و جنس روکشش سفره ماننده و قابل تمیز شدن.صندلی ماشینم که راحت ترین و استانداردترین و ایمن ترینش مکسی کزیه مدل tobo
ناهيد
26 فروردین 93 16:47
راستي اگر ممكنه به من هم رمزت روبده(أيكون با عرض شرمندگي)
مامان و بابا
پاسخ
چشم عزیز دلم
foroozandeh
1 اردیبهشت 93 15:31
عشقکم نیم ساله ششششششششششششششششششد
هدی (مامان آرش)
7 اردیبهشت 93 21:14
سلام.لطفا به این آدرس برین و به آرش کوچولو رای بدین.ممنون. http://madrese.niniweblog.com
هدی (مامان آرش)
9 اردیبهشت 93 13:43
نیم ساله شدنت مبارک عزیزم.ایشالا صد و بیست سالگیت کژال جون.شیما جون به ما هم سری بزن.خوشحال میشیم.
mahboobe
10 اردیبهشت 93 19:22
salam shima jonam khabri azat nist har moghe miyam app nakardi veb dokhtaremon ro
مامان آدرینا
14 اردیبهشت 93 10:11
سلام مامانی کژال جون فرشته کوچولوی نانازی داری خدا حفظش کنه وب قشنگی دارید خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید وبا افتخار لینک تون کردم
مامانی آیلین
19 اردیبهشت 93 8:46
چقد ناز خدا ماشالا
مامان مرسانا
24 اردیبهشت 93 12:46
شیما جون سلام 6 ماهگی کژال عزیز مبارک عزیزم رمز و ندادی من ایمیلم رو الان گذاشتم اگر دوست داشتی رمزت رو برام بذار چون از ابتدای بارداریت پیگیر وبلاگ قشنگت بودم البته قبلا با نام nebida برات پیغام گذاشته بودم. مرسانای منم تقریبا همسن کژال جونه خوشحال میشم بیشتر از مطالبت استفاده کنم مامان مهربون
دوستدار کژال
25 اردیبهشت 93 1:46
نیم ساله شدنت مبارک کژال جوون من همیشه شمارو میخوندم اما نظر نمیزاشتم ی جورایی خواننده خامووش وبلاگتونم به من رمز تعلق میگیره ؟
saghar
30 اردیبهشت 93 14:16
Salam shima mishe manam ramzo dashte basham asheghe dokhtaretam
فــــــــــــــــــــآطــــمــِــه
31 اردیبهشت 93 15:22
سلااااام مامان کژال خانوم من از اول بارداریت اومدم وبت و تا این و تا این موقع دارم وبتو می خونم و عاشق کژال نازم اما به خودم زحمت ندادمو برات نظر نذاشتم می دونی تاریخ تولد کژال تاریخ ازدواج منه همون روزی که کژال به دنیا اومد من با بهترین مرد دنیا ازدواج کردم خب اگه میشه زمز رو به من بگو من هرچی امتحان کردم نشد
tecnomodern
2 خرداد 93 23:38
با سلام اگر دنبال دکـــــــوراسیون و دیزاین متفاوت با سنگ های مهندسی مدرن هستید حتما به وب سایت ما سری بزنید موفق باشید www.tecnomodern.com
مامان نفیسه
4 خرداد 93 13:32
سلام گلی خوشحال میشم با هم دوست بشیم و سر بزنی به وباگ ما و رمز بدین و خلاصه رفت و آمد داشته باشیم! منتظرتون هستم
سمانه مامان وانیا
11 خرداد 93 0:27
سلام عزیزم... خوشحالم که با وبت آشنا شدم... با تبادل لینک موافقی؟ اگه آره بهم سر بزن و خبرم کن... مرسی
الهام مامان سلنا
13 خرداد 93 18:43
سلام خانومی اگه میشه به منم رمز بدین ممنون
مامانی
19 خرداد 93 20:06
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده شریف بیارید.منتظرتونیم
مامان توتو و الینا
20 تیر 93 17:18
عزیزم کجایی دلم واسه کژال تنگ شده
مامانه مارال
30 تیر 93 2:36
سلام عزیزم من اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم خیلییییییییییییییی کوچولوی نازی دارین خیلی هم شبیه خودتونه ان شاا... عروسیشو ببینید درضمن من می تونم رمزتون داشته باشم عزیزم
کیانازی
31 تیر 93 2:20
سلام ممنون میشم به وبلاگ ما سر بزنید. اگر دوست دارید کوچولوی نازتون عروسک نمدی داشته باشه در خدمتم میتونید عکس دلخواهتون رو به من میل بزنید تا درست کنم.
mamane maral
31 تیر 93 3:26
سلام شیما جون من به صورت اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم چقدر دخترتون نازه وچقدر شبیه خودتونه انشاا... عروسیشو ببینید درضمن من هم می تونم رمزتون را داشته باشم عزیزم
میترا
5 مرداد 93 15:51
سلام خانمی وبلاگت را بروز کردی رمزت را تغییر دادی ؟
خاله نفیسه
9 مرداد 93 2:10
واااااااااااااااااااااااااااااااااای سلام شیما جون دختر تو کجایی؟؟؟؟؟؟ هم بدجور نگرانت بودیم هم دلتنگت... خلاصه خیلی بی انصافی... کژال چطوره؟؟؟ الاهی قربونش برم بزرگ شده؟؟؟ خانم شده؟؟؟ خیلی دلتنگتون بودم ... خیییییییییییییییییییییییییلی...
فریبا
9 مرداد 93 19:12
سلام شیما جون کجایی کم پیدایی دلم پوسید آخه ی خبری از خودت ندادی دلم برای کژال خیلی تنگ شده رمز جدیدتو برام بده مرسی
مريم
9 مرداد 93 21:43
سلام شيما جون خوبي چرا نبودين اول نگران شدم بعدا ديدم تو نظرات يكي از دوستان نوشته بودي ميخواي وبو ببندي رمز بده كژال جونمو ببينيم اخه من تو دي فقط عكسشو ديدم مرسي رمز خواسته بودم گفته بودي ميدي ولي ندادي تو نظرات قبلي هس
خاله نفیسه
13 مرداد 93 0:49
کژال 9ماهه و 26 روزه ی خاله کجایی جیگر.... خیلی دیر به دیر میای.... دلم برا تنگهههههههههههههههه....
خاله فاطی
13 مرداد 93 20:24
سلام میشه برا منم رمز بدید ممنون میشم از وبلاگ منم دیدن کنید کژال خوشگل رو ببوسید
مامی رونیا
23 مرداد 93 2:51
وااای چه عجب شیماااا جووون دلم براتون تنگ شده بود کجااا بودییین بابا؟ زود باش یا عکس خوشگل خانومو بددن رمز بزار یا مارو هم قابل بدونن چون خیلی دلم برای خوشگلت تنگ شده و دوست دارمگببینم عسل چقدر بزرگ شدههههه