فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

فرشته صورتی من

وقت دلتنگی

1392/4/1 21:48
نویسنده : مامان و بابا
408 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان عزیز دلم دختر قشنگم قلب

روزای گذشته مامانی و بابایی (مامان بابای من ) اومده بودن اینجا پیشمون...چه روزای خوبی  بود اصلا نفهمیدم چجوری گذشت ناراحت 3،4 روز مثل برق و باد گذشت و امروز اونا برگشتن ناراحت خیلی دلم براشون تنگ شده...مامانی جونم نمی دونی دوری و غربت چقدر سخت و تلخه ناراحت امیدوارم هیچوقت طعم تلخشو نچشی.ای کاش کار بابات یه جوری بود که می شد برگردیم پیش مامانی و بابایی ها اما حیف که نمیشه...

دیشب با مامانی و بابایی رفتیم بهار کلی چیزای خوشگل و ناز واست خریدیم.مامانی ازین مغازه به اون یکی میرفت و با کلی ذوق و شوق واست لباس می گرفت الهی من قربون مامان مهربون مظلومم برم قلب باباییم که طفلی کمر درد داشت یه گوشه ایستاده بود تو این گرما...الهی بمیرم براش ناراحت

مامانی تو این چند روزه هی دستشو میذاشت روی شکم من و باهات حرف میزد و شمام بعضی وقتا واسش یه وول کوچولو میزدی نیشخند الهی دور هر دوتون بگردممممقلب بابایی مغرور منم همش هی دلش می خواست دستشو بذاره روی شکمم اما غرورش و حیاش بهش اجازه نمی داد تا اینکه دم رفتنشون بعد ازینکه منو بوسید سرشو گذاشت روی شکمم و بعدشم شکممو بوسید قلبیه بغض گنده توی گلوم بود ناراحت دلم نمی خواد انقد ازشون دور باشم ناراحت مامانی دعا کن اوضاع یجوری شه که ما انقد ازهم دور نباشیم نگران می دونم توام دوست داری پیش اونا یاشیم و هر روز و هروقت که خواستیم ببینیمشون خیال باطل

مامان جونی ست تخت و کمدتم 5 شنبه آوردن اما ناقص... من و بابات خیلی از دستشون ناراحت شدیم...اما طوری نیست بالاخره درستش می کنیم عزیزمماچ ایشالا همه چی درست میشه گل مامان فقط مهم تویی و سلامتیت و اینکه باشی،برای من و بابایی تا ابد صحیح و سالم بمونی قلب

7تا دوست دارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرزانه
5 تیر 92 9:58
سلام مامان فرشته صورتی با اجازتون من از سایتتون دیدن کردم ماشالله چقدر خوش صلیقه اید لباسای نی نی فوق العاده خوشکلن منم لباسای نی نی مو گذاشتم - خدا مادرتونو حفظ کنه دوری از مادر خیلی سخته اما خدارو شکر کنید مادرتون یه جایی زیر این آسمون نفس میکشه و به یادتونه و یادتون نره ما هم باید مثل مامانامون خوب بشیم نعمت بزرگیه مادر شدن . مواظب خودتو و فرشته صورتی خوشکل باش


سلام مامان فرزانه عزیزم مرسییی خانومی لطف داری بله درست میگی بازم خدارو شکر به خاطر این نعمت بزرگ... مرسی عزیزم لطف کردی