فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

فرشته صورتی من

ذوق و شوق و نگرانی مامان

1392/3/25 23:06
نویسنده : مامان و بابا
302 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم قلب الان که دارم برات می نویسم ضربه ها و تکونای تو ذوق و شوقو تو دلم زنده می کنه و منو بی نهایت بخاطر این لطف بزرگ خدا ازون سپاسگزار... خیال باطل عاشق این روزا و این لحظه هام فکر نمی کنم هیچ حسی به اندازه این حس زیبا و دوست داشتنی باشه...قلب 

این 2 روز داشتم واسه سیسمونیت کیک پوشک درست می کردم وای که نمی دونی چقدر قشنگ شده گلک مامااااان نیشخندبه زودی عکسشو واست میذارم خوشگلم ماچ

قبلا برات نوشته بودم که دلدرد و کمر درد شدیدی داشتم...تا اینکه امروز با مشورت با دکتر رفتم سونوگرافی و معلوم شد همه چیز کاملا خوب و طبیعی و سالمه و من باز هزاران بار خدا رو شکر کردم قلب نمی دونم تا 5 شنبه چه جوری صبر کنم... آخه ذوق دارم واسه تخت و کمد خوشگلت قلب خیلی دوست دارم فرشته کوچولوی مامااان... راستی یه چند روزیه که وقتی آواز می خونم تکونای تو بیشتر می شه نیشخند منم هی می خونم تا تکون بخوری و منو غرق شادی کنییی نیشخند دیشب بابا احمد از فرودگاه زنگ زد خداحافظی کنه گفت من هیچیم که ازونجا نیارم سوغاتی دخمر خانوممونو یادم نمیره...خوش بحالت گوگول ماماااااااااااااااااااان از همین الان همه به فکرتن پارسال عیدم که مامان بابای من رفته بودن سفر واست کلی سوغاتی آورد بودن خیال باطل خیلیم خوشگلن ایشالا به دنیا که اومدی تنت می کنم عکس می گیرم یه کمی که بزرگتر شدی عکساشو می بینی قلب

بهترین روزارو در پیش داریم خانومی من قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)