فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

فرشته صورتی من

روزای گرم گرم...

1392/4/10 0:59
نویسنده : مامان و بابا
314 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان قلب

این روزا هوا به شدت گرمه و حسابی مامانیت تنبل شدهههه نیشخند البته یه 4و5 روزی خونواده بابا توماج اینجا مهمونمون بودن و مام مشغول پذیرایی سفت و سخت...جمعه رفتن و من هنوز خستگیم در نرفته...توی این گرما مهمون داری خیلی سخته ولی به هر حال امیدوارم بهشون خوش گذشته باشه و راضی بوده باشن... خیال باطل

مامانی جونم دارم واسه دیدنت لحظه شماری می کنم امیدوارم این 3 ماه باقیمونده ام به امید خدا به سلامتی و خوشی طی شه و من بتونم کوچولوی نازمو به آغوش بکشم...قلب یک عمره که واسه داشتن این حس قشنگ لحظه شماری کردم و حالا مست خوشی از رسیدن به این آرزومم... قلب خدایا شکرت که همیشه به من نظر لطف داشتی و داری قلب کوچولوی من و همه مامانای چشم براهو حفظ کن و طعم شیرین مادر شدنو به هرکی آرزوشو داره بچشون... ممنون عشق مهربون من، خدای عزیززم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه
10 تیر 92 1:12
دخملی ناز به سلامتی بیاد بغلت.....
بوسسسسسسسسس


مرسی عاطفه جونم و همچنین نی نی شما مرسی که بهم سر زدی بوس