فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

اولین سکسه خانومی

1392/4/11 18:25
نویسنده : مامان و بابا
399 بازدید
اشتراک گذاری

ناناز مامان همین یه ساعت پیش داشتم با مامان فریبا ( مامان گلم ) حرف میزدم که یه دفعه دیدم شما یه سری حرکتای منظم انجام میدی نیشخند قشنگ سمت راست شکمم میومد بالا میرفت تو نیشخند کلیییی ذوق کردم عزیییییییییییییززززم قلباز حرکتتات فهمیدم که داری سکسه میکنیی نیشخند بمیرم که اذیت شدی اما طوری نیس مامان جون بزرگ میشی یادت میره ماچ الهی مامان قربون دختر گلش بره.

راستی اینم بگم که دیشب رفتیم به خاله ندا و نینیش سر زدیم.وقتی من داشتم با نی نی خاله حرف میزدم شما فکر کرده بودی که طبق معمول هرروز دارم باهات حرف میزنم و حسابی داشتی وول میزدی و واسه مامان دلبری می کردی قلب عاشقتم ملوسک نازنازی ماماااااااااااااااااان قلب 7تااااااا قلب

دوشنبه 10 تیر 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمد امین گل همیشه بهار مادر
10 تیر 92 18:23
من شاهد شکفتن گل هایی از درون سنگ بودم
امیدوارم روز به روز در حال شکوفایی باشی

ممنون خانومی لطف کردی