فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

چکاپ دکتر

1392/5/3 3:21
نویسنده : مامان و بابا
452 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم امروز بعد از یک ماه رفتیم پیش خانوم دکتر...الهی قربونت برم که دیگه بزرگ شدی و جایی نداری که وقتی خانوم دکتر گوشیشو رو شکم مامان میذاره که صدای قلبتو بشنوه فرار کنی بری قلب این اولین بار بود که صدای قلبتو انقدر واضح با گوشی داپلر عادی میشنیدیمقلب منو بابایی اینجوری شده بودیم :نیشخند

بعدم خانوم دکتر واسم یه سونو نوشت که کامل چکت کنیم،خیلی خوشحال شدم آخه دلم واسه دیدن روی ماهت تنگ شده ه ه ه قلب دیگه اینکه گفتش ازین به بعد هر 2 هفته یه بار باید بیای.اولش که همو دیدیم گفت دختر دیگه چیزی نمونده هاااااااا چشمک کلی ذوق کردم نیشخند

در مورد بیمارستانم ازش پرسیدم گفت اگه نمی خوای بی هوشی کامل بشی و اسپینال یا اپیدورال می خوای بهترین بیمارستان ایران تو این مورد بیمارستان مهراده...گفت من خودمم به همین دلیل اونجا زایمان کردم...خلاصه گزینه های مامان زیاد شدو مامان حسابی قاطی کرده سوال توکل به خدا هرچی به صلاحمونه پیش بیاد...

عشق مامان بابایی داره یه هفته میره ماموریت،واسه همین منو میبره اصفهان پیش مامان فریبا و بابایی قلب امشب ره میافتیم و هفته دیگه بزمیگردیم...همونجا سونوگرافیم میرم که مامان گلمم بتونه بیاد شمارو ببینه قلب

یه چیز جالب دیگه :امشب با بابایی رفتیم رستوران،میزش یه جوری بود که باید روی شکمم دولا میشدم و غذا میخوردم...هربار که دولا میشدم کلی مشت و لگد میزدی بعدشم که صاف میشدم همچنان ادامه میدادی و دست و پاهاتو حسابی میکشیدی ی ینیشخند کلی اعتراض کردی!منم دیگه غذا نخوردم و بابایی گفت غذامو برام بسته بندی کنن آوردم راحت تو خونه خوردم چشمک

دلم برات خیلی ی ی ی ی ضعف میره مامانی قلب بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهتم گل یه دونم قلب

2.5.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

وبلاگ امید
3 مرداد 92 3:39
سلام پسرمون در مسابقه شرکت کرده میشه بهش رأی بذی؟خیلی خوشحالمون میکنی اگر رأی بدی...ارسال کد 821 از طریق اس ام اس به شماره ی 20008080200 ...مرسی خیلی خیلی


سلام رای دادم عزیزم