فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته صورتی من

همسر نمونه من

1392/4/31 22:06
نویسنده : مامان و بابا
927 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان امروز تصمیم گرفتم اینجا یه کمی از خوبیای باباتو بنویسم تا هم تو اونو بشناسیش هم اینکه خودم خدایی نکرده این همه خوبی و مهربونیو فداکاریشو یادم نره...

شکر خدا تو این 3 سال و 12 روزی که ما باهم زیر یه سقفیم آرامش زیادی دارم یعنی باباییت برام این آرامشو محیا کرده قلبخیلی آرومه خیلی متینه خیلی صبوره...هرکاری از دستش بر بیاد می کنه تا منو خوشحال کنه... هروقت از ته دل می خندم گل از گلش میشکفه و میگه وقتی تو اینجوری میخندی انگار دنیارو به من دادن قلباگه یه ذره ساکت بشم یا برم تو خودم خودشو می کشه و به هر دری میزنه تا شادم کنه و تا لبخندو رو لبام نبینه ول نمی کنه...همه اینجوری میشناسنش که اگه من چیزی بخوام از زیر سنگم شده گیرش میاره،خداییشم تو هر شرایطی که داشته هیچوقت کمم نذاشته هیچ وقت کمبودی حس نکردم...خودش لباس نمی گیره اما منو نو نوار می کنه دائما پا روی دل خودش میذاره میگه من به تو قول خوشبختی رو دادم قول آسایش و آرامشو دادم و باید بهش پایبند باشملبخند

گوش شیطون کر تو این 3 ساله هیچ وقت قهرمون بیشتر از نیم ساعت طول نکشیده مژه اصلا زیاد دعوای اونجوری نکردیم...دل شکوندن دل همو نداریم... دفعه اولی که دستمو تو دستش گرفت بهش گفتم بهم قول بده تا ته تهش تا وقتی زنده ایم اینجوری بمونیم قلبهمیشه تو هر شرایطی دست همو بگیریم کنار هم بمونیم،اونم گفت معلومه که اینجوریه من همیشه کنارتم،همیشه عاشقونه کنارتم قلب

توی این 6 ماه و نیم که تو اومدی خیلیییییییییییییییی کمک حالم بوده از وقتی عمل شدم که دیگه همه کارای خونرو خودش انجام میده از شستن ظرفا بگیر تا کشیدن جارو و گردگیری و شستن لباسا و ... هر غذاییم که بلده درست میکنه الهی قربون دستاش برم مننننننننننننننن ماچ هر وقتم من یه کار کووچووولوووو بکنم یا غذایی درست کنم یه عالمههه تشکر میکنه و دستمو محکم تو دستش میگیره و می بوسه قلب

می دونم همه این خوشبختیو سعادتو از دعای پدر و مادرم دارم خیال باطلیه بار بابام بهم گفت من هر روز سپیده دم وقتی تو راه کارخونه آفتاب طلوع میکنه چشمام پر از اشک میشه و از خدا می خوام هرچی دارمو ازم بگیره اما تو خوشبخت و سعادتمند بشی لبخند 

حالا دیگه حفظ این خوشبختی به گردن خودمه من این نعمتو دارم و باید قدرشو بدونم و یادم نره که تو این بی کسی و غربت کسی که گرد دلتنگی و غریبی رو از قلبم پاک می کنه همسر عزیزمه و اونه که مثل پدر و مادرم عادت داره پا روی قلبش بذاره تا قلب من راحت و آسوده بتپه قلب

 

 

 

برای توام خوشحالم که مسلما یه پدر نمونه داری و مطمئنم بهترین روزارو با این پدر تجربه میکنی.ما خونواده خوشبختی هستیم به لطف خدا،برای همه آدما یه همچین حس قشنگیو آرزو می کنم خیال باطل

31تیر92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mona
1 مرداد 92 1:40
ماشالا ایشالا همیشه همین طور بمونید و خوشبخت با هم زندگی کنید. شیما با اجازت من لینکت کردم.




مرسی عزیززززم شمام همینجور باشه منا جون


مونا جون من نمی تونم وبتو ببینم
مامان شایان و پرنیا
1 مرداد 92 21:15
سایه این مرد مهربون رو سرتون همیشه

عزیزم دخملم تو فستیوال زیباترین کودک ایرانی شرکت کرده ..بیا به وبلاگش و عکسش رو ببین اگه دوست داشتی بهش رای بده لطفا



مرسی عزیزم
mona
3 مرداد 92 1:03
خوب به این آدرس برو عزیزم.www.monamasoud.niniweblog.com



الان میااااام
توماج
25 مرداد 92 1:21
دخمل گلم، قربونت بشه بابایی، می خوام اینو هم بدونی که مامان شیمات یه مامان نمونه است. اون مامان بودنشو خیلی وقته که شروع کرده و از ماهها قبل از بارداریش برای اومدنت و سالم و قوی بودنت برنامه ریزی کرده. الانم تمام فکر و ذکرش دخمل گلمونه. قدرشو بدون. من که هنوز نتونستم اون شرایط ایده الی که تو نظرم بوده رو واسش فراهم کنم. ولی دارم تلاشمو می کنم و مطمئنم که به زودی بهش می رسیم. امیدوارم بتونم برای تو هم یه بابای خوب و باعث افتخارت باشم. بدون که تو نفس بابایی و من نمی ذارم هیچکس و هیچ چیزی اذیتت کنه. بابا توماجت تو رو هم مثل مامان شیما 7 تا دوست داره.



عزیییزمییی تو از بهترین باباهای دنیایی عزیزم اینو مطمئنم