فرشته صورتی من کژالفرشته صورتی من کژال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

فرشته صورتی من

کژال در فیسبوک

1392/6/14 12:53
نویسنده : مامان و بابا
480 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی قلبدختر گل و خوشگلم قلب

مامانی عکس سونوی 3 بعدیتو توی مسابقه یه پیج توی فیسبوک شرکت داد و قرار بود هر عکسی بیشترین لایکو خورد توی اون صفحه شیر بشه...و عکس فرشته کوچولوی مامان همونجور که انتظار میرفت بیشترین لایکو گرفت و...قلب

اینم عکسی که بعد از این  که عکست شیر شده بود ازون صفحه گرفتم:

 

 

 

خیلی دوست دارم نفسی ماماااااانقلباولین پیروزی زندگیتم بت تبریک میگم عشقمقلب

12.6.92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
14 شهریور 92 13:17
باریکلا کژال خانم با این همه طرفدار!!!


مرسی خاله محیای گل
mona
15 شهریور 92 20:45
آفرین هم به دخملی ناز هم به مامان خانم اکتیو


مرسی مونای عزیییییزم
غزاله
14 دی 92 0:00
شيما جون اينجا هفته ى چندم هستى؟
مامان و بابا
پاسخ
هفته 30 عزیز دلم